Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:15

Ik had vandaag ook een vriendin squatten laten filmen. Schrok er van, mag echt veel netter en dieper. morgen lekker lage gewichten pakken en techniek oppakken. Zit nu op 8x40 en dan 2x6x50 kilo dus dan moet je techniek wel goed zijn. :j Anders ga je kapot.

Broek schijnt wel door... alles schijnt door bij mij. Dit is een Nike legging pfff. Wat moet ik dan kopen??? Ben aan het afvallen dus hele dure broeken vind ik zonde. Heb deze broek zowel in. M als L (te groot). :+ beide schijnen redelijk door dus. :roll:

Afbeelding

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:43

Wat vind je duur? Ik sport in een Adidas Alphaskin legging en wil niet anders, schijnt echt niet door. Geeft goede compressie, en voelt koel aan. Rekt goed mee ook. Zijn €40 maar ook wel her en der in de aanbieding na wat zoeken. https://www.adidas.nl/alphaskin-sport-l ... T6213.html

MarlindeRooz

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:48

Tot de 50 is prima... :=
Maar ben het wel zat, heb er zoveel al aangehad.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:49

Ik heb van de h&m een donkere die niet doorschijnt! En van Nike van katoen, lichtgrijs en die schijnt ook niet door.

Moet wel een kleinere maat kopen, gister de hele tijd lopen hijsen aan die broek :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:52

Ja dat had ik met de L, dus heb deze in M. Maar in een andere L van Nike pastte ik niet??? :=

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:58

xSCWx schreef:
Hi iedereen! Ik breek even binnen :D
Ik ben sinds een paar maanden begonnen met sporten. In het begin vooral om het vet randje op mijn buik kwijt te raken (veel cardio), maar aangezien dat niet echt lukt de laatste weken meer krachttraining gaan doen. Vandaag een meting laten doen en precies het tegenovergestelde van wat ik wilde: spierafbraak +:)+ ik sport ongeveer 3x per week. Ik ben daarom ook ontevreden met mijn “vooruitgang” (afgang :') ) en hoop hier wat tips te vinden, naast dat het ook weer motivatie geeft om erover te kletsen. Ik zal het nu vooral in mijn voeding moeten gaan zoeken om vooruitgang te gaan zien (ja ik eet heel slecht).
[ [url=m/VCjrbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die squat is echt WoW!
Krachttraining zal je daar inderdaad meer bij helpen :j En je spiermassa is niet echt afgenomen toch? Maar inderdaad, krachttraining en eens goed naar je voeding kijken en dan komt het vast goed, succes!

Bedankt trouwens allemaal! Ben er toch ook wel tevreden mee, coach ook :D Het gaat me er qua diepte vooral om of het voor een wedstrijd goed genoeg zou zijn haha.

Marlinde, squat je wel eens zonder schoenen?
Hmm ik heb een Nike die helemaal niet door schijnt, wel een van de duurdere geloof ik. Vervelend! Myprotein heeft ook fijne leggings?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 00:01

De Nike Pro training legging die ik heb schijnt wel door, maar de Nike Racer hardloopbroeken niet. Wellicht is dat een tipje? :) Die van de Primark vallen trouwens ook best mee qua doorschijnen en die kosten al helemaal niks *\o/*

Edit:

Deze van Decathlon zijn helemaal fantastisch voor €10,-! Schijnen niet door en hebben een touwtje in de band zitten. Zakje op de rugzijde is net groot genoeg voor een telefoon (kheb een Nokia 8 dus redelijk groot).

https://www.decathlon.nl/p/dames-kuitbr ... 66&c=ZWART
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 08-03-19 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 00:12

Nee durf niet zonder schoenen, ivm hakblessure. Kan wel eens proberen. :j
Heb wel hele platte schoenen, zit geen gel ofzo in.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 00:15

Hier van Mud Chicks de winter editie. Dacht 35 euro en zie je echt niks in.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 00:17

MarlindeRooz schreef:
Ik had vandaag ook een vriendin squatten laten filmen. Schrok er van, mag echt veel netter en dieper. morgen lekker lage gewichten pakken en techniek oppakken. Zit nu op 8x40 en dan 2x6x50 kilo dus dan moet je techniek wel goed zijn. :j Anders ga je kapot.

Broek schijnt wel door... alles schijnt door bij mij. Dit is een Nike legging pfff. Wat moet ik dan kopen??? Ben aan het afvallen dus hele dure broeken vind ik zonde. Heb deze broek zowel in. M als L (te groot). :+ beide schijnen redelijk door dus. :roll:

[ [url=m/sJ6TFy.png]Afbeelding[/url] ]

Kijk inderdaad uit met de techniek. Je hakken komen ook los zo te zien. Slim om daar even op te focussen nu met lichtere gewichten!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 00:56

Ja het vetbed onder mijn rechterhak is zowat weggesleten. Vermijd dus sowieso druk op mijn hakken. Is dus een extra aandachtspunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 08:30

Ik sport altijd in m'n aztec diamonds, schijnt ook helemaal niet door maar voor nu wat boven je budget met de verzendkosten denk ik ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 08:40

Ja vind het zo zonde om 80 euro oid uit te geven aan iets wat me over 2 maand niet meer past. Heb nu via United WardRobe een grijze gymshark gekocht. Die schijnen niet door te schijnen. (Haha). :+

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:22

Ik train regelmatig ook gewoon in een joggingbroek of trainingsbroek, is dat geen optie? Kost niet teveel, kan je misschien ook wat langer aan, en schijnt niet door. Wie zegt dat het altijd leggings moeten zijn? :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:25

prulletje schreef:
Ik train regelmatig ook gewoon in een joggingbroek of trainingsbroek, is dat geen optie? Kost niet teveel, kan je misschien ook wat langer aan, en schijnt niet door. Wie zegt dat het altijd leggings moeten zijn? :)

Ja dat overweeg ik ook zowat. Maar dat vind ik niet zo lekker zitten. :o

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:29

prulletje schreef:

Heb je dan geen last van schurende naden? :=

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:34

Ik vind het juist fijner zitten meestal dan een legging, en luchtiger. Je hebt natuurlijk onwijs verschil ook in broeken, qua wijdte en materiaal.

En geen schurende naden nee, ik voel helemaal niks van naden. :)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:51

Ik sport in een zwarte korte hardloopbroek, strak model, van decathlon.
Schijnt ook niet door.
Ik wil sowieso niet graag in een lange broek sporten, is me veel te warm.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:58

Ik heb een legging van h&m die niet doorschijnt, heb m gelijk in nog een kleur gekocht (toevallig de legging van de foto). Leggings die wel een beetje doorschijnen draag ik niks onder, gaat toch weer in de was en het schijnt niet zo erg door dat je ook echt huid ziet.

Vorige week heb ik weer een filmpje gemaakt van mn squat. Diepte is echt enorm vooruit gegaan vergeleken met het vorige filmpje. Het probleempunt is echt mn voeten. Merk het tijdens het squatten zelf ook maar altijd gaat wel of mn tenen of mn hiel een stukje omhoog. Alleen bij de front squat heb ik er geen last van.

Edit: krijg de foto er niet op met het internet hier. Komt er nog aan!

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:37

MarlindeRooz schreef:
Ja vind het zo zonde om 80 euro oid uit te geven aan iets wat me over 2 maand niet meer past. Heb nu via United WardRobe een grijze gymshark gekocht. Die schijnen niet door te schijnen. (Haha). :+

Ik vind het sowieso zonde om 80 euro uit te geven aan een sportlegging :+ Ik heb alleen maar leggings van H&M, Decathlon en Primark en ze schijnen geen van allen door. :) Even goed kijken in de winkel door je hand aan de binnenkant in de broek te doen en de stof uit te rekken.
Mijn duurste sportlegging is geloof ik 15 euro :') Koop alles in de sale, haha.

Hier nu eigenlijk alleen maar bezig met yoga tot ik meer weet, medisch gezien. En wow wat kom ik mezelf even tegen zeg... mijn grote spieren zijn enorm sterk door o.a. crossfit, maar mijn kleine spiertjes.. := Ik vind het al loodzwaar om in de meest simpele houding te blijven staan.
Zondag heb ik mijn eerste proefles bij een yoga studio tegenover mijn werk. Daar wil ik 4x per week heen gaan. De andere dagen oefen ik thuis.

En maandag naar de huisarts, dan word ik hopelijk doorverwezen voor een röntgenfoto..

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:37

Ik meld me hier ook graag :) Leuk om alle voortgangen van iedereen te lezen.
Zelf sport ik nu ongeveer een half jaar, daarvoor naast paardrijden weinig aan beweging gedaan.

Mijn doel is om wat strakker te worden en mijn billen iets meer vorm te geven.
En daarnaast gewoon lekker bezig te zijn. Ik sport 3/4x in de week waarbij vooral krachttraining. Op maandag doe ik altijd mee met de HITT, heerlijk!

Ik heb leggings van de Decathlon, die geven fijne stevigheid, hoef je niet de hijsen en schijnen niet door. :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:40

Ik ga zo wel even langs de H&M. Lekker squatten in de paskamer. _O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:44

Succes Frummels!

Haha Marlinde, dat wil ik wel zien :') .

Hebben jullie echte sport shirts of gewoon “normale” t-shirts/hempjes?
Ik heb shirtjes aan die lekker zitten, maar die net te groot zijn voor school ed. En ze zitten prima voor sporten!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:52

keeyzie welkom! :)

Marlinde: Dat doe ik ook altijd haha. :D

Thanks Esther.
Ik heb sporttopjes zonder mouwen van de decathlon. Geloof 4 euro ofzo. Heb ze in 4 kleuren, haha.
En een paar van de H&M. Maar allemaal hetzelfde principe: strak en zonder mouwen. Ik vind mouwen en wapperende kleding heel naar om in te sporten.

Voor yoga merk ik dat ik wel wat anders fijn vind en heb ik shirts met lange mouwen tot halverwege mijn handen en die iets losser zitten en van zacht materiaal zijn. Leggings heb ik dan ook liever van katoen achtige stof om de een of andere reden.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:55

Ik heb die simpele hempjes van de Decathlon, die doe ik altijd twee over elkaar.
Vind mouwen en losse kleding ook niets om in de sporten.