[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 19:51

Ik ook hihi, maar ik heb al 2 leuke plakplaatjes binnenkort <3

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 20:19

Ik heb schrik om m'n afspraak te bevestigen :o Vooral voor de pijn :o , want 3x5 uur zitten is niet niks.
Qua ontwerp en plek 0,0 twijfels, het zal zoo tof zijn. Maar dat afzien ervoor....

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 20:52

Sterreke, gaaf! Van wie zijn de ontwerpen? Of lees ik daar gewoon overheen?

Ik mag maandag! Wel stom ik eindelijk besloten dat ik bloeddonor wil worden, mag je 6 maanden niet na het laten zetten van een tattoo. En in februari ga ik naar het buitenland voor een half jaar buiten Europa, dus mag sowieso nog een half jaar niet. Zijn we 1,5 jaar verder..

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 20:56

_Ilsee_ schreef:

Ik mag maandag! Wel stom ik eindelijk besloten dat ik bloeddonor wil worden, mag je 6 maanden niet na het laten zetten van een tattoo. En in februari ga ik naar het buitenland voor een half jaar buiten Europa, dus mag sowieso nog een half jaar niet. Zijn we 1,5 jaar verder..

De cactus van Ink society die je ergens op de laatste paard pagina's staat, en deze;
Afbeelding
Zelf gemaakt en nog niet af haha

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:02

Gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:13

Die schetsen van [paard] vond ik ook wel wat hebben, vooral die wolf en veer :)

Wat ik mij wel af vraag, bij sommige staat met uitzondering van de ribben... Dat ze de desbetreffende tattoo daar dus niet willen tatoeëren. Ik begrijp alleen waarom niet? :?
Ze zouden in mijn ogen allemaal mooi in de zij/ribben kunnen staan of zeg ik nu iets raars?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:15

Als ik Ink Master mag geloven is het echt een vervelende plek om iemand te tattoeren. Schijnbaar beweegt de huid teveel en kunnen mensen niet goed stil blijven liggen door de pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:33

Nou, dan ben ik benieuwd naar as dinsdag :+ Mijn tweede tattoo komt op mijn zij/rib te staan hihi
Maar dan nog, als iemand het ontwerp graag op die plek wilt, why not? :Y)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:38

Ik moet zeggen dat ik de pijn op mijn ribben overall beter te doen vond dan de binnenkant van mijn bovenarm, maar dat de plekken die goed zeer deden ook véél meer pijn deden dan bij mijn bovenarm. Maarja, pijn is voor iedereen anders natuurlijk.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:56

Ik moet donderdag ook liggen voor een op mijn ribben.. Begin hem wel te knijpen nu.. :')

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 22:00

Ik denk niet zo zeer dat het is omdat mensen niet stil kunnen blijven liggen. Maar meer
omdat zoals ook al gezegt het een bewegelijk plek is. Als levend wezen ademen we nou eenmaal en de ribbenkast beweegt dus altijd. Hier moet je als artiest mee om kunnen gaan en anticiperen zodat de tattoo strak blijft. Ik heb een 'grote' op mijn ribben en het was prima te doen. (tuurlijk deed het pijn, maar de pijn is voor even en resultast inprincipe voor altijd)

Mijn artist gaf bij mij toen ook aan dat de vrouwen altijd bikkels zijn met tattoo's op ribben, en dat de mannen het alleen slecht verdragen xD Vond ik wel grappig om te horen van een mannelijke artiest.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 23:31

sterreke98 schreef:
_Ilsee_ schreef:

De cactus van Ink society die je ergens op de laatste paard pagina's staat, en deze;
[ [url=m/Pw0x1f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelf gemaakt en nog niet af haha

Zo leuk dat er hier nog zoveel anderen zijn die een Deathly Hallows tattoo hebben/willen :D Ik ben ook nog altijd zo blij met de mijne <3
Die schets hierboven is superleuk en subtiel!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 11:03

Daphneeeej schreef:
Ik denk niet zo zeer dat het is omdat mensen niet stil kunnen blijven liggen. Maar meer
omdat zoals ook al gezegt het een bewegelijk plek is. Als levend wezen ademen we nou eenmaal en de ribbenkast beweegt dus altijd. Hier moet je als artiest mee om kunnen gaan en anticiperen zodat de tattoo strak blijft. Ik heb een 'grote' op mijn ribben en het was prima te doen. (tuurlijk deed het pijn, maar de pijn is voor even en resultast inprincipe voor altijd)

Mijn artist gaf bij mij toen ook aan dat de vrouwen altijd bikkels zijn met tattoo's op ribben, en dat de mannen het alleen slecht verdragen xD Vond ik wel grappig om te horen van een mannelijke artiest.

Dit dus :') ik heb er eentje op m'n ribben met allemaal getallen, dus dat zijn steeds korte lijntjes. Elke keer als ze bezig was hield ik m'n adem in omdat ik bang was anders m'n ribben te bewegen _O- slaat nergens op natuurlijk haha. Ik vond het trouwens echt heel erg meevallen die plek!! Vond het ook wel fijn dat het steeds kleine lijntjes waren.

Maar toen ze op t einde nog eens over alle lijntjes heen ging moest ik wel even op m'n tanden bijten :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 11:09

Ik lette ook op mijn ademhaling als in heel rustig en gelijkmatig ademhalen. Werkt ook nog eens goed met het verwerken van de pijn :)) Alleen bij 1 plekje deed het zoveel pijn dat ik daar stopte met ademhalen iedere keer dat ze de naald erop zette. En dat hielp natuurlijk voor geen meter :+

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 18:45

Hoe lang mag je twijfelen over de plek? en waneer is er het moment dat je niet moet twijfelen? :o

Man, man man wat lastig. Ben Bang om er spijt van te krijgen maar andere kant weet ik zeker dat ik de tattoo wil. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 18:47

IrishCold schreef:
Hoe lang mag je twijfelen over de plek? en waneer is er het moment dat je niet moet twijfelen? :o

Man, man man wat lastig. Ben Bang om er spijt van te krijgen maar andere kant weet ik zeker dat ik de tattoo wil. :')

Als de eerste lijn gezet is :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 18:50

IrishCold schreef:

Haha ik begin ook te twijfelen. Wil er een op m'n onderarm maar nu ga ik twijfelen of ik hem niet op m'n enkel wil :+ Vind enkel mooi maar dan heb ik op beide enkels een tattoo.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 18:51

Is toch mooi op beide enkels?

ik twijfel tussen mijn arm(boven of onder) en pols :o :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 18:51

Oh die akelige jeuk he :x Ben ik net van mijn talloze muggenbulten af, begint mijn enkel. Tattoo is echt heel tof, maar ze moeten nog wel wat vinden op die jeuk die je er na krijgt :')

Ik heb ook op beide enkels een tattoo. Vind het wel tof. Links een klavertje voor de tijd dat ik in Ierland heb gewoond, rechts Kokopelli voor twee waanzinnige rondreizen door Amerika en Canada.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 18:54

IrishCold schreef:
Is toch mooi op beide enkels?

ik twijfel tussen mijn arm(boven of onder) en pols :o :')

Ik hou van symmetrie maar dan moeten ze wel beetje gelijk zijn qua stijl en laat deze bij andere artist zetten :P Heb rechts een kat. Wil nog een paard. Beide line-art stijl.

Wat wil je laten zetten?

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 19:17

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 21:36

Oehhh....gaaf :j

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:46

Nice!
Is blackbear eigenlijk makkelijk te herkennen, en te vinden haha?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 00:03

_Ilsee_ schreef:
Nice!
Is blackbear eigenlijk makkelijk te herkennen, en te vinden haha?

Het zit in een woonwijk, wij zijn er de eerste keer voorbij gereden :+

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 00:11

Haha dat dacht ik al toen ik de google maps bekeek. Ik moet er met het OV heen en moet een stukje lopen ach kan geen kwaad haha!