knabbelgirl schreef:Is dat jou kat? Wát een plaatje!
Nee, maar is wel een van de drie katten die hier op t erf lopen. Deze is alleen enorm bang van mensen, helaas. Andere volgt me overal als ie buiten is, helpt als ik met de moestuin bezig ben en houdt Liberty bezig (die gaat er achteraan
). De andere is een geweldig lieve kat, Noorse boskat, ook zo'n mooie haarbal en een knuffel.
Riel schreef:Dikke knuffel Quir
Ik bewonder je moed en je innerlijke kracht. Knap dat je nog altijd bezig bent met je paarden, met foto's trekken, ... . Ook ik hoop van harte dat het weer beter gaat gaan met je.
Dankjewel!
Als ik dat niet doe, word ik niet gelukkiger van.
Haal daar juist wel veel voldoening uit en ook energie, wat alleen toch al niet zoveel is.
gabyfedde schreef:Het is dat je -zelfs voor Zweedse begrippen- zo ver uit de buurt woont (en ik door mijn eigen lichamelijke gesteldheid weinig kan), anders had ik onze piano op een aanhanger gezet en had ik die langsgebracht.
Wat lief.
Denk dat Nederland bijna dichterbij is nog, haha. We willen nog wel graag een keer naar t noorden toe, liefst met kerst. Eigenlijk dan even een keer hoi komen zeggen.
Hoe gaat t nu met je?
benangelique schreef:quir, wat goed dat je zelf ook onderzoek blijft doen naar mogelijkheden en onmogelijkheden. dat moet een beetje grip geven op de situatie.
Toch proberen naar oplossingen te zoeken als dé oplossing nog niet gevonden is. Of dit de oplossing is, is natuurlijk ook nog de vraag, maar de eerste onderzoeken waren wel positief. Hoop ooit wel een oplossing te vinden, maar heb er een hard hoofd in. Alles faalt tot nu toe.

Gewassen Libje, met een veel te grote deken. Haha. Ze is zo veel te braaf.