Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:45

adecuada schreef:
Loose schreef:
Adecuada, voor je nude oogschaduwpalette zou ik zelf eentje samenstellen bij MAC. :D

Daar zat ik inderdaad zelf ook al aan te denken! :D (Het valt mij trouwens steeds op dat jij en ik best wel dezelfde smaak hebben qua make-up haha!)

Zo'n groot palet waar je 15 kleuren oogschaduw in kunt doen kan alleen in een MAC pro store samengesteld worden toch?
(Of kan dit tegenwoordig ook online?)
Ik merk dat ik de losse MAC oogschaduws die ik heb laat staan, omdat ik het gebruik van een palette waar meer kleuren in zitten gewoon veel makkelijker vind. Ik denk dat als ik het allemaal bij elkaar in een palette kan doen, dat ik het al veel vaker zou gebruiken, want het is best wel zonde dat ik het amper gebruik.

Haha klopt! Volgensmij ook vooral heel erg qua lipsticks, nude. :))
Je kan ze idd online bestellen! :)

Ik gebruik ook bijna nooit losse oogschaduws, op Illusion d'Ombres van Chanel na. Vind één palette veel handiger dan allerlei kleine palettejes of mono's en duo's. Heb wel wat mooie kleine palettes maar gebruik die bijna nooit door mijn groten, veel te makkelijk alles onder één dak. :P

Anthea, die winkel klinkt echt als hemel op aarde! :))

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 01:41

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 04:22

Omg :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 10:55

_O-

Ik heb haar een keer op FB op een modellenpagina gezien geloof ik... ik dacht dat ze ook een eigen pagina had voor haar ''modellen werk''

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 11:03

Gothic Cynthia <3

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 11:05

Oh god nee :') Wat blijft zij toch doen pp het internet..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 11:14

hahahahaha! _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:27

Tja ze heeft iig meer lef dan ik! Want ik wil ook al een tijdje graag een blog beginnen, maar denk dan wie zit daar nou op te wachten :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:28

Ze duikt ook altijd weer op. Vind het wel stoer van d'r hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:05

Ik weet niet of het zo stoer is. Ik vraag me vooral af waar haar ouders en/of zorgverleners zijn. :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:06

Nou nou, nooit oordelen op uiterlijk. Dat ze er niet standaard uitziet wil niet zeggen dat ze geen beautyblog mag. Als dat haat droom is lekker laten en vind het ook wel stoer :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:45

Het ligt echt niet alleen aan haar uiterlijk, maar vooral dat ze er echt van overtuigd is dat ze model is en fans heeft enzo :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:54

Nja ze krijgt wel al een aantal jaar veel kritiek over zich heen op andere forums. Wat dat betreft vind ik het wel stoer dat ze nog door blijft gaan.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:13

Gewoon doen djilna, ik doe t ook omdat ik t heel leuk vind.
Doe niet mn best voor extra woorden of mega spellingscontrole ofzo heb daar ook geen zin in, ik hoef niet mega groot te worden.. Gewoon zo voor vrienden en kennissen artikeltjes schijven is voor mij helemaal goed :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:25

Je hebt ook wel gelijk Suus. Maar dan denk ik, gewoon Nederlands of toch Engels? Alleen beauty of ook mijn paardenhobby/sport. Dus deel beauty en deel life zeg maar. Tja kan het maken zoals ik wil natuurlijk, maar denk dat ik het dan wel bij 1 onderwerp moet houden. Is ook wel soort van het veiligst.
Er zijn iig volgens mij niet heel veel 30+ bloggers :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:27

Idd doen wat je wilt! Misschien juist een knipoog naar het 30+, daardoor ben je origineel..
Ik heb puur een beautyblog, de paarden sport wat ik doe is niet interessant genoeg vind ik

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:33

Ik denk dat ik daar idd mee begin. Later uitbreiden kan altijd natuurlijk. Binnenkort maar eens voor gaan zitten!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:18

Een blog kan je altijd maar gaan proberen, toch? Het kost je niks (behalve moeite) en als je er plezier aan beleeft, go for it. *\o/*

Net eventjes een primer van de MUA gekocht. Ben benieuwd. Had bijna een oogschaduw palet gekocht maar twijfelde tussen Undressed en een nieuwe met alleen matte tinten. Ga mezelf ook meteen wagen aan het micellair water en een nieuwe dagcrème van Garnier gehaald.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:48

Ik heb de matte winter versie gekocht, dus als je een paar dagen hebt.. Ik wil m volgende week reviewen :) licht was vandaag vreselijk

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:49

Dan wacht ik op jouw review! Wat is je eerste indruk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:54

Nou, ik ben weer giga afgeknapt op de MAC counter in Utrecht. Staat er weer zo'n bitchy relnicht die me alleen maar arrogant kan aankijken en letterlijk alles doet om me maar niet te hoeven helpen.. Bleek dat beide lipsticks die ik wou (Velvet Teddy en evt Viva Glam I, ben die van mij kwijt) uitverkocht waren. Met zo'n poedersuiker toontje ook, niet even alternatieven die erop lijken aanbieden... Blegh. Ik wil terug naar Amerika, daar konden ze tenminste service verlenen in winkels...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:13

Gewoon doen een blog, hartstikke leuk! Ik schrijf 'm voornamelijk omdat ik het zelf leuk vind om nieuwe lakjes met mensen te delen, maar lees ook heel veel beautyblogs. Oh leuk Suus, ga de jouwe even in mijn bloglovin lijst zetten, die was ik nooit eerder tegen gekomen :). Vind die lipsticks héél mooi bij je huid!

Oh jammer is dat zeg Emma!

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:20

Dat is zo rottig Emma, heb het ook wel eens.
Bij mij zijn ze nooit echt grof, maar kijken ze me aan van 'wat doe jij hier' en daar wordt ik zoo nerveus van.
In Amerika zijn ze idd echt altijd aardig en hebben ze een hele goede service. Ik kan niet wachten, gelukkig moet ik nog maar 3 maandjes wachten en dan ga ik weer.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:43

Emmaa_ schreef:
Nou, ik ben weer giga afgeknapt op de MAC counter in Utrecht. Staat er weer zo'n bitchy relnicht die me alleen maar arrogant kan aankijken en letterlijk alles doet om me maar niet te hoeven helpen.. Bleek dat beide lipsticks die ik wou (Velvet Teddy en evt Viva Glam I, ben die van mij kwijt) uitverkocht waren. Met zo'n poedersuiker toontje ook, niet even alternatieven die erop lijken aanbieden... Blegh. Ik wil terug naar Amerika, daar konden ze tenminste service verlenen in winkels...

Ik zou hier een mail over sturen naar MAC, dat je de producten niet meer wil kopen omdat de service zo vreselijk beroerd is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:46

Ik ga denk ik even een berichtje op de NL Facebook zetten. Ben het echt een beetje zat eigenlijk. Vind het merk super chill maar wil het liever in de winkel kopen dan online omdat ik gewoon dingen wil kunnen swatchen en zien, maar als ik elke keer zo behandeld word in de winkels knap ik daar echt behoorlijk op af :o