Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoosG schreef:Nagini schreef:RoosG; ben benieuwd.. waarom een Banksy ontwerp?![]()
Vind hem wel gaaf hoor, maar vind hem mooier/passender in het origineel (zwart/wit met de rode ballon).
Ik vind Banksy sowieso een geweldige artiest met de achterliggende gedachtes erbij en vind het origineel heel erg mooi. Maar ik wou het zelfde omdat ik geen kopie wou hebben. Ik wou iets origineels en met een twist die meer bij mij past. Hij is dus wel geïnspireerd op Banksy maar ik wou geen exacte kopie.
Aranel schreef:Ik vond de genezing op mijn voet zooo vreemd! Alsof er drilpudding op mijn voet lag wat deel was van mijn huid en drilde bij iedere stap![]()
Ja ik weet dat het idioot klinkt maar zo voelde het, haha.
Marit schreef:Ik kom hier voor t eerst ook even goed meelezen! Denk echt al jaaaren over een tattoo, iets kleins, ergens. Het begint steeds meer vorm te krijgen. Ik wil iets dat me zegt 'live your dreams'. Dat je als je echt iets wil ervoor wil gaan, niet laten tegen houden door angst, leven in eigen handen nemen, etc. Soort aanmoediging naar mezelf![]()
Ik ga hier lekker mee kijken!