Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ach ja, thuiswerken. Dat doen er wel meer. En nu misschien wat vaker dan normaal.
De meeste mensen merken niet eens dat ze het virus gehad hebben, dus die zijn dan al immuum.
De 4 overledenen zijn gewoon oversterfte, wel vervelend of erg, maar oversterfte. De rest geneest gewoon weer volledig.
Als ze wat ziekenhuizen testen, dan komen er morgen vast meer gevallen bij. Niet raar, en nog steeds geen reden tot paniek. Zulke testen doen ze ook niet bij een verkoudheidsvirus waar je zeer waarschijnlijk dezelfde resultaten zou krijgen.
Er is meer dan genoeg grip. De meesten worden niet ziek en gewoon uitzieken is het advies.
Joman schreef:ardon, lieverd?
Je hoeft mij niet duidelijk te maken hoor, dat het er is en dat nederland er geen grip over heeft. Lees mijn bericht even fatsoenlijk, wil je. Ik geef enkel uitleg waarom de vraag wordt ontweken.
Pipodipo schreef:germie schreef:De meeste mensen merken niet eens dat ze het virus gehad hebben, dus die zijn dan al immuum.
Oh, ben je voor dit virus gelijk immuun als je niet weet dat je het gehad hebt? Is daar meer informatie over te vinden?
bigone schreef:Hoe meer besmettingen worden gevonden die niet te herleiden zijn hoe meer besmette mensen gewoon anderen besmetten zonder dat ze het door hebben. Dus is dat ene kuchje of op welke manier die je kunt verzinnen dus toch net teveel. Dus over een week denk ik dat we nog wel een flinke stijging gaan zien, los van alle zieke mensen die thuis zitten en het ook kunnen hebben( worden niet getest) .
safina schreef:Joman schreef:ardon, lieverd?
Je hoeft mij niet duidelijk te maken hoor, dat het er is en dat nederland er geen grip over heeft. Lees mijn bericht even fatsoenlijk, wil je. Ik geef enkel uitleg waarom de vraag wordt ontweken.
Relax. Ik leg alleen even uit waarom ik denk dat helemaal niemand in de politiek meent te moeten doen of hier controle over is.
Maar misschien heb ik je post wel niet goed begrepen. In dat geval sorry.![]()
Lieverd.
janouk schreef:Vanavond popup college canuit de universiteit utrecht
https://www.facebook.com/13882445580748 ... ry_index=0
janouk schreef:Vanavond popup college canuit de universiteit utrecht
https://www.facebook.com/13882445580748 ... ry_index=0
corine1981 schreef:bigone schreef:Hoe meer besmettingen worden gevonden die niet te herleiden zijn hoe meer besmette mensen gewoon anderen besmetten zonder dat ze het door hebben. Dus is dat ene kuchje of op welke manier die je kunt verzinnen dus toch net teveel. Dus over een week denk ik dat we nog wel een flinke stijging gaan zien, los van alle zieke mensen die thuis zitten en het ook kunnen hebben( worden niet getest) .
Of...een theorie die ik van de week bij iemand op fb voorbij zag komen:
Het virus was al op de wereld maar niet eerder ontdekt...
safina schreef:germie schreef:De 4 overledenen zijn gewoon oversterfte, wel vervelend of erg, maar oversterfte.
Wat bedoel je met oversterfte?
Ladybird schreef:4 MINUTEN GELEDEN
Alle grote evenementen Brabant afgelast
Alle grote evenementen in Noord-Brabant worden afgelast. Dat heeft de NOS vernomen van verschillende bronnen. Om welke evenementen het precies gaat, is nog niet bekend. Dat wordt straks op een persconferentie van de Brabantse veiligheidsregio's bekendgemaakt. Het eerstvolgende grote evenement is de paardenshow Indoor Brabant. Die gaat aanstaande donderdag van start.
11 MINUTEN GELEDEN
DIt staat op NOS. Indoor Brabant gaat dus niet door!
Ladybird schreef:4 MINUTEN GELEDEN
Alle grote evenementen Brabant afgelast
Alle grote evenementen in Noord-Brabant worden afgelast. Dat heeft de NOS vernomen van verschillende bronnen. Om welke evenementen het precies gaat, is nog niet bekend. Dat wordt straks op een persconferentie van de Brabantse veiligheidsregio's bekendgemaakt. Het eerstvolgende grote evenement is de paardenshow Indoor Brabant. Die gaat aanstaande donderdag van start.
11 MINUTEN GELEDEN
DIt staat op NOS. Indoor Brabant gaat dus niet door!
Ladybird schreef:MarcoBorsato schreef:Ik weet dat je in het vaccinatietopic geen linkjes en plaatjes zonder uitleg mag plaatsen. Kunnen we die hulk hier ook krijgen?
in de moderatoropmerking in OP staat aangegeven dat je inderdaad als je een linkje plaatst ook kort uitlegt wat er te zien is. Nu kan ik het zelf over het hoofd gezien hebben, maar waar mis je dat?
Het is in elk geval wel de bedoeling.