[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:34

Prachtig zeg!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:36

Waauw, echt fan van Dagmar haar werkt. Je kat en bloemen zijn super mooi gelukt. :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 19:41

Ik ben benieuwd of hier mensen ervaring hebben met Amanda van my precious inkt?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 12:00

secricible schreef:

Ik heb daar een tatoeage laten zetten.

Afbeelding

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 12:24

Ik volg al een héle lange tijd en heb ook al heel lang een idee in mijn hoofd. Ik wilde graag even inbreken om een eerlijke vraag te stellen. Ik zie vaak tattoos voorbij komen die net gezet zijn, en dan vind ik ze allemaal prachtig. Vooral de minimalistische stijl met dunne lijntjes spreekt mij aan. Maar in hoeverre blijft dat nou echt lang mooi? Ik zag laatst een oortattoo voorbij komen (met stipjes en streepjes) en schrok best wel van de 2e foto, in de zin van dat het strakke/verse er best snel af is... Hebben mensen misschien foto's van tattoos die er al een paar jaar op zitten? En dan vergelijking met hoe ze waren toen ze net gezet waren? Dat is echt het enige wat mij nog tegenhoudt namelijk :o

Lunameyza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 12:31

Daar ben ik ook altijd benieuwd naar :j Sommige artists laten wel eens healed versies zien op hun instagram, maar ben ook benieuwd naar echt jaren later en dan idd ook de fine line tattoos in mijn geval :)

Ik vraag me ook af, ik zie vooral dat artists zelf een tattoo voor je schetsen, maar wat nou als je zelf een schets hebt wat je eigenlijk zo goed als precies zo wil, kan dat dan ook? Hoeveel word je design dan veranderd?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 12:36

Afbeelding
Hier poste ik toen hij net stond, 3,5 jaar geleden. Je ziet ook dat ie volop in de zalf zit.

En nu snel vanaf de bank:
Afbeelding

Het verschilt heel erg per plek ook maar ook per huid hoe het pakt en slijt. Ik heb er meerdere dus ik zou meer kunnen opzoeken maar volgens mij genoeg experts in dit topic :D

Edit: deze heb ik nu trouwens een half jaar, valt me alles mee want is echt heel fijn!
Afbeelding

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 14:02

Zal er toch best wel aan liggen waar je de tatoeage heb staan en hoe je hem verzorgt. Zon is nooit goed dus een plekje wat veel blootgesteld wordt aan de zon zal eerder verbleken als een plek die altijd bedekt is. Altijd goed smeren met zonnebrand met een hoge factor zal de levensduur denk ik wel verlengen. En de zorg die je er de eerste weken aan besteed zal hem ook mooi houden.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 14:08

secricible schreef:

Ja, bijna 3 terug een prachtige tattoo laten zetten door haar. Ze heeft ook lange tijd hier in t topic gezeten, of misschien nog steeds wel. Hij is t waard. Nadeel is dat de wachtlijst erg lang is en dat het duur is. Maar ik ben heel tevreden!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 14:12

secricible schreef:

Ja mijn rugstuk, jaar of 5 geleden denk ik.
Ben er nog steeds erg blij mee, ik had 2 ideeën en zij heeft ze samengevoegd.

Mijn idee voor mn fjord wil ik ook door haar laten doen.
In tegenstelling tot veel artiesten heeft ze zelf paarden en dus kent ze de anatomie.

Wel jammer dat ze nu nog verder weg gaat verhuizen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 14:13

Voordeel van de wachtlijst is dat ik dan nog even tijd heb om te sparen :+ :D

De afstand vond ik ook wel een dingetje maar gelukkig heb ik een auto.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 14:19

Afbeelding
Deze staat er al ruim 30 jaar op

Afbeelding
en deze een jaar of 8 a 9 (ik kom net uit de stal dus iets vieze kakken whaha)

laura1987 wouw deze is echt prachtig

lunameyza ligt eraan.
ik heb ontwerpen van mijzelf waar niks aan is gewijzigd door de tatoeerder zoals die op mijn voet.(met de vogeltjes)
Deze tattoo hebben mijn beide dochters ook maar dan op hun borst.
De grote pauw op mijn rug/bovenbeen is wel iets aangepast , maar dat kwam doordat het ontwerp anders niet over 2 oude weggelaserde tattoo’s paste.

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 14:48

ElSea schreef:
Ik volg al een héle lange tijd en heb ook al heel lang een idee in mijn hoofd. Ik wilde graag even inbreken om een eerlijke vraag te stellen. Ik zie vaak tattoos voorbij komen die net gezet zijn, en dan vind ik ze allemaal prachtig. Vooral de minimalistische stijl met dunne lijntjes spreekt mij aan. Maar in hoeverre blijft dat nou echt lang mooi? Ik zag laatst een oortattoo voorbij komen (met stipjes en streepjes) en schrok best wel van de 2e foto, in de zin van dat het strakke/verse er best snel af is... Hebben mensen misschien foto's van tattoos die er al een paar jaar op zitten? En dan vergelijking met hoe ze waren toen ze net gezet waren? Dat is echt het enige wat mij nog tegenhoudt namelijk :o

Het is een goede vraag maar realiseer je ook dat de techniek en de inkt die wordt gebruikt nu anders is dan een lange tijd geleden. Een tattoo van 30 jaar oud die iemand nu laat zien is waarschijnlijk wat minder mooi/scherp dan een tattoo die jij nu laat zetten en dan 30 jaar oud laat worden.

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 15:31

secricible schreef:

Ik heb meerdere positieve ervaringen met Amanda :)
Ze heeft destijds mijn minder geslaagde tatttoo (door een andere tattoo artist gezet) echt ongelooflijk mooi bijgewerkt + uitgebreid in haar stijl. Later heb ik nog een tattoo van één van haar werken kunnen laten zetten waar ik superblij mee ben, en ze heeft een klein ontwerpje met de as van mijn paard gezet. Ben elke keer weer overdonderd door hoe mooi het resultaat is en haar werkwijze fijn, rustig en persoonlijk.

Afbeelding

https://www.instagram.com/p/Beu_T5YByuV/ (hier zie je ook de before van bovenstaande, laatste foto)
https://www.instagram.com/p/CaANItQrqqL/

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 15:35

Is er hier toevallig iemand bekend met een foundation die je tattoo
goed kan bedekken :) ?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 15:56

Lunameyza schreef:
Daar ben ik ook altijd benieuwd naar :j Sommige artists laten wel eens healed versies zien op hun instagram, maar ben ook benieuwd naar echt jaren later en dan idd ook de fine line tattoos in mijn geval :)

Ik vraag me ook af, ik zie vooral dat artists zelf een tattoo voor je schetsen, maar wat nou als je zelf een schets hebt wat je eigenlijk zo goed als precies zo wil, kan dat dan ook? Hoeveel word je design dan veranderd?

Ik had letterlijk mijn plaatje van Pinterest. Niet origineel maar hij was aan alle kanten perfect en er was echt niets wat ik anders wou hebben. Lopen er dan meer mensen met dezelfde tattoo, lekker boeien. Het gaat om mijn verhaal die erachter zit. Geen idee of een artiest er zelf echt blij mee is. Het zal niet de grootste uitdaging uit zijn carrière zijn geweest. Ik hoop wel dat hij de betekenis waardeerde.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 16:21

En ach, iedereen heeft toch wel in zijn werkveld mwa dingen? Ze zullen echt niet elke tattoo die ze zetten mooi of geweldig vinden maar dat hoort erbij toch

Ik vind mijn werk ook niet altijd leuk :+

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 16:58

BloemBloem schreef:
Is er hier toevallig iemand bekend met een foundation die je tattoo
goed kan bedekken :) ?

Dermacolor al geprobeerd? Meen te herinneren dat je wel eens bij een huidtherapeute kwam, zij kent dit ongetwijfeld en kan je misschien helpen met de kleur uitzoeken.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 18:20

Dank voor de foto's!
Ik vind de tattoo van Karin best scherp, maar hij lijkt inmiddels een stuk blauwer en minder zwart?
Ja over die nieuwe technieken is idd iets wat ik in mijn achterhoofd heb. Ik zou hem op mijn ribben nemen, dus niet veel in de zon maar er zit wel een bh/sportbh overheen elke dag. Heeft zoiets nog effect? :o sorry ben echt een noob op tattoo gebied en een enorme weegschaal dus twijfel over alles :') inmiddels is m'n ontwerp al wel een paar jaar hetzelfde dus dat vind ik al heel wat :Y)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 18:29

Klopt hij is niet meer zo zwart! Hebben ze bij mij allemaal en ik doe echt factor 50 etc, ik vind het verder niet erg maar ze zijn nooit zo scherp als op dag 1, ze gaan echt wat settelen in de huid zeg maar.

Kleding kan invloed hebben maar ik heb er ook een aantal op mijn rug en heb niet het idee dat die anders slijten dan op mijn armen, want daar komt weer meer zonlicht. Tja, zo is er altijd wel iets! Je bent toch een soort levend canvas en je plaatjes veranderen zo met je mee.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 19:09

_karin_ schreef:
Je bent toch een soort levend canvas en je plaatjes veranderen zo met je mee.

Mooi gezegd!

Tattoo op mijn rug waar mijn bh's dag in, dag uit overheen wrijven, is nog steeds haarscherp. Arm ook, al jaren mooi scherp en donker, dat is gewoon een hele goede artist. Op mijn voet heb ik er een in kleur, waarvan de lijnen en kleuren nog steeds strak en fris zijn, ook alweer tien jaar. Wel dikke lijnen, dus geen fine line-werk. Alleen een stukje op de zijkant voet slijt een weg door wrijving, dat zal ik ooit bij moeten laten werken. Ik loop nogal scheef op mijn voeten, dat heeft niet geholpen.

Ik heb er een eentje waarvan de contouren een beetje zijn gaan doorlopen in de huid, maar die is gelukkig heel klein, en het ziet er nog steeds wel ok uit.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 20:33

ElSea schreef:

Misschien niet een heel goed voorbeeld want pas een jaar oud maar:
Net gezet
Afbeelding

1 jaar later:

Afbeelding

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 21:19

Hoi, ik kom weer eens binnen vallen. Ik lees nog steeds mee en zie prachtige dingen voorbij komen.
Het cliché is waar... Eenmaal één tattoo, dan wil je meer. :o

Ik heb twee kleintjes (eerder hier gepost) en wil nu graag iets groters.
Ben er nog niet aan uit wat precies.
Wilde eigenlijk iets op mijn rug, op mijn ruggengraat, maar vind heup ook erg mooi.
Nu zag ik deze...
Afbeelding
En ben verliefd.
Mijn man vond hem ook direct mooi, dus het gaat zoiets worden.
Maar wel op de voorwaarde dat hij wel mooi gelijk loopt met mijn rondingen.

Ik ben dus doodsbang dat het scheef zit. Hoe is dat bij jullie? Ooit wel eens meegemaakt?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 21:22

Een goeie artiest kijkt naar je figuur, je lijf en past zich daar op aan.

En gewoon stencil plakken tot hij naar je zin is

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 12:54

Wow die vind ik echt supergaaf!