Favoriete shirtjes zijn toch wel de dames basketbal shirts van (jaja, alweer) Decathlon. De meeste shirts zijn me snel te kort, deze niet.
@Keeyzie: welkom!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Succes Frummels!
Haha Marlinde, dat wil ik wel zien.
Hebben jullie echte sport shirts of gewoon “normale” t-shirts/hempjes?
Ik heb shirtjes aan die lekker zitten, maar die net te groot zijn voor school ed. En ze zitten prima voor sporten!
Eulogy schreef:Hip thrusts en zware squatsMaar daar gaat behoorlijk wat tijd overheen.
Je hebt progressive overload nodig om spiermassa op te bouwen en traplopen en je benen uitstrekken zal daar niet heel erg bij helpen imo
Frummels schreef:Oefeningen voor je billen zonder extra gewicht zullen vast iets met je spieren doenmaar je krijgt er geen grote ronde billen van. Je spieren hebben inderdaad progressieve overload nodig om zo te groeien. Dus wat Eulogy zegt.
Ik ben in elk geval fan van zware oefeningen met hoog gewicht zoals sumo deadlifts, hip thrusts, lunges en split squats.
Amira_ schreef:Ik heb een legging van h&m die niet doorschijnt, heb m gelijk in nog een kleur gekocht (toevallig de legging van de foto). Leggings die wel een beetje doorschijnen draag ik niks onder, gaat toch weer in de was en het schijnt niet zo erg door dat je ook echt huid ziet.
Vorige week heb ik weer een filmpje gemaakt van mn squat. Diepte is echt enorm vooruit gegaan vergeleken met het vorige filmpje. Het probleempunt is echt mn voeten. Merk het tijdens het squatten zelf ook maar altijd gaat wel of mn tenen of mn hiel een stukje omhoog. Alleen bij de front squat heb ik er geen last van.
Edit: krijg de foto er niet op met het internet hier. Komt er nog aan!
[ [url=m/UwluvT.png]Afbeelding[/url] ]
smurffie schreef:Amira_ schreef:Ik heb een legging van h&m die niet doorschijnt, heb m gelijk in nog een kleur gekocht (toevallig de legging van de foto). Leggings die wel een beetje doorschijnen draag ik niks onder, gaat toch weer in de was en het schijnt niet zo erg door dat je ook echt huid ziet.
Vorige week heb ik weer een filmpje gemaakt van mn squat. Diepte is echt enorm vooruit gegaan vergeleken met het vorige filmpje. Het probleempunt is echt mn voeten. Merk het tijdens het squatten zelf ook maar altijd gaat wel of mn tenen of mn hiel een stukje omhoog. Alleen bij de front squat heb ik er geen last van.
Edit: krijg de foto er niet op met het internet hier. Komt er nog aan!
[ [url=m/UwluvT.png]Afbeelding[/url] ]
Tipje? Als je je ellebogen meer onder de bar drukt ( naar voren) kun je je bovenlichaam wat meer terug houden waardoor je stabieler boven je voeten komt.
Waarschijnlijk doe je dit met je frontsquat dus wel omdat je gewicht dan zorgt dat je meer achterover durft te blijven.
Frummels schreef:Oefeningen voor je billen zonder extra gewicht zullen vast iets met je spieren doenmaar je krijgt er geen grote ronde billen van. Je spieren hebben inderdaad progressieve overload nodig om zo te groeien. Dus wat Eulogy zegt.
Ik ben in elk geval fan van zware oefeningen met hoog gewicht zoals sumo deadlifts, hip thrusts, lunges en split squats.