Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:@secricible Haha, wacht maar tot level 3 dan. Die vind ik nog steeds killing
@Jotoma Succes
@MD_Triumph Hou er wel rekening mee dat de workouts van JM niet zijn bedoeld met zware gewichten. Als je je armspieren wilt trainen kan je dat beter op een andere manier doenDie meiden gebruiken ook niet zwaarder dan 4kg. Dus ik zou het bij max. 4kg laten.
Ik ga vrijdag naar de sportschool voor een test. Ze gaan op zoek naar mijn hartslagzone, dus de zone waarin ik het effectiefs kan trainen. Ik word gewogen en krijg een vetpercentagemeting. En ze gaan me zegmaar tips geven om mijn doel te bereiken. Doel is 5km in 30min. 5km loop ik momenteel rond de 9,5/9,7km/h dus moet nog iets harder.
secricible schreef:Zow, vandaag weer een shred. Ik kan level 2 nu bijna volledig. Alleen de kracht van het laatste circuit is me nog teveel, dan moet ik echt af en toe even rust nemen. De plank oefeningen doe ik nog wel op makkelijk, de rest een beetje tussen makkelijk en moeilijk in (zo diep doorzakken trekken mijn knieen echt niet)
En de weegschaal is nog even in de kast gebleven, omdat ik eigenlijk echt vind dat ik ook moet gaan meten om niet ongemotiveerd te raken als ik niet afval... Dus ik stel het even uit tot het weekend.
InezFlip schreef:Leuk topic! Wil het zeker gaan proberen alleen ik zit met de voeding. Kan nergens echt een goed voedingsschema vinden. Iemand tips daarover?
Raponsje schreef:Even een inval post in dit topic, geen idee of het al besproken is.
Maar Jillian Michaels heeft een nieuwe verzamel dvd uitgebracht. Het is een soort complete box geworden met allerlei verschillende soorten work outs.
Ik weet nog niet of dit allemaal oude work outs zijn of dat er nieuwe aan toegevoegd zijn.
Maar ik weet in elk geval wel dat het allerlei verschillende work outs zijn van shred-achtige videos tot yoga en kettlebell videos.
De verzamelbox moet rond de £30 gaan kosten.
Dus dames die wellicht dvds willen aanschaffen kunnen misschien beter nog eventjes wachten tot de dvd's overal in Europa verkrijgbaar zijn.