Morgen is het dag 10 en tevens de laatste dag van level 1. Dan ga ik mezelf ook weer wegen en meten. Hoop dat het in iedergeval een beetje zin heeft gehad al dat getrain, want op dit moment zie ik t allemaal ff niet meer zitten hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MrUlbe schreef:PffHelaas vandaag mijn workout niet kunnen afmaken. Ik ben zo vermoeid, zo uitgeput. Heb vandaag de 6w6p en 1/2 30 day shred achter de rug. Hoop niet dat dit mijn resultaten in de weg gaat zitten
Morgen is het dag 10 en tevens de laatste dag van level 1. Dan ga ik mezelf ook weer wegen en meten. Hoop dat het in iedergeval een beetje zin heeft gehad al dat getrain, want op dit moment zie ik t allemaal ff niet meer zitten hoor
phormicola schreef:MrUlbe schreef:PffHelaas vandaag mijn workout niet kunnen afmaken. Ik ben zo vermoeid, zo uitgeput. Heb vandaag de 6w6p en 1/2 30 day shred achter de rug. Hoop niet dat dit mijn resultaten in de weg gaat zitten
Meen je dit nou serieus?
Herfstwind schreef:Super bezig allemaal!!
Ik heb geen spierpijn gehad in mijn onderrug, vooral in mijn kuiten.
Ik zit nu op dag 9 en dit is het tot nu toe:
Nek: -0
Borsten: -0
Bovenarmen: links: -0, rechts: -0
Taille: -2
Navelomvang: -3
Heupen: -3
Billen: -3
Benen: links: -2, rechts: -3
Kuiten: links: -1, rechts: -0
Dus in totaal -17!!![]()
Dat had ik echt niet verwacht haha, dat het zo snel zou gaan!
Maar ik merk het wel, ik pas ineens broeken die ik eerst niet meer paste!
WildWings schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen dames (wat een resultaat staat hier toevallig op de pagina van Herfstwind, wauwRespect!), ik wil toch gaan beginnen hiermee
Ik vroeg me alleen af waar jullie de gewichtjes gekocht hebben? En wat zou volgens jullie een goed gewicht zijn om mee te starten? (Sorry als dit al 100x gevraagd is, heb de OP gelezen maar daar vond ik het niet, wie weet kan iemand me helpen
)