Ik houd niet van kermis DJ's en ken ook het robotje niet. Vind het wel een leuke lak, al weerhoudt het glitters er weer afhalen me op het moment behoorlijk mijn van keuze. Eigen stom.
Die van Yv vind ik erg mooi, maar is typisch zo'n kleur die ik dan zou kopen en bij mezelf ineens heel vreselijk vind.
Ik heb vandaag een oude bekende op 'My private Jet', tenminste, ik ben hem nu aan het lakken en heb nog een klein uur voor ik de deur uit moet.. Hoop dat het goed komt, maar vrees dat ik binnen 10 minuten de eerste schade heb opgelopen als ik eenmaal op weg ben.
Hoe lang doen jullie er normaal gesproken over om te lakken?
Ben vanmorgen iets te lang bezig geweest met vijlen, heb geprobeerd mijn nagels recht te vijlen, maar dan wel rond aan de hoeken (haha, ronde hoeken
). Dan zouden ze wat steviger moeten zijn, toch? Gezien het mooie weer er weer aankomt en ik dus weer vaker op pad zal gaan met de rolstoel hoop ik zo iets minder scheuren op te lopen. Rolstoel en scheuren? Ja, ik tik nog weleens lomp tegen de spaken en dat is niet zo best voor je nagels. 
Nouja, het viel nog niet mee om de boel goed recht te krijgen. Hiervoor zou ook wel gelden dat oefening kunst baart. Hoop ik in elk geval.