IMANDRA schreef:Naja weet je wat het is, ik heb ook wel eens van dat soort lijstjes. Maar dan maak ik het 's avonds weer goed, omdat ik 's ochtends en 's middags eigenlijk vrijwel nooit honger heb.
Dus zodra ze haar avondeten wel verantwoord doet, is er nog niks aan de hand. Wordt het avondeten wel een biscuitje of alleen wat sla, dan is het zorgelijk inderdaad.
Mijn lijstje is ook niet heel spectaculair namelijk:
O: 100ml BF ontbijt whey
T: BF smart wafer
M: Appel
T: Mandarijn
Tot nu toe is dit namelijk maar 396 kcal. Moet er nog minimaal 1104 eten, liefst nog 100-200 meer. Maar dat komt in de avond wel goed. Probleem is dat ik pas rond tien uur thuis ben en dan pas mijn 'echte' avondeten eet, dus ik pak in de ochtend/middag wat minder en zorg dat ik in de avond mijn energie krijg.
A-1: Broodje/salade van de AH to go oid.
B: Grappling
A-2: Eten wat voor vandaag op de planning staat, weet ik vanavond pas. Eventueel aangevuld met skyr oid.
Maar ik zie jou nooit expliciet dit soort lijstjes posten, in ieder geval niet zonder toevoeging van flink avondeten. Dat is namelijk wel een beetje de nuance waar we het eerder over hebben gehad. Er zijn meer mensen die overdag niet zo veel eten en 's avonds wat meer, maar die vermelden dat er in ieder geval duidelijk bij. Dat is hier niet zo. Ik vind dit echt een eng karig lijstje en vind het ook echt geen voorbeeld