[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 21:24

miss dan niet, ik heb beide nog niet :P dus ik neem hem maar hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 21:28

Watermelon Soda - dat is echt mijn kleurtje. <3 Ja. Maar nu ik Maso en Prom Nights heb, ugh. Twijfel. En misschien dat, als Rose Matter ooit een restock krijgt, ik daar een backup van bestel want daar ben ik ook zwaar verliefd op. Verder is de summer collection teleurstellend. Misschien dat de gele wel leuk zou zijn voor eyeliner. :+

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 21:49

Die gele als liner is wel echt super vet vind ik.. Maar heb geen CC dus kan niks bestellen. Vind Watermelon Soda wel erg mooi ook <3

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 21:53

Gefeliciteerd Kaygee! :D

Wauw Elke wat een mooie tattoo!

Oeh nice Kim dat je vriendje dat geeft <3

Een vriendin heeft mij vrijdag opgemaakt en daarna foto's gemaakt :') Echt een lief geprobeerd maar niet zoals ik het zelf doe haha. Echt leuk om te zien hoe je went aan je eigen oogvorm :P

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 22:06

Chan, pics or it didn't happen :D

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 22:10

Heeft iemand hier ervaring met de Luminous Silk Foundation van Armani? :)
(En zo ja, zou je me dan kunnen vertellen hoe goed hij blijft zitten gedurende de dag en of hij erg aan droge plekjes vast blijft zitten? :Y) )

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 22:12

Nee, helaas. Heb er zoveel positieve reviews van gezien, zou hem graag proberen :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 22:18

Afbeelding

Gister naar Outdoor Gelderland geweest en me lekker opgemaakt. Zoals je ziet is mijn neus wat bruiner dan de rest haha maar wil dat niet wegproppen onder concealer of foundation.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 22:21

Mooie frisse look, vind de kleur van je ogen heel mooi uit komen zo! :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 22:46

Omg, die kleurtjes van Jeffree, wat een verschrikking. Enige leuke is Watermelon Soda, maar dat is een kleur waar makkelijk dupes van te vinden zijn. Al die andere kleuren zijn veel te licht. En dat gele, wow... Het past niet bij een donkere huid, veel te licht, ziet er raar uit.. En op de lichte huid van Jeffree vallen de lichte kleuren een beetje weg, dus dat is ook niet mee. Nee, rare kleurtjes.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 22:59

Leverage schreef:
Chan, pics or it didn't happen :D

Ik ga er even achter aan.

Maar houd er rekening mee dat ik niet voor niks achter de camera sta :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:00

Michelle77 schreef:
[ [url=m/whT2SE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gister naar Outdoor Gelderland geweest en me lekker opgemaakt. Zoals je ziet is mijn neus wat bruiner dan de rest haha maar wil dat niet wegproppen onder concealer of foundation.

Mooi!

Ook hier is mijn neus wat bruiner

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:19

Michelle77 schreef:

Mooie ogen en leuk haar! Heb je concealer op? Zo ja, dan vind ik die persoonlijj iets te licht/grauw voor je. Probeer of een warmere uit of een tintje donkerder :)

En geel is inderdaad, naast zwart, mijn favo kleur. Mijn huis is ook zwart/grijs/geel ingericht.
Maar licht gele lippen, nee. Misschien dat Jodie er wel mee wegkomt haha!
MAC heeft nu limited edition oogschaduw palletje, daar zit geel in. Eindelijk *\o/* ga ik woensdag meteen een look mee maken.

UD heeft inderdaad altijd mooie verpakkingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:23

Echt Elke?! oliebol, op naar MAC.... :') De enige goed gepigmenteerde geel die ik tot nu toe heb gevonden (en ik heb toch best wat afgezocht maar het is meestal mosterdgeel of goud) was die van de Etos. Onverwachts. :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:26

Jaaa *\o/*
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:27

Verdomme |( |( _O- Weet je of 'ie maar tot een bepaalde datum is te krijgen?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:31

Michelle77 schreef:

Ik vind het mooi. Je bent een mooie vrouw zeg. Mooie wenkbrauwen en je make-up is erg natuurlijk. En jeetje wat ben je lekker gebruind! :P Jaloers!

@Shizzel: Ik heb datzelfde palletje van Etos, met die geel, maar ook met roze en paars etc. Normaal niet mijn kleuren, maar ik had hem gekregen en heb daar toen die roze look mee gemaakt van mij. Echt superkleurtjes! Heel gepigmenteerd, lekker blendable. Fallout valt mee.

Afbeelding

Heerlijke kleine matte palettjes. Ook die met de bruintinten vind ik heerlijk en ze hebben er nog meer.

Afbeelding

Alleen die voor de smokey eye, die vind ik niet zo. Die heeft teveel fall-out, vooral de zwarte glitter. En is heel moeilijk om te blenden. Ik krijg dan gewoon 1 grijze kleur op mijn ooglid :').

Afbeelding

Maar voor de rest, voor die prijs, superfijne palletten.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 03-07-16 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:32

Ja klopt Eline! Ik heb 'm toen voor mijn regenbooglook gebruikt, had niet verwacht dat het pigment zo goed zou zijn! :oo

Ik heb wat minder met die grijzige kleurtjes maar hij ziet er wel mooi uit, jammer dat 'ie zoveel fallout heeft, zeker met die donkere kleuren enorm bagger... -O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:37

Ja, zeker jammer. Maar met de andere twee heb ik wel goede ervaringen. Alleen die ene dus niet zo. Maar goed, ze hebben nog veel meer leuke kleurtjes, die ik ook nog ga kopen. Voor die prijs en de kwaliteit die je dan krijgt is toch best wel goed. Natuurlijk niet zoals al die dure oogschaduw's, maar wel gewoon goed, draagbaar en het blijft de hele dag goed zitten.

Ik wil deze nog
Afbeelding

En die onderste :')
Afbeelding

Je hebt dan gewoon heel veel leuke kleurtjes voor een x andere ooglooks dan de standaard, die je met 6 tinten mooi kunt opbouwen, voor een kleine prijs.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:44

Shiz, tot het uitverkocht is. Zowel online als in de counter. Bij ons in de counter zijn limiteds altijd best snel uitverkocht dus ik heb geen idee. Ik zal woensdag een look ermee maken en een foto plaatsen!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 23:49

Brr wat vind ik jeffrey een griezel, die nagels.. haren.. en dan die gele lipstick bah -O-

De enige lipstixk die ik echt graag zou willen is androgyny :j prachtige kleur

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 00:26

Ik wil haar talent. _/-\o_

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 00:38

Oei, ziet er verschrikkelijk uit haha, maar goed, logisch met die lipsticks. Toch wel goed gedaan, de ogen dan.

Jeffree Star komt blijkbaar uit met een zwarte highlighter :') voor Halloween.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 07:51

Afschuwelijke look haha, maar zij is zo goed en knap en leuk dat het niet uitmaakt wat ze opdoet!!
Alleen heb ik niks aan dat soort filmpjes. Ik ben niet zo van de hypes en met de rest meedoen, dus vind het jammer dat zij nu ook zo'n liquids ding heeft. Ze laat er alleen mee zien dat ze heel erg goed is, maar draagbaar is het niet dus vind dat niet nuttig.
En waar is haar donkere haar?? %) :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 08:17

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe lipsticks ook zwaar vind tegenvallen.
Enige die ik eventueel zou willen is Watermelon Soda, maar die wil ik eerst naast Maso geswatcht zien.

Geel... mooie kleur, maar niet voor make up.
Staat me ook voor geen meter trouwens.

Als je op zoek bent naar een goed gepigmenteerde gele oogschaduw (of andere knalkleur), dan is Sugarpill een fijn merk