Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Volgens de minister kan een terugkeer naar een normaal leven pas als minstens 70 procent van de Belgen gevacineerd zijn, kinderen en jongeren inbegrepen. Dat moet volgens Vandenbroucke mogelijk zijn tegen het najaar. "Wat wel voor de zomer moet lukken, is alle kwetsbare groepen vaccineren. Dat wordt het kantelpunt. Dan wordt de druk op onze zorg kleiner én kunnen we ons iets meer permitteren.", besluit hij. (Skwadra by
purny schreef:Ik snap zoiezo niet waarom ze de obese groep niet als eerste hebben meegenomen in de planning. Dat deze groep groter risico loopt konden ze naar aanleiding van de eerste golf zien.
Het vaccinatiebeleid loopt voor geen meter. Teveel onrust voor iedereen.
purny schreef:Ik snap zoiezo niet waarom ze de obese groep niet als eerste hebben meegenomen in de planning. Dat deze groep groter risico loopt konden ze naar aanleiding van de eerste golf zien.
Het vaccinatiebeleid loopt voor geen meter. Teveel onrust voor iedereen.
purny schreef:Dat hebben ze tussendoor ineens besloten en niet toen ze de strategie op stelden.
Bovendien loopt dit niet soepel omdat er word verwacht van elke huisarts dat die weet wie er een bmi van boven de 40 heeft
secricible schreef:purny schreef:Dat hebben ze tussendoor ineens besloten en niet toen ze de strategie op stelden.
Bovendien loopt dit niet soepel omdat er word verwacht van elke huisarts dat die weet wie er een bmi van boven de 40 heeft
Nouja, wat gek dat ze tot nieuwe inzichten komen bij een ziekte van een jaar oud en vaccins van 3 maanden oud... hoe kan het nou dat ze dat niet allemaal vooraf wisten![]()
En nee, de huisarts weet dat niet altijd. Wat stel je voor dan? Er is al opgeroepen dat je ook zelf mag contacten sls je denkt dat je overgeslagen wordt.
bigone schreef:https://nos.nl/l/2373627
Extra onderzoek van AZ . Amerika had hier om gevraagd, toch hoopvolle resultaten, nu nog leveren.
secricible schreef:bigone schreef:https://nos.nl/l/2373627
Extra onderzoek van AZ . Amerika had hier om gevraagd, toch hoopvolle resultaten, nu nog leveren.
Klein detail
Mijn gok? Nu de resultaten voor de VS goed zijn willen die graag afnemen en he verdikkeme EU, we kunnen toch niet voldoen aan wat we beloofd hebben, sorrrrrryyyyyyy