Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eilinora schreef:Chance succes!
Boompje frustrerend!
Nanna gefeliciteerd!
Nou ik had dus telefonisch intake gehad maar was een beetje zuur over de uitkomst.
Sinds november al 7 kilo zelf afgevallen, woog ten tijde van de intake nog 84 kilo.
Nu hebben ze een streefgewicht neergezet wat ik moet wegen voor we weer mogen beginnen met de hormoon injecties.
En dat streefgewicht is... Jawel... 80 kilo.... Ondanks dat ik wel al goed afgevallen was doen ze nu dus moeilijk om 4 kilo.
Of nouja, inmiddels ben ik er 2 kwijt dus nog 2 te gaan maar dat zijn 2 hele hardnekkige kilo's.
Het is erg lastig om die laatste 2 kilo af te vallen.
Adamootje schreef:Hoi allemaal, ik lees en klets hier graag mee.
In maart is er bij mij pcos geconstateerd. Dat was voor mij een verrassing, want ik heb bijvoorbeeld geen last van overmatige haargroei of overgewicht (wel een periode te zwaar geweest overigens, maar ik ben vorig jaar 14 kg afgevallen). Ik menstrueer maar heel af en toe (inmiddels is het alweer een half jaar geleden) en onregelmatig, waardoor natuurlijk zwanger worden lastig zal worden. Met voeding en voedinssuplementen probeer ik de kans op een zwangerschap te vergroten, maar tot nu toe zonder resultaat. We zullen ook nog even moeten wachten voordat we welkom zijn bij de fertiliteitspoli. Momenteel zijn ze namelijk vol en willen ze nog niet teveel vooruit plannen.
@Nanna, wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd!
@Ellionora, vervelend dat ze die grens stellen, maar die twee kilo verliezen gaat je vast lukken! Je bent de andere kilo's ook al kwijtgeraakt.
@Boompje, wat frustrerend. Hopelijk mag je snel beginnen.
@Chance, welkom! Ik kan me voorstellen dat die hormonen geen pretje zijn.
Nanna schreef:Bedankt allemaal! Ik ben vaak wat misselijk, maar ik vind het eigenlijk vooral een fijne bevestiging van dat het gelukt is.
Ik wil jullie veel succes wensen met het wachten en de behandelingen! Het is een pittig traject en ik hoop dat het ook voor jullie uiteindelijk het gewenste resultaat mag hebben!
Nanna schreef:Bedankt allemaal! Ik ben vaak wat misselijk, maar ik vind het eigenlijk vooral een fijne bevestiging van dat het gelukt is.
Ik wil jullie veel succes wensen met het wachten en de behandelingen! Het is een pittig traject en ik hoop dat het ook voor jullie uiteindelijk het gewenste resultaat mag hebben!