Susan prachtig. En wat gaaf, een koekoek 2x gespot. Hij staat op mijn bucket lijst om nog een keer te zien. 1x pas zeer goed gezien .
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-05-23 21:56
Had er vanavond nog 1 voor de kijker. Plus een stuk of 10 hindes. En er stak nog een zwijn over. Mooie avond. Kan alleen niet inzoomen met de foon. Dit was het uitzicht van de wild observatie plaats.
Wat een mooie foto's weer. Er wordt weer heel wat af gewandeld.
Ik heb vandaag na de paardrijles nog een uurtje 'gewandeld' om te helpen zoeken naar twee ontsnapte pony's. Ze waren niet ver weg. Maar het zijn zulke ukkies dat je ze in hoog gras nog over het hoofd zou zien. Dus het duurde even voor ze terecht waren. Maar het was een mooi stukje over de dijk.
Susan, de paaltjes bij de schaapskooi staan een beetje gek ja. Eerste keer dat ik die route liep heb ik hem ook verkeerd gelopen
Heerlijke zonnige foto's van iedereen
BeFunny
Geplaatst: 28-05-23 09:54
lizard schreef:
Mooi hoor,Susan.
Dat is inderdaad wat ik ook mis op de smartphone. Een grote telelens.
Ik heb een tijd een telelens gehad bij mijn camera maar dat gesjouw ermee dat ben je snel zat. Ik mis het dus niet.
Eelmo
Geplaatst: 28-05-23 10:01
lizard schreef:
Mooi hoor,Susan.
Dat is inderdaad wat ik ook mis op de smartphone. Een grote telelens.
Oh hier had ik overheen gelezen, maar een vriendin van mij heeft dus opzet lenzen voor haar smartphone. Geen idee waar ze die vandaan heeft, maar ze werken verbazingwekkend goed! Ik weet alleen niet zeker of dat ook voor ver weg is, of alleen een macro lens voor dichtbij... Maar misschien een Google search waard
Gehad,ik vond het niets. Kwaliteit was echt minder.
Waren ook Niet de goedkoopste.
jojoleinee
Geplaatst: 28-05-23 11:26
Wauw wat is er veel gewandeld! En fijn om te zien dat in NL de zon ook schijnt.
Wat een bizarre afstand Gaucho, respect.
Jeej bergen bij Bootsie!
Wij zijn dit weekend in Parijs voor mijn vriend z'n verjaardag. Ik weet helaas niet precies hoeveel we hebben gelopen gisteren, want m'n horloge viel om 20.00u uit, maar tot die tijd zaten we al aan 18 km . Dat was van 14.30u-20.00u en we waren om 1.00u terug in het appartement, dus daar zijn er nog wel een aantal km bijgekomen
Het restaurantje van Emily in Paris
Ik had als verrassing nog een boottocht op de Seine geregeld bij zonsondergang
Na de boottocht toch nog maar even naar de Eiffeltoren gegaan
Oooh heerlijk Jojoleinee. Met vriend en poezels in Parijs! En een boottocht bij zonsondergang, wow. Gefeliciteerd met je vriend!
Pien heerlijk in de tuin ontbeten Gisteren in de bergen heb ik zeker 5 koekoeks gehoord! Geen gezien
Wat is er lekker gewandeld! Jammer van de mtb route, maar erg mooi Susan En wild spotten, zo leuk.
Mandyy ook erg mooi, die sfeer
Gaucho wow wow wow, wat een prestatie!!! Een zeer verdiend ijsje en prachtige foto’s
BeFunny ook heel knap zeg, 17 km!
DideH dat van die pluktuin klinkt heel erg goed, ik ga zoeken of bij mij in de buurt ook zoiets is.
Moonsparkle, spannend twee wandelingen op 1 dag. Ook weer mooie foto’s
En lizard wat vind jij toch altijd fijne plekken Een droog meer inderdaad
Axel heeft pony’s gezocht en gelukkig gevonden!
Gisteren heb ik van de Schwarzsee in Fribourg (van de Freiberger paarden) naar de Breccaschlund gewandeld. Er lag nog best wat sneeuw maar het was genieten!
DideH
Geplaatst: 28-05-23 12:28
Wauw boots! Gewoon nog zoveel sneeuw! Temperatuur wel goed?
Poezels in Paris Dat tentje van Emily zal nu wel een trekpleister zijn?
Lekker rustig vanochtend zo te zien Mandy
Wauw Susan, mooi plekje!
Tof dat gesteende Lizard!
Bootsiebob
Geplaatst: 28-05-23 12:39
DideH schreef:
Wauw boots! Gewoon nog zoveel sneeuw! Temperatuur wel goed?
Het was een perfecte wandeltemperatuur, zo rond 20 graden met wat wind. Maar het is wekenlang koud en nat geweest in de alpen, nu eindelijk mooi weer