Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:De VS (en UK) zijn in aantallen geen vergelijkingsmateriaal, die hadden ook al veel eerder goedkeuring voor het vaccin dus konden ook eerder beginnen.
Volgens mij is het idd een ludieke actie, geloof niet dat ze plannen hadden om echt in te breken als ik het zo lees.
Dimphyl schreef:Shadow0 schreef:Dimphyl: opnieuw is al te zien dat de link echt niet betrouwbaar is.. Deze ga ik niet eens openen, zelfs niet met voorzorgen. Als je geen fatsoenlijke links kunt vinden is het waarschijnlijk omdat er niks fatsoenlijks is. (En het komt nogal spammy over, dat je links dropt en dan geen zin hebt om de discussie aan te gaan.)
Wat is er niet betrouwbaar aan die link dan?
Hier het originele artikel: https://www.lifesitenews.com/news/former-pfizer-vp-no-need-for-vaccines-the-pandemic-is-effectively-over
Citaat:Dr Mike Yeadon has a degree in biochemistry and toxicology and a research-based PhD in respiratory pharmacology. He has spent over 30 years leading new medicines research in some of the world’s largest pharmaceutical companies, leaving Pfizer in 2011 as Vice President & Chief Scientist for Allergy & Respiratory.
Citaat:The more likely situation is that the susceptible population is now sufficiently depleted (now <40%, perhaps0%) and the immune population sufficiently large that there will not be another large, national scale outbreak of COVID-19.
Citaat:The ‘scientific method’ is what separates us from pre-renaissance peoples, who might tackle plagues with prayer. We can do better, but only if we’re rigorous. If an important theory isn’t consistent with the findings it purports to oversee, then we’ve got it wrong. Honest scientists occasionally are forced to accept they’ve gone astray and the best scientists then go back and distinguish what they’ve assumed from what can be shown beyond reasonable doubt.
Mellow schreef:Ik word niet goed van die complotwappies...
Ik vind het juist zo bijzonder, het zijn zij die zeggen dat dit alles is om verdeeldheid onder de bevolking te krijgen. Maar het zijn ook zij die het hardste roepen dat je een schaap bent, je niet alles moet geloven enzovoort. Het zijn zij die zeggen dat dit het nieuwe normaal is voor altijd, met welk doel precies dan? En waarom werken ze dan nu hard aan een vaccin? En proberen ze juist deze pandemie op te lossen? En met welk doel is dit dan zogenaamd de wereld ingeholpen? Omdat Bill Gates nog niet genoeg centen op zijn bank heeft? Die kerel kan zijn reet af vegen met papier van goud als hij zou willen.
Ook ik ben kritisch naar de maatregelen vind van sommige dingen echt wel wat. Maar hey, het is even zoals het is. Het draagvlak is er nu maar als dit het nieuwe normaal zou worden is dat draagvlak er straks echt niet meer hoor dus wat nou het blijft zo? Eerst wel ja...
herr_balou schreef:Mellow schreef:Ik word niet goed van die complotwappies...
Ik vind het juist zo bijzonder, het zijn zij die zeggen dat dit alles is om verdeeldheid onder de bevolking te krijgen. Maar het zijn ook zij die het hardste roepen dat je een schaap bent, je niet alles moet geloven enzovoort. Het zijn zij die zeggen dat dit het nieuwe normaal is voor altijd, met welk doel precies dan? En waarom werken ze dan nu hard aan een vaccin? En proberen ze juist deze pandemie op te lossen? En met welk doel is dit dan zogenaamd de wereld ingeholpen? Omdat Bill Gates nog niet genoeg centen op zijn bank heeft? Die kerel kan zijn reet af vegen met papier van goud als hij zou willen.
Ook ik ben kritisch naar de maatregelen vind van sommige dingen echt wel wat. Maar hey, het is even zoals het is. Het draagvlak is er nu maar als dit het nieuwe normaal zou worden is dat draagvlak er straks echt niet meer hoor dus wat nou het blijft zo? Eerst wel ja...
Amen!
Een beetje een kritische blik kan geen kwaad maar hier en daar lijken mensen een beetje door geschoten in hun kritische blik naar MSM en vergeten dat ze ook de andere kant met een zeer kritische blik moeten benaderen...
Janinevv schreef:Maar wel apart dat dan zoveel verschillende in één land worden gedaan, want wat als al deze vaccins verschillende bijwerkingen gaan krijgen?
Dimphyl schreef:IMANDRA schreef:
Er was een video waar ze in zat van 4 dagen later? Dus eh, bewijs is er wél.
Bovendien, jij komt met een onzinverhaal dat ze dood zou zijn. Dan zou jij het moeten bewijzen. Of mogen we tegenwoordig allerlei onzin roepen en moet de tegenpartij maar bewijzen dat het niet zo is?
En eens met Blue_eyes, JIJ begon ermee. Dus hoezo moeten wij er maar mee kappen omdat jij tegengeluid krijgt en je niet uit de voeten komt met je beargumentatie? Bovendien, vaccineren is ontzettend belangrijk om weer terug te kunnen naar 'normaal'. Geen wonder dat dit soort momenten dan worden uitgezonden. Dat er dan onzinverhalen zonder enig bewijs komen...
Dat filmpje zijn ook twijfels over. Maar dat had je geweten als je mijn bron überhaupt had bekeken. Nogmaals: er is van beide kanten geen onomstotelijk bewijs, dan kun je beter bewijs gaan zoeken of wachten tot dat er is, voor je doorgaat met de discussie.
Nee, jij VINDT dat er geen onomstotelijk bewijs is. Er is een filmpje, meerdere verklaringen en 0,0 bewijs van dat ze dood is (geen certificaat, geen begrafenis oid) wat staaft dat er gewoon niks aan de hand is en de wappies maar wat wappen. Enkel een melding op dubieuze sites zonder enige verifiering.
Die discussie was overigens al gestopt, het ging over andere dingen, ik gooide een totaal andere link erin en daarop komt het weer terug op media/dode vrouw.. niet mijn doen dus.
Misschien omdat je manier van reageren zo ontzettend hypocriet was? Je zegt dat de media angst zaait voor niks, maar deelt wel een post van iemand die DOOD zou zijn gegaan door een vaccin waar 0,0 bewijs voor wordt gegeven? Wat is dan meer angstzaaien?
Dimphyl schreef:https://dissident.one/2021/01/02/ex-pfizer-baas-vaccin-tegen-covid-19-is-niet-nodig/
Toelichting: Ex Pfizer baas zegt dat vaccins niet nodig zijn tegen covid19
Kinke schreef:ik vraag me ook af wat de complot/ikdoenietaancorona mensen denken over het feit dat er nu met zoveel maatregelen toch zoveel mensen gestorven zijn. Hoeveel erger zou het geweest zijn als er niks gedaan was qua maatregelen/bescherming.
Kwanyin schreef:Maar nu ineens zou er iemand gestorven zijn en dat potje blijft toe? Niemand die daarmee naar buiten komt, behalve wat vage sites die zelf hun eigen conclusie trekken aan, wat ik hoor activiteit op social media? Hoeveel mensen moeten wel niet meewerken aan zo'n doofpotoperatie? Geen enkel familielid van het arme kind, geen buur, geen enkel personeelslid met het hart op de juiste plaats dat durft opkomen voor die arme verpleegster en de waarheid vertelt? Is het omdat ze een grote zak geld hebben gekregen? Is het omdat de media ze monddood maakt en er geen enkel kanaal is waar ze hun kant van het verhaal kwijt kunnen? Is het omdat ze daar zoals in Rusland stiekem mensen vergiftigen die te veel rebelleren en zijn ze bang? Wat zou het toch kunnen zijn?
bigone schreef:Janinevv schreef:Maar wel apart dat dan zoveel verschillende in één land worden gedaan, want wat als al deze vaccins verschillende bijwerkingen gaan krijgen?
Tja dan krijgt de één rood haar en de volgende blauw. Ben je nu echt zo naïef of is dit weer een opzetje ?
Probeer eens even logisch na te denken? Hoeveel mensen wonen er op de wereld ? En die worden hopelijk allemaal gevaccineerd. En het ene vaccin werkt beter bij jongeren en het andere bij ouderen.
En er zijn nog wel 100 bedrijven bezig met vaccinontwikkeling dus wie weet. Misschien hebben we er over een half jaar wel acht om uit te kiezen .
maava schreef:Kinke schreef:ik vraag me ook af wat de complot/ikdoenietaancorona mensen denken over het feit dat er nu met zoveel maatregelen toch zoveel mensen gestorven zijn. Hoeveel erger zou het geweest zijn als er niks gedaan was qua maatregelen/bescherming.
Ik had gister kennissen over de vloer, die zeiden "dat er helemaal geen oversterfte is. En al die doden in Italie? Dat komt gewoon omdat er zo veel oude mensen wonen." Ze zien niet in dat de maatregelen er zijn om Corona te bestrijden, "het is alleen maar bangmakerij. "
Dimphyl schreef:Los daarvan, een nieuw overlijdensgeval na vaccinatie: link van daily mail, betrouwbaar genoeg? Doodsoorzaak wordt nu onderzocht, maar gaat om een gezonde 41 jarige vrouw uit portugal die 2 dagen na het vaccin dood neer viel.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-9111311/Portuguese-health-worker-41-dies-two-days-getting-Pfizer-covid-vaccine.html
Dimphyl schreef:Los daarvan, een nieuw overlijdensgeval na vaccinatie: link van daily mail, betrouwbaar genoeg? Doodsoorzaak wordt nu onderzocht, maar gaat om een gezonde 41 jarige vrouw uit portugal die 2 dagen na het vaccin dood neer viel.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-9111311/Portuguese-health-worker-41-dies-two-days-getting-Pfizer-covid-vaccine.html
secricible schreef:Dimphyl schreef:Los daarvan, een nieuw overlijdensgeval na vaccinatie: link van daily mail, betrouwbaar genoeg? Doodsoorzaak wordt nu onderzocht, maar gaat om een gezonde 41 jarige vrouw uit portugal die 2 dagen na het vaccin dood neer viel.
Mooi dat je deze deelt. Dit laat dus zien dat een mogelijk overlijden na een vaccin totaal niet de doofpot in gaat. Er is media-aandacht voor en er vindt zsm een autopsie plaats. Er wordt serieus gezocht of de oorzaak daadwerkelijk het vaccin is.
En zelfs als deze 2 mensen zouden zijn overleden door het vaccin, dan is dat 2 uit 3 miljoen (volgens mij ondertussen nog meer, maar prima)
Waarom is een sterfte van 0.13% voor corona nauwelijks de moeite waard, en een sterfte van 2 uit 3miljoen een reden om het vaccin als gevaarlijk te zien?