Ik gebruik de eyeliner Duck onder stone, werkt ook goed maar ik wil stiekem toch ook het stone pencil nog wel.
En van de zomercollectie van JS wil ik niks scheelt weer
Anoniem
Geplaatst: 04-07-16 09:41
Ik heb bij Colourpop nu een gele besteld om te proberen en te zien hoe die is. De kleur is namelijk wel exact wat ik wil en mooi vind qua geel dus ben benieuwd. Geel zou ik ook vaak kunnen dragen, voor mijn gevoel kan het gewoon dagelijks in combinatie met andere kleuren.
Ik vind je wimpers ook meer opvallen dan normaal friem! Nog steeds die maxfactor mascara? Kleurtje vind ik helemaal wauwie, echt een kleur voor mij ook
Ik ga vrijdag een dagje naar Amsterdam, ik checken waar Babassu zit... nou... Niet in Amsterdam dus
Myrthe, 1 laagje too faced en dan idd die van max factor geloof ik, als ik ze nog iets zwarter en zwaarder wil doe ik er nog een laagje overheen maar was nu in de mood hiervoor
Anoniem
Geplaatst: 04-07-16 13:48
Huh? Als ik op hun site kijk staat er Den Haag, Wassenaar en Leiden, maar geen Amsterdam...
Oh, ik keek bij contact, daar staat Amsterdam niet tussen. Bij winkels staat hij wel. Handig...
Look vandaag, ik heb een nude ooglook maar ik krijg dat maar niet goed op de foto zonder dat je het goed ziet.grr.
Ik heb het Catrice absolutely math pallete gebruikt. De donkere kleuren zijn goed gepigmenteerd maar moeilijk uit te blenden. En de lichte kleuren zijn echt niets vind ik.. Ik ga vanmiddag even de stad in en opzoek naar lichte nude goed gepigmenteerde oogschaduw. Dus als iemand iets weet.
Fair, kijk eens online voor een sleek palette, zijn niet duur en onwijs goed pigment. Moet je alleen niet de matte nemen, die vind ik minder fijn. Ik heb ergens ook nog wel 2 gele oogschaduws liggen die best goed zijn, eentje van Max Factor.
Eight
Geplaatst: 04-07-16 15:02
Revlon heeft een goed gepigmenteerde nude en Deborah ook, verder ben ik er nog geen tegen gekomen waar ik zo tevreden over ben wel allebei wat lastiger te vinden..
Deze oogschaduw zijn echt fijn, en hele goede pigmentatie Zijn ook heel romig. De matte kleuren van sleek zijn inderdaad om te huilen terwijl sommige glanzende echt prachtig zijn, toch zal ik niet snel meer een heel palette kopen vanwege die slechte matte kleuren