[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 17:46

Mooie zachte look Niniane!

Bente (Fenrir) en ik zijn morgen en dinsdag in Londen, en mijn koffertje is nog vrijwel leeg O:) Hebben jullie nog tips qua winkels waar ze merken verkopen die niet offline in Nederland te krijgen zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 17:54

Berdien schreef:

Bente (Fenrir) en ik zijn morgen en dinsdag in Londen, en mijn koffertje is nog vrijwel leeg O:) Hebben jullie nog tips qua winkels waar ze merken verkopen die niet offline in Nederland te krijgen zijn?

Tarte! En de Fenty Beauty foundation schijnt echt prachtig te dragen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:03

Emmaa_ schreef:
Berdien schreef:

Ja dat! En de Fenty highlighters zijn ook echt te gaaf voor woorden. De prijzen vind ik ook mild. Schijnt expres door Rihanna een beetje rond MAC prijzen te zijn gehouden.

Afbeelding
<3

Mijn favoriet is de Mean Money/Hu$tla Baby duo.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 10-09-17 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:04

Niniane schreef:
Heb heel die drama gevolgd en al die duizenden mensen die klaar zijn met Tati liegen er niet om

Maar toch blijven er miljoenen over.

Snap dat commentaar op YTers niet van volgers.

Het zijn ook maar mensen, met gevoel ... Dat wordt vaak vergeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:05

Drunksheep schreef:
Emmaa_ schreef:

Ja dat! En de Fenty highlighters zijn ook echt te gaaf voor woorden. De prijzen vind ik ook mild. Schijnt expres door Rihanna een beetje rond MAC prijzen te zijn gehouden.

[ [url=m/cOtxsy.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3

Jaaaaa! Ik wil die gouden echt super super gaaf maar twijfel. Wil de foundation sowieso eerst swatchen en vind het zonde om apart verzendkosten te betalen :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:05

Oeh nice!

En hebben jullie er ook winkels bij? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:06

Berdien schreef:
Oeh nice!

En hebben jullie er ook winkels bij? :D

Bij Harvey Nichols wordt de lijn verkocht! Is de enige plek in de UK voor zover ik weet.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:07

Emmaa_ schreef:
Jaaaaa! Ik wil die gouden echt super super gaaf maar twijfel. Wil de foundation sowieso eerst swatchen en vind het zonde om apart verzendkosten te betalen :+

Jaaa die gouden is echt supergaaf, maar iets te 'nep' voor mijn gevoel, omdat 'ie zo intens goud is. Had hem gespot bij Jeffree en wel echt verliefd hoor:
Afbeelding

Die foundation schijnt ook iets te oxideren, maar als ik eind dit jaar/begin volgend jaar in Amerika ben wil ik die zéker proberen. Durf sowieso niet echt foundation op de gok te bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:15

Ja ik had hem idd ook bij Jeffree gezien, maar vind hem vooral zo retegaaf bij darkskinned girls. Echt idioot gepigmenteerd!

Die foundation droogt idd iets donkerder op hoor ik overal, dus vandaar durf ik hem niet op de gok te bestellen. Wel jammer want hij schijnt echt heeeel mooi en goed te zijn.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:18

Emmaa_ schreef:
Ja ik had hem idd ook bij Jeffree gezien, maar vind hem vooral zo retegaaf bij darkskinned girls. Echt idioot gepigmenteerd!

Net als die oranje kleur, lijkt me ook zo gaaf <3

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:40

Mijn I Heart Makeup gouden hartje is voor mij voldoende :')
Trouwens Rihanna heeft uberhaupt toch niets ontworpen? Sephora heeft alleen haar naam gekocht?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:02

Nee hoor, het is een merk dat valt onder Kendo en Rihanna heeft er ook zelf aan meegewerkt. Het is echt haar merk en wordt niet exclusief bij Sephora verkocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:04

Friem! Ben je al bij HB geweest?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:06

Ja, waardeloos, urban decay, mac, en alles wat al bestaat. Zelfs geen skinfood, niets exclusiefs zeg maar gewoon Chanel, estee lauder, bobbi en alles wat er al is, gigantische teleurstelling.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:25

eenitraM schreef:
Niniane schreef:
Heb heel die drama gevolgd en al die duizenden mensen die klaar zijn met Tati liegen er niet om

Je kan ook je kop in het zand steken en totaal niet willen leren van je volgers. Ik geef niks om gevoelens als dat betekent dat je je gedraagt als een egoïstische, naïeve persoon dat het alleen maar doet voor geld en views. Heb geen boodschap aan blinde loyaliteit.

Wat jammer Friem! Same old oliebol dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:30

Same old dus idd niks vernieuwends.. wel meer dan de Duitse variant Kaufhof :+ , dat weer wel. Maargoed, ik hoop toch wel dat ICI eerder met UD komt in Utrecht dan 2019 met HB..

Ook geen Sephora zeker :') naar aanleiding van de nooit bevestigde geruchten

(Meh, ik wil de bruiningsspray van Sephora, maar in Palermo hadden ze m laatst niet :') dan maar eens een dagje Lille of gewoon online bestellen _O- )

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:34

Ja het is gewoon bijenkorf 2.0 alleen minder make-up, was echt heel schaars.

Ik denk dat 1 ding niet te ontkennen valt en dat is dat Tati echt heel negatief veranderd is maar Jeffree steekt echt enorm aan, nikkie was ook altijd anders rondom hem, Nikita ook. De snaps die ik toen langs zag komen doen dacht ik serieus Tati?!?! Ben JIJ dat?!?! Echt niet meer te vergelijken. Ze is normaal altijd vrij normaal/huismusserig samen met James en nu een al diva met termen zoals "you bettah work bitch"

Als je Tati al langer kent weetje dat dat totaal Tati niet is.

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:37

Wat jammer zeg van HB dat ze geen nieuwe merken hebben -O-

Had zo gehoopt op Hourglass

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:38

Denk ook wel dat de grote beautybloggers best wel een strijd met elkaar voeren.. hoe meer views hoe meer geld natuurlijk

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:23

eenitraM schreef:
Niniane schreef:

Ik ben het helemaal met je eens. Ik snap het ook niet helemaal. Teleurstelling oke, iemand niet leuk meer vinden oke, maar zo fel en lelijk als sommige over de youtubers zijn vind ik vreemd... en ook niet nodig.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:57

Niniane schreef:
eenitraM schreef:
[

Je kan ook je kop in het zand steken en totaal niet willen leren van je volgers. Ik geef niks om gevoelens als dat betekent dat je je gedraagt als een egoïstische, naïeve persoon dat het alleen maar doet voor geld en views. Heb geen boodschap aan blinde loyaliteit.

Wat jammer Friem! Same old oliebol dus

Kop in het zand steken? Van de 100 man is er maar een selectief groepje die commentaar geeft.

Als 10 mensen tegen jou zeggen; wat staat die lippenstift mooi, en 1 vindt van niet, luister jij dan naar die ene?

Zelfde verhaal in het beutytopic. Lekker mensen krenken vanachter de pc en dat terwijl die Nederlandse bloggers/bloggers/ploggers meelezen. Cyntia heeft nu een beste klap gehad (al dan niet vaker en over Mascha zijn ze ook niet mals)

Jans schreef:
Denk ook wel dat de grote beautybloggers best wel een strijd met elkaar voeren.. hoe meer views hoe meer geld natuurlijk

Die fout heeft Jaclyn/Jaclin? onlangs gemaakt met een snapp uploaden waarin een andere YTber het woord niger zegt. Iedereen viel over haar heen terwijl zei het niet zei maar een andere YTber.

Ja, het levert jaar geld op, maar dat is een donkere keerzijd van deze fout.

Tati wordt te oud voor dit. Ze kan niet meer orgineel zijn. Ze is niet meer de eerste met een review of de eerste met een duur product. Ik denk dat het daar mis gaat bij haar.

Maar de enige die ik gewoon onmondig verschrikkelijk vind is EliseJoanne maar dat komt door die stem en daar kan ze niets aan doen haha . :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:05

Ik vind het lastige met Tati vooral dat er van de zomer video's online zijn gegaan van haar en Jeffree en dat ze zich volledig heeft afgesloten van elke vorm van discussie. Een dag na die video's heeft hij nogal wat enorm nare uitspraken gedaan over een vrouw van kleur (ook YT'er) en Tati heeft daar niks over gezegd, die heeft alleen de comments op haar video's uitgeschakeld omdat ze er veel negatief commentaar op kreeg van mensen die haar al een tijd volgden en niet hadden verwacht dat ze zich er zo voor zou verstoppen. Voor mij is dat ook wel een grote afknapper.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:07

Oei heb even te veel bij moeten lezen.
Maar ben in Londen en ga morgen shoppen.. zag net wat reacties van de zuva paletten voorbij komen dat die wat tegenvielen? Wat is er wel nog een echte aanrader qua merk oid die je hier kan halen :D ?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:13

Emmaa_ schreef:
Ik vind het lastige met Tati vooral dat er van de zomer video's online zijn gegaan van haar en Jeffree en dat ze zich volledig heeft afgesloten van elke vorm van discussie. Een dag na die video's heeft hij nogal wat enorm nare uitspraken gedaan over een vrouw van kleur (ook YT'er) en Tati heeft daar niks over gezegd, die heeft alleen de comments op haar video's uitgeschakeld omdat ze er veel negatief commentaar op kreeg van mensen die haar al een tijd volgden en niet hadden verwacht dat ze zich er zo voor zou verstoppen. Voor mij is dat ook wel een grote afknapper.

Maar het gaat om de nuance. Commentaar geven is prima, maar als je zelf hatelijk gaat reageren ben je toch ook geen haar beter?

Die fout die Jeffrey jaren terug heeft gemaakt over iets met zuur in gezicht gooien voor de kleur achtervolgt hem nog steeds. Het commentaar daarop met dat die dood moet is ook nou niet echt netjes. Tis een wisselwerking.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:16

Maar een YouTuber helemaal bewonderen is wel normaal dan? Nikkie dit, Nikkie dat of een Jeffree OMG bitch slay valt wel onder de noemer van oké? Daar pass ik voor.