[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 23:31

Hallo allemaal :D

Ik meld me voor het eerst in dit topic. 7 mei ben ik jarig geweest en van mijn mama krijg ik een tattoo :j
Deze vind ik echt awesome!! Zoiets gaat 't dus ook worden, maar dan op mijn bovenrug:

Afbeelding

Nynke1

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 23:35

Nice :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 23:36

Ik hoop alleen dat die van jou dan wat netter gezet gaat worden :')

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 08:00

Nagini schreef:
Zooo... pfoe.
Wat een keuze zeg.
Hij staat net boven je decolleté toch? Vind 'm erg opvallend en.. honestly, ik zou het nooit doen vanwege de veroordelingen die je krijgt zeg maar van mensen. En dan weet ik wel dat je het daarvoor niet moet laten maar dit zal voor de meeste mensen natuurlijk over komen als 'ojee, en straks dan'.
En dan op zo'n plek waar je 'm eigenlijk altijd wel ziet, tenzij je altijd ronde shirts rond de hals draagt of koltruien.
Het is je goed recht om 'm te zetten en hij is ook mooit gezet.. maar ik had 't op een minder opvallende plek en veel kleiner gedaan. Als jij 'm maar tof vind natuurlijk. Bedoel het ook echt niet aanvallend ofzo..

Het doet me een beetje hier aan denken.. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0914_n.jpg

Die kan nooit echt zijn. Die tattoo is nog superstrak en niks gerimpeld. Zou t geen Photoshop zijn ?

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 08:05

_Friemel schreef:
Hmm ik vind hem mooi Rapida alleen ben ik er nog niet uit wat betreft de plek, best hypocriet eigenlijk aangezien ik me in juli ook op mijn schouders en sleutelbenen laat tattooeren (de 2 uilen komen op de plek van de F en G bij jou. Echter heb ik een vaste baan met een vast contract en ben ik ietsjes ouder.

Aan de ene kant zeg ik dus ja hartstikke tof alleen vraag ik me af of het nu wel het juiste moment was geweest..

Een vaste baan zegt op zich natuurlijk niet zo veel. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik heb recent een tattoo op mn onderarm laten zetten. Die kan ik nog steeds bedekken, maar ik werk in de dieren branche en dus zijn tats niet zo moeilijk.
Vind zelf de plek ook wat te lastig omdat ie bijna niet te bedekken is, maar als zij er maar blij mee is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 08:28

Ik vind het mooi, maar niet bij mezelf. Maar er zijn echt zat tshirts die hoger vallen... en het is nu nog steeds herfst en truienweer :+ Volgens mij doen ze in de chauffeurwereld ook niet moeilijk over een plakplaatje meer of minder (begreep iig uit profiel dat ze dat wil doen.. of verwar ik nu iemand?). En zeker de gedachte erachter vind ik mooi :j

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:40

SuperSmurf schreef:
Nagini schreef:
Zooo... pfoe.
Wat een keuze zeg.
Hij staat net boven je decolleté toch? Vind 'm erg opvallend en.. honestly, ik zou het nooit doen vanwege de veroordelingen die je krijgt zeg maar van mensen. En dan weet ik wel dat je het daarvoor niet moet laten maar dit zal voor de meeste mensen natuurlijk over komen als 'ojee, en straks dan'.
En dan op zo'n plek waar je 'm eigenlijk altijd wel ziet, tenzij je altijd ronde shirts rond de hals draagt of koltruien.
Het is je goed recht om 'm te zetten en hij is ook mooit gezet.. maar ik had 't op een minder opvallende plek en veel kleiner gedaan. Als jij 'm maar tof vind natuurlijk. Bedoel het ook echt niet aanvallend ofzo..

Het doet me een beetje hier aan denken.. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0914_n.jpg

Die kan nooit echt zijn. Die tattoo is nog superstrak en niks gerimpeld. Zou t geen Photoshop zijn ?

:'). Je ziet toch hopelijk wel dat dit een getekend persoon is en dus geen echt persoon :') ? En dus ook geen echte tattoo.

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:59

Ik ben op zoek naar een goede tatoeëerder omgeving noord/midden Limburg.

iemand ideeën?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:08

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:09

*komt even uit de meeleesmodus*

Stvieee, ik kan je Marsha van Point Blank Tattoo's in Weert aanraden! Ze heeft ook een website, daar staat verder alles op.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:31

_Friemel schreef:
Hmm ik vind hem mooi Rapida alleen ben ik er nog niet uit wat betreft de plek, best hypocriet eigenlijk aangezien ik me in juli ook op mijn schouders en sleutelbenen laat tattooeren (de 2 uilen komen op de plek van de F en G bij jou. Echter heb ik een vaste baan met een vast contract en ben ik ietsjes ouder.

Aan de ene kant zeg ik dus ja hartstikke tof alleen vraag ik me af of het nu wel het juiste moment was geweest..

In deze tijd heb jij niet meer zekerheid dan iemand met een tijdelijk contract.
IMO is het Rapida haar lichaam en dus Rapida haar keuze.
IK zou het ook niet doen maar ik ben Rapida niet. Als zij er blij mee is dan is het prima. :)
Ik vind hem mooi gezet, dat wel.

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:46

wollie2004 schreef:
*komt even uit de meeleesmodus*

Stvieee, ik kan je Marsha van Point Blank Tattoo's in Weert aanraden! Ze heeft ook een website, daar staat verder alles op.

Dankje! :) ga eventjes op de website kijken.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 12:23

SuperSmurf schreef:
maar ik werk in de dieren branche en dus zijn tats niet zo moeilijk.

Dat ligt er maar net aan. Dierenverzorgers bij Apenheul mogen niet met zichtbare tattoo's in het park rondlopen en aangezien dat zo'n 50% van hun werk is moesten twee (ex)-collega's, een met een hele, ander met een halve sleeve, 's zomers toch echt shirts met lange mouwen onder hun dienst-polotje's dragen. Heb ze al es aangeraden om losse mouwen in z'n dienstpolo te naaien, scheelt toch weer een laag op je lijf.

Om maar duidelijk te maken dat de ene werkgever de andere niet is, ongeacht welke branche...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 12:26

ik meld me hier ook weer :D

Er staan weer wat tats op de planning hier:

* 29-6: Zumba logo (Da Tonk, Groningen)
* volgende afspraak moet ik nog maken, maar daarna wordt de herdenkingstattoo voor mijn overleden hond gecoverd... wel hetzelfde idee (ster met letter K), maar dan veel mooier gezet dan hoe het er nu staat (laat ik ook door Da Tonk doen)

En ik heb Marsha (Point Blank, Marshaha) net weer gemaild met een info-vraag... :D Ik wil heel graag een halve sleeve... en ik wil ook heel graag nog portretten van Kyra (hond, overleden), Nikita (hond, leeft nog) en Banjer (paard, leeft nog). Sinds een maandje heb ik heel sterk het gevoel dat ik deze portretten gecombineerd wil als halve sleeve... dus ik heb Marsha gemaild met de vraag of zij daar mogelijkheden voor ziet :D
Op zich is Da Tonk in Groningen ook heel erg goed hoor, maar ik heb nu eenmaal zeer goede ervaringen met Marsha, als het gaat om het laten zetten van realistische tattoos/portretten... en aangezien het toch de rest van mn leven op mijn lichaam staat, ga ik liever een paar keer 4,5 uur in de trein zitten (enkele reis) voor de portretten/halve sleeve... :D (lang leve het Weekend Vrij abonnement :D )

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 13:01

stvieee schreef:
Ik ben op zoek naar een goede tatoeëerder omgeving noord/midden Limburg.

iemand ideeën?

Tattoo Ron in Venlo :)

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 13:16

Zo Banjer, jij hebt het er maar druk mee! Ben wel heel benieuwd naar wat Marsha met jouw idee voor een sleeve kan, volgens mij wordt dat heel tof :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 13:42

denk ik ook wel :D Ik zal denk ik wel 4x ofzo naar Weert moeten (vanuit prov. Groningen) maar dat heb ik er heel graag voor over... Marsha is echt de beste :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 13:49

Vergeef me maar waarom in hemelsnaam het Zumba logo? :')

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 14:14

Wat is een Zumba logo :?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 14:19

Vera dat is van een dans.. Ik ben ook wel benieuwd waarom je zoiets wilt :P ?

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 14:39

Joolien schreef:

Bekijk haar onderschrift en alles word duidelijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 14:45

Ah, een reclame logo :D

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 14:54

Ook ik raad Marsha van Pointblanktattoo aan voor omgeving Limburg, zij heeft mijn tattoo ook gezet en ben er speciaal voor naar Weert gegaan.

En ik ben stewardess, en mijn tattoo past gelukkig precies onder een pleister en mag absoluut niet zichtbaar zijn. Dus deze verberg ik onder een pleister met wat armbandjes;
http://i23.photobucket.com/albums/b395/ ... G_2868.jpg

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:20

Hammeke schreef:
Joolien schreef:

Bekijk haar onderschrift en alles word duidelijk :D

Tegenwoordig kun je ook hele mooie visitekaartjes laten maken... :j :D :')

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:34

@ splash ; wat staat daar? Mooie plek ik wil daar ook nog een tattoo.. Anyway en met foundation? Daar kan je hem denk ik ook goed mee verbergen toch?