Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Ik dacht dat jij best van het rood bent toch linoleum?
Ik durf geen wishlist te maken.. heb nog zo veel wat ik graag wil hebben
Joolien schreef:Mooi Elke
Heeft er hier iemand swatches/voorbeeldfoto's van wat ingetogen bruintinten van Mac? Zoals Velvet Teddy?
Joolien schreef:Ik zie al dat het challenge topic echt niet goed voor me is, ik heb al een heel lijstje van wat ik wilAllemaal mac
![]()
Ik ga binnenkort met een vriendin naar Arnhem, waar moeten we dan eigenlijk heen? We zouden grag ook opgemaakt willen worden. I kzal eens kijken of we nog ergens anders heen kunnen.
Drunksheep schreef:Ik weet niet meer wie het vroeg, maar hierbij nog de Diva & Sin swatches. En ja, mijn lipsticks zijn zwaar abused en veel gebruikt. Sorry
[ [url=m/mMm1fG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ySdSnC.jpg]Afbeelding[/url] ]
elkee schreef:Sproetjesik zou het contouren zo strak en 'dun/scherp' mogelijk doen met een dunner penseel. En sowieso een andere kleur dan je sproetjes proberen te nemen, zodat het echt schaduw lijkt ipv vlekjes
![]()
Dankjulliewel! Nu ik die zwelling gewend ben, voelt het alsof het nu weer is zoals vanouds. Zit tussen de oren ook wel.
Ik heb mijn wimpers altijd van http://Voluminous.nl
En dan de Red Cherry #43. Zijn erg volle lange wimpers maar wel bijna 'echt'. Die van Amour Us lijken er ook erg veel op en zijn ook fijn.
Ze heeft verschillende merken en soorten in haar assortiment, echt zoveel keus!
Eight schreef:elkee schreef:Sproetjesik zou het contouren zo strak en 'dun/scherp' mogelijk doen met een dunner penseel. En sowieso een andere kleur dan je sproetjes proberen te nemen, zodat het echt schaduw lijkt ipv vlekjes
![]()
Dankjulliewel! Nu ik die zwelling gewend ben, voelt het alsof het nu weer is zoals vanouds. Zit tussen de oren ook wel.
Ik heb mijn wimpers altijd van http://Voluminous.nl
En dan de Red Cherry #43. Zijn erg volle lange wimpers maar wel bijna 'echt'. Die van Amour Us lijken er ook erg veel op en zijn ook fijn.
Ze heeft verschillende merken en soorten in haar assortiment, echt zoveel keus!
Ik vind het lastig te bepalen of mijn sproetjes koel of warm zijn, en welke 'bronzer' hier dan geschikt voor zou zijn. Weet jij opties?ik gebruik nu de meest gangbare bronzer van Mac naar die is best oranje achtig..