Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Linde99 schreef:Buiten sporten let ik op mijn eten, dit gaat meestal wel goed, soms helaas de mist weer in. Zullen vast meer mensen last van hebben, als je een tijdje streng bent voor jezelf, je daarna een keer helemaal los gaat
Dit kun je proberen te voorkomen door wat meer in balans te eten en dus niet al te streng te zijn voor jezelfNatuurlijk kun je dan alsnog een dag hebbeb waarin het helemaal even mis gaat, maar denk dat je de kans op het echte terugvallen er wel verkleind
Bovendien ga je niet je hele leven streng zijn op jezelf en zul je, om het gewicht eraf te houden, gewoon een goede balans moeten gaan vinden. En da’s lastigik zeg dat wel makkelijk, maar ben zelf ook heel erg zoekende.
@ vaaleriee, topper! Wat goed
@ Es_ther, jammer dat je je hier niet prettig voelt. Voor jou ook nog veel succes! Je komt er wel!
vaaleriee schreef:linde: super dat je trots bent op je lichaam! Dat is het belangrijkste![]()
Gisteren trakteerden collega's pizza, daarna nog een collega taart en daarna nog iemand bonbons. Vandaag loop ik kantoor binnen, liggen er allemaal zakken KitKats en Bros. Op zulke momenten heb ik het wel moeilijk zeg.Maarja, als ik dan een ding eet, is er geen houden meer aan
Linde99 schreef:vaaleriee schreef:linde: super dat je trots bent op je lichaam! Dat is het belangrijkste![]()
Gisteren trakteerden collega's pizza, daarna nog een collega taart en daarna nog iemand bonbons. Vandaag loop ik kantoor binnen, liggen er allemaal zakken KitKats en Bros. Op zulke momenten heb ik het wel moeilijk zeg.Maarja, als ik dan een ding eet, is er geen houden meer aan
Knap dat je het dan niet doetik zou gelijk zwichten
Linde99 schreef:Ja he pizzafavoriete eten. Ik neem 1x in de week als avondeten een pizzatje en dan de rest gezond.
Echt knap! Ik ga soms op een ongunstig moment op de weegschaal staan om mijzelf even te shockeren maar ik verzin dan altijd weer excuses waardoor ik wel iets lekkers kan nemen
vaaleriee schreef:linde: super dat je trots bent op je lichaam! Dat is het belangrijkste![]()
Dreamy schreef:Ik ben trouwens niet echt aangekomen of afgevallen tijdens mijn vakantieondanks elke dag toetjes. Nou heb ik er ook wel wat voor gedaan zoals gesport en voornl. gezondere keuzes, maar toch fijn om te zien dat er geen vakantiekilo’s bij zijn gekomen
scheelt weer.
_evelien_ schreef:Ik wil mij hier ook graag melden.. ik heb gisteren de MFP app aangemaakt. Ik ben 179 cm en weeg nu 77.3 kg mijn streefgewicht is 70 kg dus ik kan nog even..
MFP zegt dat ik 1200 calorieën per dag mag.gisteren ging ik daar zo'n 350 overheen.
Jester_ schreef:Mfp geeft aan wat je moet eten icm met je activiteitsniveau en hoeveel je wilt afvallen. Ik heb licht actief en als ik gelijk wil blijven mag ik 2000 kcal eten, ik heb aangegeven halve kilo per week en dan mag ik nog 1500. Dus als jij een ander activiteitsniveau hebt en veel wilt afvallen mag je maar weinig eten
SharonIndezz schreef:Ik ben inmiddels ook weer fijn op weg. Ik was -7,9 maar gisteren sushi op ed. Nu weer +1.9 is een hoop vocht dat weet ik, maar is wel stom.
Ik wil er nog -10 Dus nog ffkes te gaan