Nu eet ik normale porties, en drink geen frisdrank meer, doordat ik normaal eet, heb ik ook minder honger... is een cirkel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Drinken is inderdaad wel verraderlijk.
Ik dronk veel vruchtensap, maar als ik dat ging optellen was dat echt heel veel. Nu drink ik veel water, thee zonder suiker, cola zero (tegen misselijkheid) en soms aanmaak limonade met 0 kcal.
Oh en 1 latte macchiato per dag.
Dat scheelt al veel in kcal, al ben ik nog altijd wel een slechte drinker.
Ik heb een vraagje, wil een appeltaart gaan maken... Maar hoe reken ik nu uit hoeveel daar ongeveer in zit? Gewoon alle ingrediënten wegen en optellen en dat is hoeveel de taart in totaal is? Of werkt dat zo niet?
Wil graag weten of ik het bij 1 stukje moet houden of dat de halve taart ook prima is.
Grapje natuurlijk, maar wil wel graag weten hoeveel ongeveer erin zit.
Quir schreef:Ik heb een vraagje, wil een appeltaart gaan maken... Maar hoe reken ik nu uit hoeveel daar ongeveer in zit? Gewoon alle ingrediënten wegen en optellen en dat is hoeveel de taart in totaal is? Of werkt dat zo niet?
Wil graag weten of ik het bij 1 stukje moet houden of dat de halve taart ook prima is.
Connie schreef:Quir schreef:Ik heb een vraagje, wil een appeltaart gaan maken... Maar hoe reken ik nu uit hoeveel daar ongeveer in zit? Gewoon alle ingrediënten wegen en optellen en dat is hoeveel de taart in totaal is? Of werkt dat zo niet?
Ja je had het al goed bedacht! Zo moet je het idd uitrekenenalles optellen en dan delen door het aantal punten. Dan weet je hoeveel kcal 1 punt is.
magda_90 schreef:Ik ben een evenement aan het fotograferen en moet mij dan zo inhouden om niet mijn eten nu in eens op te eten. Om de 5 minuten komt er een ruiter voorbij en dat wachten nodigt echt tot eten uit.
welmoed__ schreef:Is kwark nou zoveel beter dan bijvoorbeeld magere yoghurt?