Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:18

Ik vond de medewerkers in de pro counter in Amsterdam trouwens ook echt onvriendelijk.

Afgelopen maandag ook echt beroerd (of nouja, gewoon níet) geholpen in de Ici Paris XL. Het was 17.15u en ze zijn tot 18.00u open, dus de winkel was leeg en ik was de enige in de winkel, en er staan áchterin de winkel meerdere dames uit hun neus te vreten. Heb geen één van die vrouwen gedag horen zeggen, laat staan dat er eentje naar me toe kwam om me te helpen. En uit prinicipe ga ik er ook niet heen om om hulp te vragen dan, als ik zo de winkel uitgekeken word...

Was best wel pissed off, ik zie er misschien niet uit als een of andere chique doos, maar ik wil best wel wat geld neertellen voor goede producten. En daar was ik ook naar op zoek. Maar ga er nu niks meer kopen :)

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:20

Deze meneer zei dat wat ik wou uitverkocht was en is toen weer met z'n armen over elkaar in een hoekje gaan staan. Heb een behoorlijk onvriendelijk berichtje achtergelaten op de Facebook pagina, ben benieuwd of ze het ooit lezen. Heb het idee dat ze bij heel veel winkels heel veel klanten kwijtraken door dit soort gedrag... Ben echt nog nooit vriendelijk geholpen bij de Douglas in Utrecht... Een keertje maakten ze het zelfs zo bont dat ik zelf maar in het laatje ben gaan zoeken naar de kleur die ik wou, het was leeg en mevrouw stond rustig even de counters te poetsen...

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:22

Wat erg zeg!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 21:27

Ik denk dat ik gelijk weet over wie je hebt hebt! Vreselijk. Ik kwam toen net van de Lush af en voelde me nog helemaal zen omdat ik daar zo geweldig was geholpen. Wou toen hem om advies vragen voor een concealer. Hij kwakte wat op mijn gezicht en zei "ZO, nu zie je er weer beter uit". Toen ik in de spiegel keek, schrok ik me kapot want ik had allemaal dikke strepen. Meisje bij de dior counter (geloof ik) heeft me nog wat opgepoetst want het zag er niet uit.
En dat terwijl ik best wel bereid was om wat te kopen. Nou, dat doe ik dus ook niet daar.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 21:31

Wow jeetje dames! In de Pro store in Amsterdam vind ik ze ook maar saai en klantonvriendelijk.

Over Amerika heb ik ook slechte verhalen gehoord... vooral rascisme.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 21:33

Wat raar zeg! Emma ik zag je bericht op hun facebook!

Djilna, hup blog aanmaken! :-)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 21:34

Dat heb ik ook gehoord ja! Ook een meisje op youtube die vertelde dat ze bij de MAC tegen haar zeiden dat ze toch niet zou en kon kopen want ze had spleet ogen. Dat snap ik echt niet. Wat dat betreft kan MAC veel leren van de Lush e.d

In Engeland ben ik dan wel elke keer top geholpen. Op 1x na maar door die medewerker wou ik eigenlijk niet geholpen worden, die mocht zelf wel een make-up les hebben...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 21:36

Ja dat had ik dus ook gehoord Roos :j

Ohh ik ga dit jaar weer naar Londen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 21:44

Als er meerdere klachten over hem zijn dan heeft het trouwens ook wel nut om een brief of mail te schrijven, denk dat je daar mee meer bereikt dan een berichtje op de (wereldwijde) MAC fb.
Snap niet waarom zo'n persoon bij een cosmetica/beauty winkel werkt. :')

Hier geen klachten over de MAC winkel, maar ben er niet vaak geweest want de Sephora zit er tegenover. _O-

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 21:44

Emmaa_ schreef:
Deze meneer zei dat wat ik wou uitverkocht was en is toen weer met z'n armen over elkaar in een hoekje gaan staan. Heb een behoorlijk onvriendelijk berichtje achtergelaten op de Facebook pagina, ben benieuwd of ze het ooit lezen. Heb het idee dat ze bij heel veel winkels heel veel klanten kwijtraken door dit soort gedrag... Ben echt nog nooit vriendelijk geholpen bij de Douglas in Utrecht... Een keertje maakten ze het zelfs zo bont dat ik zelf maar in het laatje ben gaan zoeken naar de kleur die ik wou, het was leeg en mevrouw stond rustig even de counters te poetsen...

Heb daar even op gereageerd op FB, in Maastricht en Eindhoven ook ontzettend slechte ervaringen. Het is dat ze mooie lipsticks(En andere producten...) hebben, anders zou ik daar niet terugkomen. Voor de klantvriendelijkheid hoef je het in ieder geval niet te doen.

In Eindhoven werd ik bijna belachelijk gemaakt omdat ik om een foundation met gele ondertoon vroeg. Want ik had volgens die meneer toch wel degelijk een roze ondertoon. Toen ik geboren was, was ik zo geel van huidskleur dat ik in het ziekenhuis moest blijven van de dokters omdat ze dachten dat ik ziek was :+

Ik snap dat een huidskleur kan veranderen, maar zelfs neutrale foundations zijn veel te roze. Bij de MAC in Maastricht zeiden ze ook geel (:

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 21:51

Nini: nog geen idee heb er nog niet aangezeten :=
Yv: thanks :D

Ik heb geen slechte ervaringen met de mac Stores, wordt over t algemeen meer geholpen dan ik zelf wel.. Kijk liever zelf :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 00:30

Dank dames! Ik ga ermee aan de slag. Alleen, wordpress of blogspot?

Wat een nare mensen in die winkels. Hebben ze echt het verkeerde beroep gekozen zeg! :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 00:48

Ik vind wordpress erg prettig :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 11:36

Ik snap die mensen in de winkel ook niet.... bne ook erg benieuwd of Mac er wat mee doet.

Ik heb gisteren van mn vrienden een giftcard voor ici paris gekregen, kan dus los :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:46

Leuk!
En gefeliciteerd met je verjaardag!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:54

Thanks!! :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:57

Gefeliciteerd Yonker! Al een idee wat je gaat kopen? :D
Ik heb zo'n 5€ bon gekregen voor mijn verjaardag van Ici paris zelf, maar die kan helaas niet in combinatie met andere acties.

Emma, wat naar! Ik heb meestal wel goede ervaringen in Utrecht, behalve met dat oudere Aziatische vrouwtje. :x Heb er een paar keer heel goed en eerlijk advies gekregen (waarbij ze me aanraadde om een product ergens anders te kopen). Ook een keer een heel uitgebreide uitleg over ondertonen. :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:01

Nog geen idee eigenlijk :') Tis een bon van 70 euro dus kan best wel wat kopen :+

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:13

Wauw daar kan je inderdaad wat leuks van kopen! Gefeliciteerd Yonker!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:18

Emma weet precies welke relnichf je bedoelt :') heb ik ook 2x problemen mee gehad

Adam pro store weet ik onderhand welke ik moet hebben, het Aziatisch klein vrouwtje is wel super vriendelijk

Gefeliciteerd yonker!!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:40

Wauw! Gefeliciteerd Yonker! :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:41

Ja nu alleen het dilemma... make up of toch miss een geurtje :')

Dankjewel allemaal :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:43

Ik heb laatst Chanel No 5 gekocht en m'n moeder de dag erna J'adore _O-

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:49

Gefeliciteerd!

Ik koop echt nooit parfum. Ik heb er nu een stuk of 10 en draag ze amper. Dus vind het een beetje zonde.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:50

Gefeliciteerd Yonker!