[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WilmaBoy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:45

voor de mijne kom ik totaal ook wel op 500€ uit (zal een totaal van ongeveer 4 uur werk zijn).. maar het is het resultaat welk het belangrijkste is, en om eerlijk te zijn, hiervoor wil echt wel kwaliteit. Het is niet dat je even opnieuw kan beginnen als er iets fout gaat...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:32

RoosG schreef:
Nagini schreef:
RoosG; ben benieuwd.. waarom een Banksy ontwerp? :)

Vind hem wel gaaf hoor, maar vind hem mooier/passender in het origineel (zwart/wit met de rode ballon).

Ik vind Banksy sowieso een geweldige artiest met de achterliggende gedachtes erbij en vind het origineel heel erg mooi. Maar ik wou het zelfde omdat ik geen kopie wou hebben. Ik wou iets origineels en met een twist die meer bij mij past. Hij is dus wel geïnspireerd op Banksy maar ik wou geen exacte kopie.

Oké! Duidelijk. :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:11

absoluut wilmaboy! daarom een artiest uitkiezen die jij goed vind en bij je past is heel belangrijk.
Al zijn er wel grenzen, want voor een tattoo van 10 cm ga ik echt niet 1000 - 1500 neerleggen
(was laatst iemand in dit topic toch?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:24

Sommige artists zijn inderdaad extreem duur, die jij bedoelt ging over Jay Freestyle. Denk dat de prijs voor mij nog niet eens het grootste probleem zou zijn, eerder dat je nooit helemaal zeker weet wat er op je lichaam komt en dat hij ook zo kan besluiten om iets anders te doen.

Ik zit er toch aan te denken om de tattoo op mijn onderarm langzaam uit te gaan breiden naar een sleeve. Moet ik nog wel even heel hard over nadenken maar ik vind het zo mooi <3

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:28

You go girl. :D

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:25

Stoer Emma! Ik wil later als ik "groot" ben ook graag een sleeve, maar wil eerst nog zekerheid voor de toekomst. Ben pas 21 dus tijd zat haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:26

Daarom heb ik ook 'even' gewacht met mijn fullsleeve.
Ik ben nu 41. :D

Nessa

De tattoo op mijn rug zal groot genoeg worden.
Maar loop inmiddels al 10 (!) jaar met deze lelijke tattoo

Wel tof Emma!

Tis verslavend :P
Laatst bijgewerkt door Nessa op 18-01-15 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ik ben pas 19 dus het is voor mij ook absoluut een plan voor de langere termijn :) Ben niet van plan om binnen nu en een jaar mn hele arm vol te hebben. Vind het mooier om geleidelijk meer dingen te laten zetten, afhankelijk van hoe het gaat en wat ik meemaak op dat moment in mijn leven :j

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:30

En dat kan toch ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:31

Mijn broer (25) is net begonnen met een halve sleeve. Maar die had al wel wat inkt los daarvan haha :D Vind het bij hem heel gaaf maar zelf zou ik het nooit doen. Past niet echt bij me!

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:09

Aranel schreef:
Ik vond de genezing op mijn voet zooo vreemd! Alsof er drilpudding op mijn voet lag wat deel was van mijn huid en drilde bij iedere stap :')
Ja ik weet dat het idioot klinkt maar zo voelde het, haha.

Ik heb precies hetzelfde gehad bij de genezing van mijn 'enkelbandje', net of er onder de hele tattoo een klein laagje vocht zat ofzo, en bij elke stap voelde je het bewegen

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:53

Ik vind een sleeve geweldig! maar zou persoonlijk bang zijn voor m'n kansen op de arbeidsmarkt

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 01:46

Ligt er wel aan in welke specifieke branche je ook gaat werken/werkzaam bent :) Ik ga zelf richting de Grafische kant en daar is toch wel wat meer geoorloofd :)

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 01:50

Ik vraag met altijd af in welke branches het echt not done is. Kantoorbanen? :+

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 08:21

Bij een notaris kantoor ofzo zijn zichtbare plaatjes niet gewenst denk ik zo.
Ik werk momenteel als buschauffeur en daar kan zo'n beetje alles.

Kan me ook voorstellen dat in bv de ouderenzorg het op oudere mensen niet goed overkomt, die hebben vaak nog wat weerstand ertegen.

Dus dat zou ik wel meenemen ja in een keuze waar, maar ook wat je laat tatoeëren.

Zo wil manlief een oude tattoo op zijn arm weg laten werken, maar daar komt echt geen doodshoofd of iets anders eens op, vindt hij zelf al niet mooi, maar hou daarbij onze kids ook wel in gedachten, geen enge plaatjes dus :+

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 08:50

Maar bij bijvoorbeeld een notariskantoor zal gepaste kleding een groter vereiste zijn, blouse aan met lange mouwen en je ziet een sleeve niet meer, dat wordt natuurlijk anders met tattoo's op handen, hals en gezicht maar zolang je een plek kiest die met kleding makkelijk te verstoppen is lijkt het me geen heel groot probleem, moet je alleen wel bereid zijn om ook in de zomer lange mouwen te dragen, maar op kantoor zit je toch in de airco.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 09:34

Werk zelf op een accountantskantoor. Met korte mouwen soms klein stukje te zien van mijn tattoo's. Geen problemen met de meeste klanten. Naar de rest doe ik meestal lange mouwen aan.

Als straks mijn tattoo's verbonden (sleeve van schouder tot schouder) worden zal het iets vaker te zien zijn. Mijn baas heeft er geen problemen mee zolang de klanten het niet erg vinden en ik mijn werk maar doe. :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:53

Ik heb een diploma in de zorg, mijn voorkeur bij ouderen. Afhankelijk van welke organisatie je kiest zal dit wel of niet geaccepteerd worden maar aangezien er al weinig banen zijn wil ik me daarin niet meer beperken.

Momenteel werk ik in de horeca en ook hier zouden ze niet blij zijn met een hele sleeve, kleine tattoo die zichtbaar is is geen probleem

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:00

goedemorgen!

nu een paar weken na mijn laatste bevalling wil ik nu toch erg graag een tattoeage laten zetten op mijn enkel/voet.

ik woon zelf in assen, volgens mij raden jullie joy van low voltage ink aan toch? dat is wel te doen qua afstand.

is er verder nog een andere in het noorden die goed is?
ik heb geen hele grote in gedachten.

deze 2 gecombineerd en dan uiteraard een eigen versie ervan, niet dezelfde ;)

Afbeelding

Afbeelding

*edit*
laat maar, lees de op al, hihihi. ik ga eens kijken bij die in assen, site doet het niet meer, dat is deze nu: http://skinworx-assen.nl/

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:06

Ik werk in het basisonderwijs.Toen ik overwoog om een tattoo te nemen bedacht ik mij ook steeds of ik dat wel kon maken. Ik heb het uiteindelijk toch gedaan, eentje boven op mijn rug. Soms als ik met mijn rug naar de groep sta hoor ik wel eens "Janneke! jij hebt een tattoo!". Dan vraag ik of ze hem mooi vinden en dat vinden ze natuurlijk altijd. Maar het leuke is dat dan de verhalen loskomen van al die pappa's en mamma's die ook een tattoo hebben en wat er dan opstaat. Zelfs opa's en oma's komen langs tijdens die leuke gesprekken.
Nee, voor mijn werk in het basisonderwijs maak ik me niet druk meer. Een tattoo is zo ingeburgerd.

Trouwens mijn moeder van 90 vond hem ook geweldig en moest wel even voelen of die echt was en geen plakplaatje.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:15

Mooi idee Malima! Word vast sierlijk!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:18

ik ga denk ik low voltage ink mailen, lees hier allemaal goeie dingen over haar en ze maken ook mooi. wachttijd zal wel lang wezen, kan ik me voorbereiden :P

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:57

Marit schreef:
Ik kom hier voor t eerst ook even goed meelezen! Denk echt al jaaaren over een tattoo, iets kleins, ergens. Het begint steeds meer vorm te krijgen. Ik wil iets dat me zegt 'live your dreams'. Dat je als je echt iets wil ervoor wil gaan, niet laten tegen houden door angst, leven in eigen handen nemen, etc. Soort aanmoediging naar mezelf :)

Ik ga hier lekker mee kijken! :D

Misschien dat mijn tattoo jou dan ook wel aanspreekt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 15:22

Ik kom als het goed is in de journalistiek te werken en heb ook nog nooit ervaren dat het daar een probleem is :n