Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:
Emmaa_ schreef:manzano schreef:
Vind dit nou niet echt een onderbouwd artikel, het verwijst alleen naar blogs als bronnen. Het maakt mij niet of mensen fruit eten of niet hoor, en vat het niet aanvallend op.. Maar het is een groot misverstand dat als je gaat minderen met suiker je wel gewoon fruit kan blijven eten. Er zit echt ontzettend veel suiker in fruit en dat is net zo goed slecht voor je als wanneer je thee met tafelsuiker drinkt oid
Lis_Ol schreef:Lijstje voor vandaag:
O: Smootie met 100 gr magere yoghurt, 1 perzik en frambozen (geen idee of deze combi lekker is)
L: 30 gram veldsla, komkommer, gekookt ei, tomaat, mozerella, rozijnen, gooij bessen.
T: -
A: 150 gram bloemkool, 100 gram aardappels en een zigeuner schnitzel.
T: aardbeien en een blikje cola life.
B: ga zo me paard rijden en vanavond dan werken, dus veel lopen. net alarm gehad, dus moeten rennen naar de andere kant van het gebouw (ja en dit gebouw is groot) vervolgens terug om de ambulance op te wachten en weer terug naar die afdeling. vervolgens terug naar m'n eigen afdeling en de rest van de avond verder werken.
bakkabouter schreef:Heeft iemand per toeval briljante ideeën? Ik zit systematisch véél te hoog in koolhydraten, en véél te laag in eiwitten. Vetten is meestal prima. Het "grote" probleem is dat ik met minder koolhydraten met een enorm hongergevoel blijf zitten, en dan krijg ik de neiging om te gaan grazen, wat uiteraard ook niet de bedoeling is. Ik heb gewoon niet genoeg gegeten met 2 sneetjes brood of 100g rijst/pasta/aardappelen
anneliesdj schreef:Hey luitjes mag ik me ook melden?
Ik wil niet perse afvallen, maar gewoon meer conditie krijgen en een wat strakker lijf, hoor ik dan wel hier of moet ik naar een ander topic verkassen?
Ik ben iig sinds 1,5 week aan het hardlopen en dat is heel wat voor me, hopelijk krijg ik dr een paar kilo af.
anneliesdj schreef:Geen![]()
Ik ren gewoon een beetje raak
bakkabouter schreef:Heeft iemand per toeval briljante ideeën? Ik zit systematisch véél te hoog in koolhydraten, en véél te laag in eiwitten. Vetten is meestal prima. Het "grote" probleem is dat ik met minder koolhydraten met een enorm hongergevoel blijf zitten, en dan krijg ik de neiging om te gaan grazen, wat uiteraard ook niet de bedoeling is. Ik heb gewoon niet genoeg gegeten met 2 sneetjes brood of 100g rijst/pasta/aardappelen