De ene zegt dat ie door de grond ging en de ander zegt juist wat het helemaal geen pijn doet.
Ik ben benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxsweet schreef:Geen pijn?
De ene zegt dat ie door de grond ging en de ander zegt juist wat het helemaal geen pijn doet.
Ik ben benieuwdIk laat hem maandag zetten maar ben bang dat het ontzettend pijn doet. Maar okee, Ik ga ervoor
xxsweet schreef:Ja tuurlijk doe ik dat
Haha
Vorige week dacht ik nog van: Het komt wel goed!
Maar nu heb ik er niet zo'n zin meer in
Beeeh
Rustig blijven
MarjoEisla schreef:heb 3 jaar geleden een navelpiercing gehad 1 jaar, bleef toen ontsteken enzo.. Nu heb ik hem vorige week opnieuw laten zetten, wilde hem toch wel heel graag en hoop dat het nu beter gaat! Zit er iig niet de hele dag aan
Liek_ schreef:Zijn er hier nu eigenlijk ook mensen die een nekpiercing hebben? Hoe ervaren jullie het? Negatieve reacties? En hoe doen jullie dat op je werk? Gewoon je haar los?
Myryana schreef:Ja hoor.. gewoon een tamponnetje indoen voordat je hem laat zetten
xxsweet schreef:Myryana schreef:Ja hoor.. gewoon een tamponnetje indoen voordat je hem laat zetten
Okee dankje!
milo schreef:is dat wel zo lekker voor de piercer, als je met een tampon-poes aan komt zetten?nou ja, hij zal wel wat gewend zijn. gatverjakkes, moet je iemand piercen, is het 1 groot oerwoud met beestjes die een week niet gewassen is
jekkes ;P ik draaf door
vraagje: mijn navelpiercing is een beetje rood, niet heel rood, doet ook geen zeer, alleen gevoelig. er komen nu een beetje korstjes rond het gat. dat is toch wel normaal he?