Bente (Fenrir) en ik zijn morgen en dinsdag in Londen, en mijn koffertje is nog vrijwel leeg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Mooie zachte look Niniane!
Bente (Fenrir) en ik zijn morgen en dinsdag in Londen, en mijn koffertje is nog vrijwel leegHebben jullie nog tips qua winkels waar ze merken verkopen die niet offline in Nederland te krijgen zijn?
Emmaa_ schreef:Berdien schreef:Mooie zachte look Niniane!
Bente (Fenrir) en ik zijn morgen en dinsdag in Londen, en mijn koffertje is nog vrijwel leegHebben jullie nog tips qua winkels waar ze merken verkopen die niet offline in Nederland te krijgen zijn?
Tarte! En de Fenty Beauty foundation schijnt echt prachtig te dragen.
Drunksheep schreef:Emmaa_ schreef:Tarte! En de Fenty Beauty foundation schijnt echt prachtig te dragen.
Ja dat! En de Fenty highlighters zijn ook echt te gaaf voor woorden. De prijzen vind ik ook mild. Schijnt expres door Rihanna een beetje rond MAC prijzen te zijn gehouden.
[ [url=m/cOtxsy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Emmaa_ schreef:Jaaaaa! Ik wil die gouden echt super super gaaf maar twijfel. Wil de foundation sowieso eerst swatchen en vind het zonde om apart verzendkosten te betalen
eenitraM schreef:Niniane schreef:Heb heel die drama gevolgd en al die duizenden mensen die klaar zijn met Tati liegen er niet om
Maar toch blijven er miljoenen over.
Snap dat commentaar op YTers niet van volgers.
Het zijn ook maar mensen, met gevoel ... Dat wordt vaak vergeten
eenitraM schreef:Niniane schreef:Heb heel die drama gevolgd en al die duizenden mensen die klaar zijn met Tati liegen er niet om
Niniane schreef:eenitraM schreef:[
Je kan ook je kop in het zand steken en totaal niet willen leren van je volgers. Ik geef niks om gevoelens als dat betekent dat je je gedraagt als een egoïstische, naïeve persoon dat het alleen maar doet voor geld en views. Heb geen boodschap aan blinde loyaliteit.
Wat jammer Friem! Same old oliebol dus
Jans schreef:Denk ook wel dat de grote beautybloggers best wel een strijd met elkaar voeren.. hoe meer views hoe meer geld natuurlijk
Emmaa_ schreef:Ik vind het lastige met Tati vooral dat er van de zomer video's online zijn gegaan van haar en Jeffree en dat ze zich volledig heeft afgesloten van elke vorm van discussie. Een dag na die video's heeft hij nogal wat enorm nare uitspraken gedaan over een vrouw van kleur (ook YT'er) en Tati heeft daar niks over gezegd, die heeft alleen de comments op haar video's uitgeschakeld omdat ze er veel negatief commentaar op kreeg van mensen die haar al een tijd volgden en niet hadden verwacht dat ze zich er zo voor zou verstoppen. Voor mij is dat ook wel een grote afknapper.