Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjon_ schreef:Aah Azmay wat een poppetje.
Misschien een hele gekke vraag hoor. Maar hoe voelen jullie harde buiken?![]()
Ik kan me van mijn vorige zwangerschap geen harde buiken meer herinneren.
Nu heb ik zo nu en dan dat mijn buik een grote keiharde bal is. Dan voel ik spanning maar absoluut geen pijn. Is dat dan een harde buik?!.
Gnome schreef:_Marjon_ schreef:Aah Azmay wat een poppetje.
Nu heb ik zo nu en dan dat mijn buik een grote keiharde bal is. Dan voel ik spanning maar absoluut geen pijn. Is dat dan een harde buik?!.
Ik kon dan niet zo goed meer bewegen. Niet meer bij m'n voeten ofzo kunnen komen. Echt pijn niet zo zeer. Meer oncomfortabel omdat ik inderdaad voor m'n gevoel een bal had ingeslikt.
Gnome schreef:Heeft jullie kraamzorg ook zo’n platte weegschaal waar ze nakend op moeten?Kiwipitje schreef:Alles in orde bij CB. Ze vonden hem pittig. Vertel mij wat
Fijn!! Morgen komen ze hier de eerste keer. Vind dat wegen altijd zo sneu. Dat is het enige moment dat ie echt huilt.
Kiwipitje schreef:Heeft jullie kraamzorg ook zo’n platte weegschaal waar ze nakend op moeten?
Edit: ik vond die intake echt intens veel informatie. Lag er helemaal af daarna.
Gnome schreef:Wij hebben nu zelf eentje die op een koffer weegschaal lijkt met een hangmatje eronder. Dat vind die van ons een stuk beter te doen.Kiwipitje schreef:Heeft jullie kraamzorg ook zo’n platte weegschaal waar ze nakend op moeten?
Edit: ik vond die intake echt intens veel informatie. Lag er helemaal af daarna.
Ja en de stagair had volgens mij eentje gekregen die niemand anders wilde.. Ding deed er ook nog tergend lang over dus als ie al stil lag, duurde het nog te lang voordat ie het gemeten had. Dat ging me dan wel aan het hart hoor. Hoop dat deze een beetje sneller weegt.
Hoe lang waren ze bij jullie bezig? Heb er nog geen idee van.
_Marjon_ schreef:Aah Azmay wat een poppetje.
Freekieee schreef:Azmay schreef:De groeiechos geloof ik niet meer zo in nadat Nimue er zo enorm tussendoor geglipt is.
Even gaan wegen vanmiddag, 2665 gram inmiddels.![]()
Gisteren was ze 4 weken oud.
[ [url=m/NpsMLf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kijk nou wat een poppetje! Hebben jullie nog kleine maatjes moeten kopen?m
Nicje87 schreef:@Freekie, lekker bezig geweest dus.
@Kiwipitje, fijn dat alles goed was. En heerlijk een pittig mannetje.
@Peeltje, wow boven de 5 kilo! Heftig hoor. Moesten jullie toen langer in het ziekenhuis blijven ivm mogelijk suiker?
Hier met 34+6 2,3 kilo geschat.
@Azmay, aaawh ze blijft zo schattig. Het doet mij herinneren dat ik misschien ook nog iets van maat 44 moet kopen. Ik heb alleen vanaf maat 50.
Hebben anderen ook maat 44 gekocht, of alleen vanaf 50?
@marjon, voor mij ook onduidelijk wat een harde buik inhoud. Ik had begrepen een kort steekje/ongemakkelijk gevoel in de buik.
@Gnome, wat fijn dat het in bad doen goed is gegaan. Geeft weer zelfvertrouwen. Je bent goed bezig! Fijn dat jullie een goed team zijn!
Wat voor omslagdoeken heb je gekregen? Ik ben heel benieuwd welke fijn zijn.
@Ballard, super leuk! Ook fijn dat ze precies weten wat je leuk vindt. Was jij ook diegene die met zeehonden werkt? Of was dat DonDon?
[***] schreef:Hier even een ego post, omdat ik vorige week uitgerekend was en de baby nog lekker aan het zwemmen is hebben ze me ter controle naar het ziekenhuis gestuurd. Totaal 2x aan de CTG gelegen en het gemiddelde is goed, maar ze zagen wel een paar dips op momenten die ze niet zouden verwachten. Ze hebben me vanochtend gestript, maar als hij er morgen nog niet is, moet ik me woensdagochtend melden voor inleiding.
Oh en laat ik het zo zeggen. Ik ben geen fan van toucheren.
[***] schreef:Hier even een ego post, omdat ik vorige week uitgerekend was en de baby nog lekker aan het zwemmen is hebben ze me ter controle naar het ziekenhuis gestuurd. Totaal 2x aan de CTG gelegen en het gemiddelde is goed, maar ze zagen wel een paar dips op momenten die ze niet zouden verwachten. Ze hebben me vanochtend gestript, maar als hij er morgen nog niet is, moet ik me woensdagochtend melden voor inleiding.
Oh en laat ik het zo zeggen. Ik ben geen fan van toucheren.