Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:50

Dimphyl schreef:
De andere media claimt zonder bewijs dat ze leeft. :') kap gewoon met die discussie tot er bewijs is.
Het gaat om een grote tegenstand bij het vaccineren, die ze proberen over te halen door mensen op tv te vaccineren, lijkt me dat ze dan wel willen bewijzen dat ze nog leeft ..

Gut ja. Jij slingert de discussie aan en wij moeten ermee kappen :') Yeah... that's not how this works :=

Mizora schreef:
Daarnaast roeren de PVV, FVD en VSN grotendeels in hetzelfde potje mensen. Daarmee is de invloed op de volledige uitslag waarschijnlijk vrij beperkt.

Dat zat ik ook te denken.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:03

Dimphyl schreef:
IMANDRA schreef:

En jouw media dan :7 die claimen zonder bewijs dat er iemand dood is

De andere media claimt zonder bewijs dat ze leeft. :') kap gewoon met die discussie tot er bewijs is.
Het gaat om een grote tegenstand bij het vaccineren, die ze proberen over te halen door mensen op tv te vaccineren, lijkt me dat ze dan wel willen bewijzen dat ze nog leeft ..

Er was een video waar ze in zat van 4 dagen later? Dus eh, bewijs is er wél.

Bovendien, jij komt met een onzinverhaal dat ze dood zou zijn. Dan zou jij het moeten bewijzen. Of mogen we tegenwoordig allerlei onzin roepen en moet de tegenpartij maar bewijzen dat het niet zo is?

En eens met Blue_eyes, JIJ begon ermee. Dus hoezo moeten wij er maar mee kappen omdat jij tegengeluid krijgt en je niet uit de voeten komt met je beargumentatie? Bovendien, vaccineren is ontzettend belangrijk om weer terug te kunnen naar 'normaal'. Geen wonder dat dit soort momenten dan worden uitgezonden. Dat er dan onzinverhalen zonder enig bewijs komen...

verootjoo

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:18

Nou als ik volgende week gevaccineerd ben kom ik wel even melden dat ik nog leef.
Als ik nog leef dan.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:22

Als je nou humor hebt houd je een week je mond op bokt... :')

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:23

Femke_Tweety schreef:

Overal :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:24

Ik heb heel lang op mee lezen gezeten
Maar vindt het vreemd..

Lees net op de nos maar liefst 6 verschillende vaccins, waarom zoveel verschillende? :+

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:25

Vanwaar je :+ Janine? Is het nu een vraag waar je serieus antwoord op wilt, of niet?

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:25

Janinevv schreef:
Maar vindt het vreemd..

Lees net op de nos maar liefst 6 verschillende vaccins, waarom zoveel verschillende? :+

Het antwoord is heel kort; het is niet de grote boze overheid die HET vaccin maakt, maar individuele bedrijven. Ze zijn allemaal samen gestart met zoeken en brengen nu één voor één iets werkzaam op de markt.

Ik dacht dat dat redelijk uitgebreid besproken was al.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:26

:') :')
Poosje81 schreef:
Femke_Tweety schreef:

Overal :D

Janine: omdat de hele wereld gevaccineerd moet worden en een fabrikant niet aan die vraag kan voldoen?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:26

Dat is kenmerkend voor de reacties van Janine, ze leest iets en zoekt daar dan blijkbaar iets achter

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:27

Janinevv schreef:
Maar vindt het vreemd..

Omdat er héél veel bedrijven bezig zijn geweest (en nog zijn) met het ontwikkelen van een vaccin.

Wel meer dan 6 ook.

En uiteindelijk omdat al die bedrijven ofwel iets goeds willen doen, ofwel gewoon hard geld willen maken, ofwel beide.

Prima trouwens, hoe meer hoe liever.
Het een zal wat beter aanslaan op de ene groep mensen, het ander wat beter op een andere groep mensen.

En hoe meer productie wereldwijd van (werkende...) vaccins, hoe sneller we van die ellende af zijn.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:27

Ik word niet goed van die complotwappies...
Ik vind het juist zo bijzonder, het zijn zij die zeggen dat dit alles is om verdeeldheid onder de bevolking te krijgen. Maar het zijn ook zij die het hardste roepen dat je een schaap bent, je niet alles moet geloven enzovoort. Het zijn zij die zeggen dat dit het nieuwe normaal is voor altijd, met welk doel precies dan? En waarom werken ze dan nu hard aan een vaccin? En proberen ze juist deze pandemie op te lossen? En met welk doel is dit dan zogenaamd de wereld ingeholpen? Omdat Bill Gates nog niet genoeg centen op zijn bank heeft? Die kerel kan zijn reet af vegen met papier van goud als hij zou willen.

Ook ik ben kritisch naar de maatregelen vind van sommige dingen echt wel wat. Maar hey, het is even zoals het is. Het draagvlak is er nu maar als dit het nieuwe normaal zou worden is dat draagvlak er straks echt niet meer hoor dus wat nou het blijft zo? Eerst wel ja...

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:33

Logica is aan wappies niet besteed.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 20:42

IMAND
[quote="Dimphyl schreef:
IMANDRA schreef:

En jouw media dan :7 die claimen zonder bewijs dat er iemand dood is

Er was een video waar ze in zat van 4 dagen later? Dus eh, bewijs is er wél.

Bovendien, jij komt met een onzinverhaal dat ze dood zou zijn. Dan zou jij het moeten bewijzen. Of mogen we tegenwoordig allerlei onzin roepen en moet de tegenpartij maar bewijzen dat het niet zo is?

En eens met Blue_eyes, JIJ begon ermee. Dus hoezo moeten wij er maar mee kappen omdat jij tegengeluid krijgt en je niet uit de voeten komt met je beargumentatie? Bovendien, vaccineren is ontzettend belangrijk om weer terug te kunnen naar 'normaal'. Geen wonder dat dit soort momenten dan worden uitgezonden. Dat er dan onzinverhalen zonder enig bewijs komen...[/quote]

Dat filmpje zijn ook twijfels over. Maar dat had je geweten als je mijn bron überhaupt had bekeken. Nogmaals: er is van beide kanten geen onomstotelijk bewijs, dan kun je beter bewijs gaan zoeken of wachten tot dat er is, voor je doorgaat met de discussie.

Die discussie was overigens al gestopt, het ging over andere dingen, ik gooide een totaal andere link erin en daarop komt het weer terug op media/dode vrouw.. niet mijn doen dus.
Laatst bijgewerkt door Dimphyl op 04-01-21 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:43

Maar wel apart dat dan zoveel verschillende in één land worden gedaan, want wat als al deze vaccins verschillende bijwerkingen gaan krijgen?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:45

karuna schreef:
Ik vrees dat alle drie de partijen nog wel eens een heel groot aantal stemmers kunnen trekken. Hoeveel mensen zijn er niet tegen mondkapjes en vinden 1.5 meter onzin. Helaas zijn mensen kortzichtig genoeg is wel gebleken dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is. En al helemaal niet verder vooruit.

Fvd is wel gebleken bij de vorige verkiezingen dat best veel mensen het met hen eens is. Idem pvv. -O-

FVD, PVV en Engel gaan nooit 76 zetels halen om een kamermeerderheid te hebben. Er zouden wel hele gekke dingen moeten gaan gebeuren wil de VVD heel veel zetels gaan verliezen

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 20:47

Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 04-01-21 22:19, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Toelichting van link toegevoegd i.o.m. plaatser

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:48

Janinevv schreef:
Maar wel apart dat dan zoveel verschillende in één land worden gedaan, want wat als al deze vaccins verschillende bijwerkingen gaan krijgen?

Wat is daar het nadeel van dan?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:53

Dimphyl: opnieuw is al te zien dat de link echt niet betrouwbaar is.. Deze ga ik niet eens openen, zelfs niet met voorzorgen. Als je geen fatsoenlijke links kunt vinden is het waarschijnlijk omdat er niks fatsoenlijks is. (En het komt nogal spammy over, dat je links dropt en dan geen zin hebt om de discussie aan te gaan.)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:55

Iemand is hier weer lekker aan het trollen met wappie sites.

Wat is je argumentatie om dergelijke sites betrouwbaar te vinden?

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 20:55

Shadow0 schreef:
Dimphyl: opnieuw is al te zien dat de link echt niet betrouwbaar is.. Deze ga ik niet eens openen, zelfs niet met voorzorgen. Als je geen fatsoenlijke links kunt vinden is het waarschijnlijk omdat er niks fatsoenlijks is. (En het komt nogal spammy over, dat je links dropt en dan geen zin hebt om de discussie aan te gaan.)

Wat is er niet betrouwbaar aan die link dan?
Hier het originele artikel: https://www.lifesitenews.com/news/former-pfizer-vp-no-need-for-vaccines-the-pandemic-is-effectively-over

Toelichting: Oud vice president pfizer zegt dat vaccins niet nodig zijn en de pandemie op zijn retour is.
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 04-01-21 22:19, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Toelichting van link toegevoegd i.o.m. plaatser

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:56

Janine, serieus? Nu maak je zeker weten een grapje toch?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:00

Iemand die in november zei dat de pandemie over is... maar ik geloof dat corona de memo niet ontvangen heeft. Er zijn sinds die tijd meer mensen op 1 dag gestorven dan op welk moment in de pandemie daarvoor. Mensen gaan nog steeds dood, de zorg kan het niet aan, en iedereen die doet alsof dat niet bestaat (of dat het niet erg is) is overduidelijk niet te vertrouwen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:02

Janinevv schreef:

Nou, da's dan toch juist handig? Is risicospreiding, aangezien die vaccins zo gevaarlijk zijn :+ :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:03

Janinevv schreef:

Ja, wat dan? Wat zou dan het probleem zijn denk je?

Ik zie alleen maar voordelen in zoveel verschillende (zijn er volgens mij maar 3?) als je allergisch bent voor een heb je altijd nog wat andere opties.