Suus___ schreef:Heb je het over de twee posts boven jou? Die is niet van mij maar van Roos.Mooi hoor tinkerloos, niet mijn stijl maar wel erg tof!
Ik heb de afbeelding even voor haar geplaatst omdat iemand hem niet kon zien op instagram.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marit schreef:Ik kom hier voor t eerst ook even goed meelezen! Denk echt al jaaaren over een tattoo, iets kleins, ergens. Het begint steeds meer vorm te krijgen. Ik wil iets dat me zegt 'live your dreams'. Dat je als je echt iets wil ervoor wil gaan, niet laten tegen houden door angst, leven in eigen handen nemen, etc. Soort aanmoediging naar mezelf![]()
Ik ga hier lekker mee kijken!
Solleke_Noah schreef:Marit schreef:Ik kom hier voor t eerst ook even goed meelezen! Denk echt al jaaaren over een tattoo, iets kleins, ergens. Het begint steeds meer vorm te krijgen. Ik wil iets dat me zegt 'live your dreams'. Dat je als je echt iets wil ervoor wil gaan, niet laten tegen houden door angst, leven in eigen handen nemen, etc. Soort aanmoediging naar mezelf![]()
Ik ga hier lekker mee kijken!
Leuk idee! Mijn tattoo zegt dat ook, voor mezelf dankan je een heel persoonlijk plaatje van maken
(ik stel me zomaar voor dat een abstracte vis voor niemand hier 'live your dreams' betekent, maar voor mij wel ^^)
Nagini schreef:RoosG; ben benieuwd.. waarom een Banksy ontwerp?![]()
Vind hem wel gaaf hoor, maar vind hem mooier/passender in het origineel (zwart/wit met de rode ballon).