BiBiQ schreef:Mastilo studios in Ede. Lina heeft echt kennis van zaken en is echt een toffe dame.
De shop in Ede is nieuw, maar ze heeft jaren in Veenendaal gewerkt, en is nu samen met haar man deze shop begonnen.
Dankjewel voor je reactie !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alaskan schreef:Hi!
Ik wil al een tijdje een eerste piercing laten zetten, een helix. Ik heb gezocht naar informatie, ook in andere topics. Het zijn alleen zoveel pagina’s en het liefst zou ik er morgen 1 laten zetten (als de piercer tijd heeft). Heeft iemand van jullie gelijk een ringetje laten zetten ipv een staafje en kan hij/zij hier iets over vertellen (lees tegenstrijdige info)?![]()
En heeft iemand ervaring met Knuckledusters & Pony’s of een andere shop waar je ook kan piercen in Apeldoorn?
Macyy schreef:Alaskan schreef:Hi!
Ik wil al een tijdje een eerste piercing laten zetten, een helix. Ik heb gezocht naar informatie, ook in andere topics. Het zijn alleen zoveel pagina’s en het liefst zou ik er morgen 1 laten zetten (als de piercer tijd heeft). Heeft iemand van jullie gelijk een ringetje laten zetten ipv een staafje en kan hij/zij hier iets over vertellen (lees tegenstrijdige info)?![]()
En heeft iemand ervaring met Knuckledusters & Pony’s of een andere shop waar je ook kan piercen in Apeldoorn?
Ik heb 2 ringetjes onder elkaar laten zetten, vind de helix wel vervelend genezen omdat ik lang haar heb en er nog wel eens iets blijft haken. Met slapen is het ook wel gevoelig als je omdraait in je slaap bijvoorbeeld. Zo'n donut kussen kan dan echt een uitkomst zijn. Verder ben ik er heel blij mee, het heeft gewoon wat tijd nodig
Met je shop heb ik geen ervaringen.
Maaike schreef:Alaskan schreef:En heeft iemand ervaring met Knuckledusters & Pony’s of een andere shop waar je ook kan piercen in Apeldoorn?
Ja, met Black Sword Tattoo Parlour aan de Hofstraat. Erg fijne shop voor zowel tattoos als piercings, werken vakkundige mensen!
Frummels schreef:Ik heb mijn helix 14 jaar geleden laten zetten. Helaas werd het toen bij die shop nog met een schiet apparaatje gedaan en een gewone oorbel. Ik heb hem er na anderhalf jaar uitgehaald omdat het nog steeds aan het etteren was. Sindsdien draag ik er sporadisch een ringoorbelletje in (piercings passen niet, het gaatje is te smal) maar het doet nog steeds veel pijn als ik erop lig. Het kraakbeen is heel erg beschadigd.Wou dat ik toen wat meer onderzoek had gedaan..
Lottehorse27 schreef:Hoi, ik kom hier zomaar binnenvallen maar ik kan het antwoord op mijn vraag niet echt ergens vinden en hoop dat iemand hier ervaring heeft.
Ik wil al een hele tijd een helix laten piercen maar nu vroeg ik me dus af als je de helix er ooit weer uit wilt halen blijft er dan voor altijd een gat zitten of kan dat weer helen? (Of hoe erg zie je zo een gaatje als je hem eruit haalt voor werk ofzo?)
Het is niet zo dat ik nu al twijfel maar ik zou graag in de zorg willen werken en ik vraag me af of dat dan voor problemen kan zorgen.
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij een antwoord kan geven.
Alaskan schreef:Hi!
GigiGlitter schreef:Als je hem hebt kun je altijd een doorzichtig staafje erin zetten. Zo valt het echt niet op als je aan het werk bent!
Ik heb de mijne alweer 11 jaar en denk wel dat mijn gat zichtbaar blijft. Maar ik weet het niet zeker..
Giolli schreef:Hier in de zorg heeft 80% van mijn collega’s een helix volgens mij, ik dus zelf een inner conch ringetje. Geen probleem. Gemept wordt je toch wel.
Lottehorse27 schreef:GigiGlitter schreef:Als je hem hebt kun je altijd een doorzichtig staafje erin zetten. Zo valt het echt niet op als je aan het werk bent!
Ik heb de mijne alweer 11 jaar en denk wel dat mijn gat zichtbaar blijft. Maar ik weet het niet zeker..
Ooh ik wist helemaal niet dat zoiets bestond, bedankt voor je antwoord!Giolli schreef:Hier in de zorg heeft 80% van mijn collega’s een helix volgens mij, ik dus zelf een inner conch ringetje. Geen probleem. Gemept wordt je toch wel.
![]()