Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er komt geen vuiligheid uit gelukkig, maar ik heb er wel regelmatig korstjes aan. Nu heb ik de laatste week al enorm veel last van mijn nek en hoofdpijn, en de piercing lijkt het op bepaalde momenten te verergeren, aangezien ik pijnscheuten vanaf mijn oor door voel gaan naar mijn nek bij bepaalde bewegingen.
(Ik zit eigenlijk al een hele tijd te wachten om ze nog één millimeter te vergroten en dan nog een conch te zetten + andere piercings aan één oor, maar daarvoor moet die ene piercing eerst nog kunnen genezen..)
2mm naar 4mm is een veel te grote stap! Zeker als het gaat bloeden. Stretchen hoort geen pijn te doen. 

zodra ik mijn allergiepilletje vergeet merk ik dat gelijk ook aan mijn piercings. Omdat je immuunsysteem dan hard bezig is en alles gaat aanvallen
.
Toen was het pijnlijk en geïrriteerd. Heb enorme last van hooikoorts en sinds vrijdag heb ik 2 vochtbultjes, 1 aan de binnenkant en 1 aan de buitenkant
Frummels schreef:Ohh wauw, dat wist ik ook niet!
De genezing van mijn neuspiercing ging heel goed, maar van de week perongeluk in mijn slaap hard aan mijn neus gewrevenToen was het pijnlijk en geïrriteerd. Heb enorme last van hooikoorts en sinds vrijdag heb ik 2 vochtbultjes, 1 aan de binnenkant en 1 aan de buitenkant
![]()
Nu weer braaf met zoutspray aan de gang.

Even wachten tot die rustig is en dan toch maar naar de piercer
Banyu schreef:Yonker schreef:Ja moest ik int begin ook aan wennen maar nu geen last meer van. Heb je 6 of 8 mm?
Ik denk als ik aan jou foto zie, de 8 mm is. Zal het eens navragen! Helemaal vergeten gisteren.