Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Britt90 schreef:Hebben jullie ook wel eens een dag tussendoor niet geshred? Dat jullie een dag hebben overgeslagen?
Of allemaal, bijna 30 dagen lang, iedere dag?
Heb vorig weekend en de maandag erop 3 dagen niet geshred, dat was wel te merken toen ik dinsdag weer verder ging.
Verder heb ik de 3e dag niet geshred vanwege de spierpijn en ik was bang dat als ik ging shredden ik niet meer uit kon die avond en een andere keer in level 2 overgeslagen omdat ik brak was.
Net dag 13 gedaan. 
Loose schreef:Ik had het idee dat er niks veranderd was aan mijn lichaam, maar heb net een foto van mezelf gemaakt en die naast de beginfoto gedaan en mijn taille is veeel smaller!!![]()
![]()
Ga me over 5 dagen, als ik klaar ben, meten en wegen.
)
Alleen mijn navel is 4cm af, maar ben bang dat ik dat verkeerd gemeten heb oid de eerste keer. Ik ga morgenochtend mn taille nog maar een keer meten en anders als ik niet meer ongesteld ben.
Op de foto zag mn taille er wel veel smaller uit.
Links is nu, rechts is voor: http://2.media.hyves-static.net/1529304 ... 04257.jpeg De nu foto is trouwens een beetje raar want heb m met laptop gemaakt en moest dus heel snel op fotomaken drukken en mn hand wegdoen.