Bah Lizard. Zo gek, die sneeuw ineens. Ik vind het ook echt onaangenaam koud. Nergens zin in en de wandeling vanmiddag afgezegd
Mooi Mandy, goede terugreis. Wat lekker jojoleine, dat je gisteren nog naar het bos bent geweest.
pien_2010
Geplaatst: 31-03-22 20:17
Mijn Nederlandse rozen zetten zich schrap tegen de wind uit het Noorden
gaucho
Geplaatst: 31-03-22 20:48
Die wind voel ik hier nu ook
Ik heb vandaag 5 km gewandeld en 5 km hard gelopen. Met het wandelen de dikke winterjas weer aan, en had met het hardlopen gewoon een muts op en handschoenen aan NIks aan die kou weer zo ineens. Ook geen foto's gemaakt tijdens het wandelen dus, handen lekker in mijn zakken.
Mijn vriend gaat vanaf morgen naar Luxemburg om de Mullerthal trail te wandelen, daar gaat het ook echt enorm sneeuwen
Jullie waren nog goed actief buiten. Ik ben een uurtje gaan sporten in de sportschool.
Succes voor je vriend gaucho. Uitdagend naar vast erg mooi daar met sneeuw
De rozen hebben het zwaar nu Pien in de koude wind.
Ik ben vandaag vrij. Buiten is het wat wit maar geen wauw factor. Vieze harde wind erbij. Zou met m'n vader op pad vandaag richting bos maar daar is het toch niet echt weer voor. Wacht even tot het licht wordt en dan zie ik wel wat ik doe vandaag. Wil gewoon het voorjaar terug haha.
gaucho
Geplaatst: 01-04-22 07:02
Ik wou naar kantoor om daar oa tijdens de lunch een flinke wandeling te maken om met een collega bij te praten. Ik blijf met dit vieze weer maar lekker thuis, kijken hoe het er hier straks uit ziet.
Haai, Ik lees hier nog steeds mee hoor. Zat te wachten op allemaal mooi sneeuw foto's. Maar niemand in de sneeuw gewandeld vandaag? Dan deel ik mijn foto's wel. Ik vond het heerlijk.
lizard
Geplaatst: 01-04-22 15:43
Het was wit vanmorgen. Dus naar Brochterbeck. (Bij Ibbenburen) Wel vaker geweest,maar nu anders gelopen,en een heel stuk kende ik nog niet. Eerst door het dorp. Toen kwam ik op deze heuvel top. Sneeuw, stevige wind, ijskoud. Toen kwam ik al bij de rotsen. En toen was ik al weer op de terugweg. Erg leuke wandeling gehad.
Ik heb niet gewandeld. We waren vannacht om 4 uur thuis na onze vlucht. Vanochtend gelijk naar m’n pony en net klaar met alles uitpakken/huis schoonmaken.