[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:28

Die Fenty Beauty Trophy Wife is wel echt liefde zeg <3

Niniane schreef:
Maar een YouTuber helemaal bewonderen is wel normaal dan? Nikkie dit, Nikkie dat of een Jeffree OMG bitch slay valt wel onder de noemer van oké? Daar pass ik voor.

Wil eigenlijk een beetje buiten de beautyblogger discussie blijven omdat het helemaaaaal mijn ding niet is maar dit valt me ook zo op ja... er zijn zo ontzettend veel volwassen(!!) dames die die beautybloggers idoliseren alsof het een soort goden/godinnen op aarde zijn. Alles wat zij zeggen is altijd waar en mooi en goed, zijn ze ergens niet tevreden over dan volgt de hele kudde getrouw met een berg haat waar je u tegen zegt. Bijna eng gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:31

eenitraM schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik vind het lastige met Tati vooral dat er van de zomer video's online zijn gegaan van haar en Jeffree en dat ze zich volledig heeft afgesloten van elke vorm van discussie. Een dag na die video's heeft hij nogal wat enorm nare uitspraken gedaan over een vrouw van kleur (ook YT'er) en Tati heeft daar niks over gezegd, die heeft alleen de comments op haar video's uitgeschakeld omdat ze er veel negatief commentaar op kreeg van mensen die haar al een tijd volgden en niet hadden verwacht dat ze zich er zo voor zou verstoppen. Voor mij is dat ook wel een grote afknapper.

Maar het gaat om de nuance. Commentaar geven is prima, maar als je zelf hatelijk gaat reageren ben je toch ook geen haar beter?

Die fout die Jeffrey jaren terug heeft gemaakt over iets met zuur in gezicht gooien voor de kleur achtervolgt hem nog steeds. Het commentaar daarop met dat die dood moet is ook nou niet echt netjes. Tis een wisselwerking.

Het ging niet om die opmerking, al heeft dat er zeker mee te maken. Hij heeft juist deze zomer enorm lopen afgeven op Jackie Aina, met een ongelofelijke hoeveelheid racistische opmerkingen erbij.

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:54

Niet om Jeffree te verdedigen want het is ook gewoon een galbak maar Jackie begon met oude koeien, heeft haar toen gewoon geblokt op insta en jackie ging er maar op door... maar goed is er 1 merk dat niets heeft gedaan? Wat denk je van die rel van die eigenaar met Gerard cosmetics? Of de eigenaar van too faced... Norvina van Anastasia... Manny... ik verbaas me er eigenlijk vooral over hoeveel internet moraalridders er zijn, sommige doen het er ook gewoon echt om := ik ben soms zo blij dat ik geen Beautyguru ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 23:08

Ik probeer me verder enorm afzijdig te houden hoor, maar dat is de rede dat mensen zo boos waren op Tati destijds. Persoonlijk vind ik JS echt een ongelofelijke banketstaaf, maar ik steek niet genoeg tijd in het uitzoeken van de YT rellen om de details te weten :)) Dat hij Jackie Aina zo aanviel weet ik ook alleen omdat een YT'er die ik normaal heeeel graag kijk (Stephanie Nicole) er wat over zei.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 23:22

Wat mega zonde van Hudsons bay zeg!! Ik had verwacht dat ze wat unieker zouden zijn en juist met de make up uit zouden pakken. Ben benieuwd hoelang dat staat...

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 23:49

Ik zal de HB in Maastricht binnenkort even binnenlopen. Gaat donderdag open. Maar zal niet anders zijn dan :(

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:19

Mag ik me hier melden?
Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe jullie jullie make up doen. Ikzelf ben heel erg van de make up van deze dagen. Matt gezicht, veel highlighter, mooie nude oogschaduw palletten, wing aan eyeliner, matte liquid lipsticks, shapen, wenkbrauwen beetje in vorm (ik teken ze zelf niet bij, vind ik niet nodig en te nep), etc, etc. :)

Er zijn wel wat dingen waar ik echt fan van ben!
- Naked collectie van UD <3
- NYX soft matte lip cream <3
- W7 oogschaduw paletten :j
- Sleek highlighter palette Solstice

Ik weet niet precies wat jullie bespreken, dus ik ga even terug kijken. :j

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:47

Mag ik vragen om het hier gewoon niet meer zo over YTers te hebben? Het wordt telkens een discussie, schijnbaar kunnen jullie niet objectief blijven. De een vindt dit, de ander dat. Ik heb het liever over make-up, telkens als ik dit topic aanklik vind ik eerst 3 pagina's over meningsverschillen over YTers of over CF make up...ieder zijn eigen mening toch?

Maar die Highlighters op de vorige pagina, wow, Nr 3 vind ik mooi :)

Welkom Always!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:02

Ik moet mij echt inhouden om YTbers niet af te zeiken haha dus ik zwijg al braaf :P

Vandaag voor het eerst die Catrice drop foundation (Die Thataylaa heeft getest toevallig) uitgeprobeerd. So far so good. Zo'n mooie finish en echt wel wat cover voor die paar druppeltjes. Klein beetje Etos contour poeder (legit beste die ik ooit heb gehad. Nyx kan er niet tegen op en die gebruikte ik nonstop) en een cheap Action blush. Ben tevreden vandaag :P

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:13

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:53

Rena100 schreef:
Mag ik vragen om het hier gewoon niet meer zo over YTers te hebben? Het wordt telkens een discussie, schijnbaar kunnen jullie niet objectief blijven. De een vindt dit, de ander dat. Ik heb het liever over make-up, telkens als ik dit topic aanklik vind ik eerst 3 pagina's over meningsverschillen over YTers of over CF make up...ieder zijn eigen mening toch?

Maar die Highlighters op de vorige pagina, wow, Nr 3 vind ik mooi :)

Welkom Always!

Het hoort bij make-up... dus zo gek is het niet..

Welkom always!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:04

Hoezo kunnen wij niet objectief blijven? Sorry, maar dat vind ik onzin.
Ik zie geen discussie, tenminste, niet in negatieve zin, ieder heeft inderdaad zijn eigen mening, maar dat wordt gewoon respectvol gemeld en dat kan prima hier in het topic.

Beautybloggers/vloggers is nou eenmaal een groot onderdeel van make up, tenminste voor mij.
Ik vind het belangrijk om hun mening te horen, voor ik een prijzig product koop en ik vind het juist ontzettend fijn om alle verschillende meningen over de betreffende YT'ers te horen, zodat ik een gedegen keuze kan maken mbt welke mening ik vertrouw.

Welkom Always!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:45

Mijn make up look vandaag, straks twee uur rijles dus dan hoef ik niet bang te zijn voor de regen. :')
Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:10

Oooo welke lippie heb je gebruikt?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:13

chimello schreef:
Oooo welke lippie heb je gebruikt?

Een liquid lipstick van Urban Decay, ik zal even bij mijn rommel kijken of ik het doosje nog heb. :=
De naam stond daar op vgm.

Edit:
Afbeelding

Doosje weggegooid, helaas...

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:27

Heel mooi. Dacht dat het mss een NYX kleurtje was dat ik nog niet had :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:29

Mooie kleur!
Staat de naam niet onderop het etiketje?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:30

De naam staat ook onderop of op de tube :j

Wat een mooi gezicht heb je :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:43

_Friemel schreef:
De naam staat ook onderop of op de tube :j

Wat een mooi gezicht heb je :D

Ik dacht dat ik daar had gekeken, want dat is natuurlijk super logisch. :')
Het is de kleur Backtalk!

En dankjewel :D Ik vind dat de foto echt heel erg verkleurd en dat de kleuren van mijn ogen en de kleur Extra Bitter uit mijn Naked palette echt niet mooi naar voren komen. Evenals mijn wimpers, ik ben heel erg trots op mijn wimpers maar op foto vind ik ze echt niet mooi. :n

Nee, geen NYX, daar heb ik alleen de kleur Stockholm van. Moet dringend nieuwe soft matte lipcreams van NYX halen want ik ben daar helemaal gek van!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:04

Ik vind die niet zo fijn. Zit wel lekker maar is niet dekkend genoeg. Zelfs met beetje concealer eronder niet :(

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:05

chimello schreef:
Ik vind die niet zo fijn. Zit wel lekker maar is niet dekkend genoeg. Zelfs met beetje concealer eronder niet :(

Welke bedoel je? :P

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:21

De soft matte lip creams :p

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:29

Ik vind ze juist heel erg dekkend, ze blijven ook echt lang zitten. Kan er gewoon mee eten en zelfs hier en daar een zoen geven. Geeft ook echt niks af. :)

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:14

Hallo dames, ik kom even binnen vallen..

Ik heb erg last van grove poriën, welke je echt door mijn foundation heen ziet.
Hebben jullie misschien de ultieme tip voor een fijn product.

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:26

odenxia schreef:
Hallo dames, ik kom even binnen vallen..

Ik heb erg last van grove poriën, welke je echt door mijn foundation heen ziet.
Hebben jullie misschien de ultieme tip voor een fijn product.

Jaa vervelend is dat hè ik heb daar ook altijd last van.
Wat wel helpt een een primer die het wat gladder maakt.
Van benefit heb je er een of van smashbox
Misschien kan je die een keer gebruiken onder je foundation.