[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:04

Emmaa_ schreef:
Haha Bente ik heb hier een foto gemaakt van een impala die ik graag wil laten omzetten in een tattoo _O- Lopen we straks allebei met impala's :))

Aaaahaha wat een toeval! Allebei ons Afrikaanse avontuur vereeuwigd! Al een idee in wat voor stijl je hem wilt laten zetten?
Jij had al een olifant toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:05

Tutti_Frutti schreef:
Emmaa_ schreef:
Haha Bente ik heb hier een foto gemaakt van een impala die ik graag wil laten omzetten in een tattoo _O- Lopen we straks allebei met impala's :))

Aaaahaha wat een toeval! Allebei ons Afrikaanse avontuur vereeuwigd! Al een idee in wat voor stijl je hem wilt laten zetten?
Jij had al een olifant toch?

Ik heb een geometrische olifant op m'n arm ja, maar wil deze denk ik wat meer realistisch. Weet nog niet zeker hoe want wil hem wel verfijnd en niet echt een in portretstijl zeg maar, maar moet uberhaupt nog even op zoek naar een artist _O-

Tutti_Frutti

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:59

Ik ben er ook nog niet helemaal overtuigt dat ik het landschap ik een impala verwerkt wil of viceversa. Deze artiest stuurt ook niet van te voren een design op en dat vind ik best wel spannend, maar vertrouw erop dat hij iets tof maakt.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:06

Ik werk in de gehandicaptenzorg, en er werd hier ook niet raar gereageerd. Al mn collega's willen hem juist graag zien en vinden hem mooi.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:37

Ik lig nu al een uur op de tafel en het valt echt reuze mee. Alleen dat doekje is heel vervelend. De lijnen staan er voor de eerste roosjes al. En ze gaat die nu inkleuren, alleen dat vind ik wel irritant.

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:45

goldenarrow schreef:
In de zorg doen ze volgens mij nooit echt heel moeilijk. Werk zelf in de daklozenzorg (en binnenkort ook de verslavingszorg). Geeft toch ook weer een gespreksonderwerp met cliënten :))

Haha jaaa dat herken ik wel met de piercing die ik nu inmiddels heb, dat zal met de tattoo net zo zijn. Komen wel altijd mooie gesprekken uitvoort

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:46

_mjwb schreef:
Ik lig nu al een uur op de tafel en het valt echt reuze mee. Alleen dat doekje is heel vervelend. De lijnen staan er voor de eerste roosjes al. En ze gaat die nu inkleuren, alleen dat vind ik wel irritant.

Ik vond het kleuren/shaden juist veeeel fijner dat die kl*te lijnen _O- Succes nog even!!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:49

Anoniem schreef:
_mjwb schreef:

Ik vond het kleuren/shaden juist veeeel fijner dat die kl*te lijnen _O- Succes nog even!!

Helemaal mee eens! _/-\o_

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:51

Ik vond de lijnen juist minder erg. :D Doekje vond ik prettig, zeker met dat spul erop. Lekker verkoelend :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 16:00

Ik vind dat doekje ook heerlijk, heb het liefst dat ze elke keer tussendoor een doorweekt doekje over m'n arm trekken _O- Lekker verkoelend idd.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 16:06

Dat doorweekte doekje is fijn! Alleen die droge is vreselijk irritant. En de lijnen vind ik fijner dan het inkleuren haha

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 18:26

_mjwb schreef:
Dat doorweekte doekje is fijn! Alleen die droge is vreselijk irritant. En de lijnen vind ik fijner dan het inkleuren haha

Dit dus.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 18:27

Ik vind schaduw zetten ook veel minder erg dan lijnen. En dat doekje, hij gebuikt baby doekjes. In begin nat uit het pakje is fijn. Na 10 x wrijven niet meer :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 18:37

Ik weet echt niet meer hoe ik het vond, mijn laatste tattoo was ruim 12 jaar terug. Morgen weet ik het wel weer :=

Heb er ontzettende zin in maar ben ook vreselijk zenuwachtig

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 18:53

Tinkerloos schreef:
_mjwb schreef:

Dit dus.

Jup die is heeerlijk <3 kan er op dat soort momenten echt vsn genieten.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:13

Ik vind het allemaal vreselijk op den duur. Lijnen chaden invullen.... ik kijk er echt niet naar uit . Des te verder ik kom met mijn sleeve des te erger ik er tegenop zie. Vooral na drie uur en lekkker op bepaalde plekken.... vreselijk. En dat had ik ook bij mijn backpiece.
Sommige plekken zijn niet op te vangen gewoon.
Brrrrr

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:34

Begrijpelijk Will! Ik zou echt niet elke keer terug durven te gaan als ik een tattoo zoals jou zou laten zetten. Lijkt me echt heel pijnlijk!

Verslag van vandaag :)

Ik was er al om 11 uur en toen hebben we eerst gepraat over de tattoo en toen is ze een ontwerp gaan maken. Rond kwart voor 1/1 uur lag ik op de tafel en rond half 3 hebben we even 5 minuten pauze genomen. Toen zag het er zo uit:
Afbeelding

Daarna tot een uur of kwart voor 4 door gegaan en toen een pauze van 15 min genomen. Toen zag het er zo uit:
Afbeelding

En om half 5/kwart voor 5 is ze gestopt omdat het toen echt te veel werd. Heel mijn lichaam begon te trillen en ik kon geen naald meer voelen. Alles voelde alsof het in de fik stond.

Dus 14 april wordt de laatste roos gezet :).

Er zit nog folie omheen dus het is een rare foto, maar ik zal vanavond een foto plaatsen waarop hij beter te zien is :)

Afbeelding

(Ja ik heb striae, vind het zelf ook jammer maar dat heb je nou eenmaal met een dunne huid :) )

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:47

_mjwb schreef:
Begrijpelijk Will! Ik zou echt niet elke keer terug durven te gaan als ik een tattoo zoals jou zou laten zetten. Lijkt me echt heel pijnlijk!

Ik was er al om 11 uur en toen hebben we eerst gepraat over de tattoo en toen is ze een ontwerp gaan maken. Rond kwart voor 1/1 uur lag ik op de tafel en rond half 3 hebben we even 5 minuten pauze genomen. Toen zag het er zo uit:
[ [url=m/T1WNnm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna tot een uur of kwart voor 4 door gegaan en toen een pauze van 15 min genomen. Toen zag het er zo uit:
[ [url=m/4Bm69P.jpg]Afbeelding[/url] ]

En om half 5/kwart voor 5 is ze gestopt omdat het toen echt te veel werd. Heel mijn lichaam begon te trillen en ik kon geen naald meer voelen. Alles voelde alsof het in de fik stond.

Er zit nog folie omheen dus het is een rare foto, maar ik zal vanavond een foto plaatsen waarop hij beter te zien is :)

[ [url=m/tSx3AR.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Ja ik heb striae, vind het zelf ook jammer maar dat heb je nou eenmaal met een dunne huid :) )

Iedereen heeft striae dat is niks om je voor te schamen.
Hij is wel echt heel mooi! Zou het zelf nooit zetten maar vind het bij anderen wel echt mooi! Schaduwen vind ik vreselijk! Geef mij maar lijnen of inkleuren dat heb ik 10x liever dan die verrotte schaduwen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:51

_mjwb schreef:

[ [url=m/T1WNnm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4Bm69P.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tSx3AR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!!! Echt mooi! En heel dapper volgehouden hoor! Enne striae is niets om je voor te schamen draag het met trots _/-\o_ *\o/*

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:00

Dat wordt erg mooi! Knap dat je het zo lang hebt volgehouden.

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:07

Ik vind het ook mooi geworden hoor! En inderdaad, je hoeft je niet te schamen voor striae. :)

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:08

Heel mooi!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:10

Heel gaaf die rozen!

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:23

Dankjulliewel!! :D

Ik heb net het folie eraf gehaald, gewassen met die zeep, droog gedept en een dun laagje bepanthen erop gesmeerd. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dat is zo lastig van bovenaf haha

Afbeelding

De bovenkant van de bovenste roos is nog niet klaar, maar ze moest eerst een stuk van de derde roos die daarboven komt zetten want anders kwam het niet uit ofzo. (Of had ik dat al gezegd? :'))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:11

Lekker boeiend, die striemen, hebben we allemaal :j Ziet er prachtig uit!