Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:dat van die transpl a ntaties is natuurlijk kul! Zo vaak doet een kans voor nieuwe hart of longen niet voor voor een patient die er al lang op wacht en eindelijk aan de beurt is. Ze kunnen die organen immers niet even in vriezen.
Citaat:En ook als kanker patient lijkt het mij dood eng als ze belangrijke behandelingen vooruit schuiven. Dat is erg triest natuurlijk want je leeft dan al in zo een vreselijke angst
Getup schreef:Sheran schreef:Klinkt heftig Tienus! Maar ik begrijp je bericht niet helemaal denk ik. Wat is het dilemma?
Dilemma...kiezen tussen naar huis halen en bij familie sterven. Of in zn uppie ergens achterlaten.
pien_2010 schreef:Sheran schreef:Gelukkig vallen wij elkaar al nooit in de armen, dus het virus kan beter ergens anders heen als het zich wil verspreidenMeestal even proosten met de glaasjes (of alleen heffen) en dan is het wel weer klaar, haha.
Oef dat is wel koel. Bijzonder die verschillen in gezinscultuur.
Sheran schreef:Gelukkig vallen wij elkaar al nooit in de armen, dus het virus kan beter ergens anders heen als het zich wil verspreidenMeestal even proosten met de glaasjes (of alleen heffen) en dan is het wel weer klaar, haha.
Sizzle schreef:Ik ben nog nooit iemand in de armen gevallen met oud en nieuw maar ik vind het hoe dan ook jammer om niet gewoon met iemand anders buiten het gezin het glas te heffen.
Mijn dochter zei net dat ze opa en oma zo mist en dat ze bang is dat ze dood gaan.