Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jessica_1998 schreef:Banyu schreef:Hier even alles weer opgeruimd, vanmiddag zo'n kastje meegenomen bij de Dirk voor 10 euro!
[ [url=m/DxH8HI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jsvBIJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2x1o5F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ycvrQo.jpg]Afbeelding[/url] ]
(wat hier staat, gaat mee op vakantie, is ook bijna op, dus mooi tijd om het daar op te maken!)
Misschien dat ik morgenavond na het werk, toch nog ga...
Wat zijn de maten van dit kastje als ik vragen mag, ziet er ideaal uit voor mijn verzameling
Banyu schreef:Hier even alles weer opgeruimd, vanmiddag zo'n kastje meegenomen bij de Dirk voor 10 euro!
[ [url=m/DxH8HI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jsvBIJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2x1o5F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ycvrQo.jpg]Afbeelding[/url] ]
(wat hier staat, gaat mee op vakantie, is ook bijna op, dus mooi tijd om het daar op te maken!)
Misschien dat ik morgenavond na het werk, toch nog ga...
Banyu schreef:Jessica_1998 schreef:
Wat zijn de maten van dit kastje als ik vragen mag, ziet er ideaal uit voor mijn verzameling
[ [url=m/xdY9v7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt ook nog eeb kleinere voor 7.99 staay6 tussen de aanbiedingen op lekkerdoen.nl bij nonfood.
Foam heb ik altijd 8.50 betaald.
Banyu schreef:Ik zag ergens dat het glamourweekend weer is dit weekend?
Iemand enig idee of rituala en of douglas ook mee zullen doen??
En geldt bij douglas dan ook op Rituals?
laura1987 schreef:Banyu schreef:Ik zag ergens dat het glamourweekend weer is dit weekend?
Iemand enig idee of rituala en of douglas ook mee zullen doen??
En geldt bij douglas dan ook op Rituals?
https://www.ikvergelijkhet.nl/glamour-day/
Douglas wel, rituals weer niet.
Justme_Lisaa schreef:Potver, vandaag een nieuwe cartridge gekocht voor de genie, blijkt deze helemaal te zijn gaan lekken (terwijl de “do not remove” sticker er nog op zit. Alles zit onder. Morgen maar terug naar de winkel, ben benieuwd of ik een nieuwe mee krijg.