Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Supervixen schreef:Te koud Goof? Ik ben eindelijk blij dat ik me niet kapot zweet na twee kilometer![]()
100 squats klinkt als horror!
De stokken heb ik gewoon in mijn handen als ik ze niet gebruik (als het pad makkelijker en vlak is), dan heb ik ze iets lager vast, onder het handvat. Ik had er geen last van, ze wegen bijna niks.

moest de straat uit glibberen.

. Vandaag was het op de fiets ook niet koud. Ik zat met een vestje een bodywarmer en vond het heerlijk. Maar vandeweek wel echt anders.

Hier en daar was het ook een beetje glad dus wel voorzichtig aan, maar weer 6km er bij. 
of ik kom een bekende tegen. Ik probeer met deze temperaturen te vermijden dat ik tussendoor stil kom te staan, maar dat lukt niet altijd 
maar ik laat de strijd om het eerste natuurijs altijd aan me voorbij gaan.
Gelukkig de goede kant op en niet naar beneden richting de sloot, dat is hier best een stukje
Hoop dat het morgenvroeg weg is, wil graag nog een kort rondje 5km. Even de benen strekken na een belachelijk drukke dag met veel vertraging… 
Vanochtend was dat wel wat spannend, als 40 kilo Bulldog een sprintje trekt en het is glad dan gaat het mis