Zamora schreef:Edit: Natasja mijn zelftesten bleven ook negatief maar bij GGD positief.
Ah…hoor ik vaker inderdaad.
Ze hebben verder ook geen klachten maar wellicht toch maar een GGD afspraak?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Wat ik heel bizar vind is dat ik dinsdag positief bleek maar tot nu toe verder niemand in mijn gezin.
Iedereen doet hier nu zelftesten…
NatasjavE schreef:Zamora schreef:Edit: Natasja mijn zelftesten bleven ook negatief maar bij GGD positief.
Ah…hoor ik vaker inderdaad.
Ze hebben verder ook geen klachten maar wellicht toch maar een GGD afspraak?
Zebrastreep schreef:Ik gooi het maar op de bescherming van de booster. Had daar niet mega veel vertrouwen in , maar het kan dus wel. Had nu ook verwacht dat echt letterlijk iedereen ziek zou worden. Het scheelt denk ik dat mijn zusje hier niet is.
Gwenvd schreef:Ik heb denk ik wel 20 zelftesten gedaan afgelopen week, 2 testen bij de ggd. Ik heb 1 keer een mini streepje gehad die je met een zaklamp moest bekijken. 1 keer positief bij de ggd.
Mijn zoon en man el gewoon positief op de zelftesten, schiet mij maar lek.
IvysToeter schreef:Ik heb gisteren weer gewerkt.
2e keer.
Wel aangegeven bij mijn leidinggevende dat de eerste dag enorm tegenviel.
Hij heeft enorm met mij meegedacht.
Gisteren heb ik vanaf 12 uur wat meer dingen achter de schermen gedaan (ik werk op de brood afdeling van de jumbo)
Wat dingen op kantoor achter de computer.
Dat beviel me voor gisteren wel veel beter.
Hij zei gisteren ga jij vandaag maar achter op kantoor verder met wat dingen.
Dat je even wat rustiger kunt doen.
Hij heeft me wat kleine taken gegeven en gezegd als je dat dan af hebt kun je gewoon wat eerder weg.
Ik hoefde me niet druk te maken om mijn uren, dat zou hij wel regelen.
Hij zei dat als ik anders ook nog eventuele gemiste uren nog moest gaan inhalen in de komende weken dat ik dan helemaal over vermoeid zou raken.
En dat het herstel dan alleen maar nog langer zou duren.
Hij zei je bent van het weekend en maandag vrij, dan ben je weer 3 dagen verder.
Hij gaf aan dat we dan dinsdag wel weer verder kijken hoe het gaat.
Hij begrijpt ook wel dat ik met een gezin met jonge kids minder makkelijk goed kan uitrusten.
Ik voelde me daar echt fijn bij hoe hij met mij mee dacht.
Op de één of andere manier gaf me dat ook juist weer wat energie.
Ik ging ook echt met een fijn gevoel naar huis.
We hebben in de avond nog visite gehad die bleven eten en na het eten nog gezellig kletsen.
Mijn man en ik gingen pas tegen 23.30uur naar bed.
En ik was nog niet eens zo super moe.
Door de fijne werkdag die ik gehad heb kreeg ik echt gewoon goede energie.
ShenaBell schreef:Ik heb de afgelopen week Corona gehad maar heb sinds gister dat de ketchup en de mayonaise chemisch ruikt en smaakt, ik heb geen reuk en smaak verlies gehad iemand die dit herkent??
IvysToeter schreef:Zijn jullie bekend met spierpijn/gewricht pijn onderaan je nek vlak ná je quarantaine periode?
Ik heb sinds gisteren avond last onderaan mijn nek begin van mijn rug.
Zou dit komen van misschien toch te hard van stapel zijn gelopen de afgelopen 3 dagen?
Herkent iemand dit?
IvysToeter schreef:Zijn jullie bekend met spierpijn/gewricht pijn onderaan je nek vlak ná je quarantaine periode?
Zou dit komen van misschien toch te hard van stapel zijn gelopen de afgelopen 3 dagen?
Herkent iemand dit?
Earth schreef:Ik heb een hele zeere tussenribspier sinds gisteren. Alsof ik te hard heb gehoest ofzo.
marleen_usar schreef:Hier gaat het langzaam de goede kant op, mijn oren zitten alleen nog heel erg dicht. Verder geen last van mijn holtes of zo.
IvysToeter schreef:Maar ik heb totaal niet gehoest ofzo...
Zullen dit dan echt nog langdurige rest klachten zijn?
Of heb ik teveel gedaan,
Herkent iemand dit?