Hoe zit de afzuiging straks lm? Mooi plekje is het.
Ik weet weer waarom ik nooit zelf aan gellak begonnen ben... Ik heb echt te erge bibber handen en dat is met normale lak al een ramp maar geen zin om het er af te halen nu.
Ja zeker! Mijn vorige zoog wel het fijnstof naar binnen, maar grovere stukken bleven er toch op liggen. En na elke klant de stofzuiger eroverheen is ook niet altijd tijd voor. Hier leg ik een los filter op wat zichzelf vast zuigt, en als ik klaar ben gooi ik m weg. Verwacht dat er hierdoor ook veel minder stof gaat zwerven. Wat ook weer in schoonmaken scheelt
Ik heb 2 nagels heel gek afgebroken. Gebeurde kort na elkaar zonder dat ik mij gestoten heb oid. Hoe kan dat? Is dat dan gewoon slecht gezet of. Is mijn ring en wijsvinger, gewoon door het midden
Laten doen. Verder alleen gellak op mijn eigen nagel
Rivendell
Geplaatst: 23-05-20 05:39
ynskek schreef:
Zonde van de nagelriemen.
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 08:32
Rivendell schreef:
ynskek schreef:
Zonde van de nagelriemen.
???
Rivendell
Geplaatst: 23-05-20 09:51
LadyMadonna schreef:
???
Die rand bij de nagelriemen. Ik vind dat een salon het beter moet doen. Ik doe 't zelf en dat is ook niet altijd netjes, maar ik doe alleen mijn eigen nagels.
Hier een foto van toen ik het nog liet doen door een prof:
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 09:52
Laat maar, ik haal twee users door elkaar, ik dacht dat je op jester reageerde...
Rivendell
Geplaatst: 23-05-20 09:57
LadyMadonna schreef:
Laat maar, ik haal twee users door elkaar, ik dacht dat je op jester reageerde...
Gisteren mijn gellak eraf gehaald. Kon echt nog wel langer. Maar mijn geverfde haar heeft mega afgegeven. Mijn mooie lichtpaarse nagels hadden helemaal een donkerpaarse / rozige gloed en strepen erop. Heel lelijk. Ga nu maar roze erop doen denk ik. Al hoop ik dat het nu na wassen met conditioner niet meer afgeeft
Ik heb er ook weer een ander kleurtje op. Merk wel dat ze nu onhandig lang zijn en ben beetje bang dat ze breken. Maar wil ze er ook nog niet afknippen eigenlijk...
Ik houd zelf persoonlijk niet van zulke lange nagels. Vind je vorige lengte mooier.
Ik lees dat je gewoon nagellak gebruikt. Is gellak niet wat voor je? Worden je nagels wat steviger van. Sinds gellak breken ze bijna niet meer af bij mij.
Ja ik vind die vorige lengte zelf ook mooier. Maar ze groeien gewoon door helaas... Opzich breken ze niet zo snel van zichzelf, maar als ze langer zijn gaat het wel sneller dat ze keertje dubbel klappen. Gellak wil ik nog wel proberen maar krijg je dat er zelf wel af?