Broek schijnt wel door... alles schijnt door bij mij. Dit is een Nike legging pfff. Wat moet ik dan kopen??? Ben aan het afvallen dus hele dure broeken vind ik zonde. Heb deze broek zowel in. M als L (te groot).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Krachttraining zal je daar inderdaad meer bij helpenHi iedereen! Ik breek even binnen![]()
Ik ben sinds een paar maanden begonnen met sporten. In het begin vooral om het vet randje op mijn buik kwijt te raken (veel cardio), maar aangezien dat niet echt lukt de laatste weken meer krachttraining gaan doen. Vandaag een meting laten doen en precies het tegenovergestelde van wat ik wilde: spierafbraakik sport ongeveer 3x per week. Ik ben daarom ook ontevreden met mijn “vooruitgang” (afgang
) en hoop hier wat tips te vinden, naast dat het ook weer motivatie geeft om erover te kletsen. Ik zal het nu vooral in mijn voeding moeten gaan zoeken om vooruitgang te gaan zien (ja ik eet heel slecht).
[ [url=m/VCjrbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die squat is echt WoW!
MarlindeRooz schreef:Ik had vandaag ook een vriendin squatten laten filmen. Schrok er van, mag echt veel netter en dieper. morgen lekker lage gewichten pakken en techniek oppakken. Zit nu op 8x40 en dan 2x6x50 kilo dus dan moet je techniek wel goed zijn.Anders ga je kapot.
Broek schijnt wel door... alles schijnt door bij mij. Dit is een Nike legging pfff. Wat moet ik dan kopen??? Ben aan het afvallen dus hele dure broeken vind ik zonde. Heb deze broek zowel in. M als L (te groot).beide schijnen redelijk door dus.
![]()
[ [url=m/sJ6TFy.png]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Ja vind het zo zonde om 80 euro oid uit te geven aan iets wat me over 2 maand niet meer past. Heb nu via United WardRobe een grijze gymshark gekocht. Die schijnen niet door te schijnen. (Haha).