[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:16

_mjwb schreef:
Dankjulliewel!! :D

Ik heb net het folie eraf gehaald, gewassen met die zeep, droog gedept en een dun laagje bepanthen erop gesmeerd. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dat is zo lastig van bovenaf haha

[ [url=m/nCDgWk.jpg]Afbeelding[/url] ]

De bovenkant van de bovenste roos is nog niet klaar, maar ze moest eerst een stuk van de derde roos die daarboven komt zetten want anders kwam het niet uit ofzo. (Of had ik dat al gezegd? :'))

Welke zeep heb je daarvoor gebruikt? :)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:38

Ik gebruik nu dit:
Afbeelding

Vier keer per dag insmeren met bepanthen en voordat ik dat spul erop moet doen, eerst de tattoo wassen met de zeep.

Alleen hoe doen jullie dat als er geen douche in de buurt is? Gewoon een beetje water erop, zeep erop en dan weer water erop gooien?

Super lief al die leuke en lieve reacties! Dankjewel! :D
Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat over het ergste gedeelte van mijn striae nu een tattoo zit. Zo voel ik me toch wat zekerder :o

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:40

Heel mooi mjwb!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:41

Ik was mijn tattoos nooit, ze worden wel schoon als ik douche. En verder smeren met bepanthen.

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:44

Dankjewel voor je foto mjwb! Dat heb ik nog staan van mijn piercings, kan ik dat mooi opmaken :)

goldenarrow

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 05:32

Mooi die rozen! Ik was mijn tattoo alleen als ik de folie eraf haal op dag 1. Verder wordt hij wel schoon onder de douche, maar ik maak het niet schoon voor elke keer smeren hoor.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 07:07

Prachtige rozen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:33

Mooie rozen hoor! Ik was nooit met unicura, vind het best agressief spul en mijn huid wordt er heel erg droog van. Ik haal m'n arm/whatever gewoon even onder de kraan door, droog het af en smeer er een dun (!!) laagje bepanthen op. Werkt als een trein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:35

_mjwb schreef:
Dankjulliewel!! :D

Ik heb net het folie eraf gehaald, gewassen met die zeep, droog gedept en een dun laagje bepanthen erop gesmeerd. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dat is zo lastig van bovenaf haha

[ [url=m/nCDgWk.jpg]Afbeelding[/url] ]

De bovenkant van de bovenste roos is nog niet klaar, maar ze moest eerst een stuk van de derde roos die daarboven komt zetten want anders kwam het niet uit ofzo. (Of had ik dat al gezegd? :'))

Prachtig geworden zeg! <3

Ik was hem wel elke keer voor het smeren, in die bepathen blijven altijd wel pluisjes hangen dus die wil ik er graag vanaf voordat ik die met een nieuwe laag lekker uit ga smeren ;)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 11:31

Ik heb alweer 5jaar terug mijn eerste tattoo laten zetten. Dus weet niet meer zo goed hoe de genezing ging haha....

Ik wil er nu 1 op mijn bovenbeen laten zetten. (Ongeveer 13 bij 5cm) Alleen hoelang zou je 'geen' rijbroek aan kunnen ivm schuren? Met het werk heb ik altijd rijbroek aan, dus twijfel beetje over wanneer te zetten.

Mensen ervaringen mee? :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 11:34

Jup in heb er 1 op mijn bovenbeen en gewoon tijdens werk strakke broek aan. Mijn tattoo is gewoon prima genezen :) zodra je de mogelijkheid hebt gewoon broek uit als je in huis loopt. Ik heb hem wel op vrijdag gezet dus heb bijna t hele weekend zonder broek of in loszittende joggingsbroek gelopen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 11:44

goldenarrow schreef:
Mooi die rozen! Ik was mijn tattoo alleen als ik de folie eraf haal op dag 1. Verder wordt hij wel schoon onder de douche, maar ik maak het niet schoon voor elke keer smeren hoor.

De eerste drie dagen twee keer per dag schoonmaken en smeren is het advies wat ik krijg.
Werkt goed voor mij ;)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 11:44

Dank je wel voor je ervaring! Daar dacht ik ook nog aan, als mogelijk is voor het weekend. Maar het is niet onmogelijk dus haha...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:06

Ik heb mijn tattoos nog nooit gewassen eigenlijk. Als ik douche laat ik er water langs stromen (dus niet direct erop) en verder smeer ik gewoon 3 keer per dag ongeveer. :)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:17

Ik heb hem vanochtend gewassen omdat er allemaal pluisjes van het laken op zaten en daarna in gesmeerd. (Er staan nu mooie rozen in mijn laken afgedrukt :').) En ik heb voordat ik naar stal ging wat bepanthen erop gesmeerd en folie erom heen gedaan. Dat werd mij aangeraden zodat er geen vuil in kan komen. Alleen ik moet hem niet langer dan 3 uur laten zitten. Ik denk dat ik nog maar een paar dagen wacht voordat ik mijn paard op klim

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:37

Vrijdag weer voor mijn tattoo!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:39

Seven schreef:
Ik weet echt niet meer hoe ik het vond, mijn laatste tattoo was ruim 12 jaar terug. Morgen weet ik het wel weer :=

Heb er ontzettende zin in maar ben ook vreselijk zenuwachtig

Zie net volgens mij jouw tattoo langskomen op z'n instagram, erg mooi! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:43

_mjwb schreef:
Ik heb hem vanochtend gewassen omdat er allemaal pluisjes van het laken op zaten en daarna in gesmeerd. (Er staan nu mooie rozen in mijn laken afgedrukt :').) En ik heb voordat ik naar stal ging wat bepanthen erop gesmeerd en folie erom heen gedaan. Dat werd mij aangeraden zodat er geen vuil in kan komen. Alleen ik moet hem niet langer dan 3 uur laten zitten. Ik denk dat ik nog maar een paar dagen wacht voordat ik mijn paard op klim

Ik heb ook een paar dagen gewacht, maar had dan ook echt een soort van spierpijn in m'n arm dus kon m'n zadel niet eens tillen :=
En ik had hem ook in de folie inderdaad :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:58

Killyen
Bedankt ben er zelf ook heel blij mee.
Had het zelf nog niet eens gezien haha maar ik ben inderdaad klaar en op weg naar huis

Stencil en de lijnen

Afbeelding
Afbeelding

Het eind resultaat
Afbeelding

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:04

Wauw! Prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:09

Heeel mooi zeg!!
...Maar zit je nou gewoon in iemands woonkamer? :+

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:10

Mooi!!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:11

Anoniem schreef:
Heeel mooi zeg!!
...Maar zit je nou gewoon in iemands woonkamer? :+

hahahaha dat dacht ik ook ja :+

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:11

Ja he ben er zelf ook echt ontzettend blij mee hij heeft naar mijn verhaal echt een mooi ontwerp gemaakt <3

Nee is in de shop haha
Afbeelding

Echt een mooie shop heel huiselijk inderdaad
Die vrouw is een andere tatoeëerder

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:32

Gaaf Seven! Welke shop is dat?