Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Ilsee_ schreef:Sterreke, gaaf! Van wie zijn de ontwerpen? Of lees ik daar gewoon overheen?
Ik mag maandag! Wel stom ik eindelijk besloten dat ik bloeddonor wil worden, mag je 6 maanden niet na het laten zetten van een tattoo. En in februari ga ik naar het buitenland voor een half jaar buiten Europa, dus mag sowieso nog een half jaar niet. Zijn we 1,5 jaar verder..
sterreke98 schreef:_Ilsee_ schreef:Sterreke, gaaf! Van wie zijn de ontwerpen? Of lees ik daar gewoon overheen?
Ik mag maandag! Wel stom ik eindelijk besloten dat ik bloeddonor wil worden, mag je 6 maanden niet na het laten zetten van een tattoo. En in februari ga ik naar het buitenland voor een half jaar buiten Europa, dus mag sowieso nog een half jaar niet. Zijn we 1,5 jaar verder..
De cactus van Ink society die je ergens op de laatste paard pagina's staat, en deze;
[ [url=m/Pw0x1f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelf gemaakt en nog niet af haha
Daphneeeej schreef:Ik denk niet zo zeer dat het is omdat mensen niet stil kunnen blijven liggen. Maar meer
omdat zoals ook al gezegt het een bewegelijk plek is. Als levend wezen ademen we nou eenmaal en de ribbenkast beweegt dus altijd. Hier moet je als artiest mee om kunnen gaan en anticiperen zodat de tattoo strak blijft. Ik heb een 'grote' op mijn ribben en het was prima te doen. (tuurlijk deed het pijn, maar de pijn is voor even en resultast inprincipe voor altijd)
Mijn artist gaf bij mij toen ook aan dat de vrouwen altijd bikkels zijn met tattoo's op ribben, en dat de mannen het alleen slecht verdragen xD Vond ik wel grappig om te horen van een mannelijke artiest.
IrishCold schreef:Hoe lang mag je twijfelen over de plek? en waneer is er het moment dat je niet moet twijfelen?![]()
Man, man man wat lastig. Ben Bang om er spijt van te krijgen maar andere kant weet ik zeker dat ik de tattoo wil.