Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet niet welke weegschaal je hebt, maar vaak zijn ze niet zo betrouwbaar... Ik zeg het liever even zodat je je er niet op blind staart!
Mij krijg je er met geen stok in, no way hahaha. Ik vind om te beginnen die warmte al niet lekker, word er erg benauwd van, maar al die naakte lijven hoef ik niet te zien. En zij die van mij ook niet. Bij de gym hebben we een communal douche, wordt hem ook niet
En dan ben ik nog niet thuis, pas om 10 uur kan ik onder de douche weer ontdooien. Ondanks dat ik de reden heel leuk vind (seminar mantrailing) zit ik er nog niet om te springen zeg maar.
ik was gisteren van een kwartiertje in de kou lopen al bevroren haha. Nou was ik er ook niet echt op gekleed.

m'n vriend werd helemaal wakker van me haha
)Bhriseis schreef:Kimmie, wat klink jij volwassen voor je leeftijd; ik had totaal niet door dat je nog op het middelbaar zat en bij je ouders woonde. Uittesten hoor, die sauna en stoombad, echt erg leuk! Welke richting doe je eigenlijk op school? Net lijstje trouwens.
Maar idd niet goed voor de lijn haha
Lekker van genieten toch!!
Chocola, taart, pizza, alles wat vet is zeg maar
Dus miss wordt het iets anders, maar heb nog een brocolli liggen dus die moet op
ik droom echt super vaak over donuts.. 

Dan kan ik het de rest van de week gewoon goed weerstaan en hoef ik mezelf ook niets te ontzeggen. Werkt hier wel goed! 
) aerobic halterset besteld en een step.
roze halters, dat is erg eighties 
is dat gewoon macaroni met ham en kaassaus?
blaren zijn echt naar... Heb de indruk dat ik ze veel minder heb sinds ballet.
Maanlicht schreef:Ben al vanaf maandag best wel euforisch, heb mijn eerste dressuurzadel gekocht maandagavond. Ik reed op mijn bijrijdpaard echt met een zadel wat mij voor geen meter zat, en daardoor voelde ik me echt een soort sukkeltje. Was telkens uit balans, schoof alle kanten uit en rijden was heel vermoeiend. Ik vond er echt niets meer aan. Maar met het nieuwe zadel is het plezier weer helemaal terug. Vanmorgen naar de Epplejeck geweest, daar beugelriemen, beugels en een zadelhoes gekocht. Morgen kan ik eindelijk weer rijden.
Echt ellende. Denk er ook al jaren over om een eigen zadel te kopen - van de eigenaresse mag het mits ik dezelfde zadelmaker aanhoud - maar vind het zo een klap geld.
Maar het plezier in het rijden gaat er wel wat mee weg ja, als je niet eens normaal kunt zitten..
Ik ga het denk ik niet doen. Ik rij hem nu nog maar 2 keer per week (voorheen 5 keer). Ik heb sinds vorige zomer zelf een jonge pony waarmee ik wil gaan mennen. Dus steek mijn geld dan liever in een mooie sulky en tuig op dit moment
Ik probeer rond de 2000/2200 kcal te eten aangezien mijn bmr 1800 is en is gemiddeld per dag 2800/3000 verbrand.
De zoete aardappel schotel klinkt erg lekker.
en een salade erbij
Lekker met Parmezaanse kaas
kijk er nu al naar uit om hem vanavond weer te eten haha.
Dat is zo lekker he..... Ik kan zo'n bakje in 1 dag opeten
Lekker met brood en dan carpaccio
nomnom
frietjes in de airfryer met parmezaanse kaas en truffelmayo klinkt als de hemel