[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:10

F_Orumster schreef:
Iemand ervaring met elvive full fiber en die hele volumeserie?

Andere vraag: mijn haar neigt vaak in sliertjes te eindigen, al een kwartier na borstelen. Is hier iets aan te doen? En nee, dit ligt niet aan dode punten want ook net na een kapperbezoek heb ik dat.

Het doet niet wat het beloofd. Het is alleen wel heel zuinig in gebruik,je hebt maar een heel klein beetje nodig om het goed te laten schuimen. Ik krijg mijn haar er wel beter in model mee.
Maar mijn dunne sprietjes op mijn hoofd zijn na 1.5 maand gebruik nog steeds hetzelfde.

_Karlijn

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:13

Ik heb vanavond in een opwelling mijn haar rood geverfd, terwijl ik eigenlijk van plan was mijn lichtbruine haar wat donkerder bruin met blonde high-lights door mijn hele haar te laten verven bij de kapper. Nu is het dus knalrood en het ziet er niet uit, het maakt mijn gezicht ontzettend hard en ordinair :') Kan ik morgen mijn voorgenomen plan alsnog laten uitvoeren bij de kapper? Ik heb gelezen dat rood er erg moeilijk uit gaat. Ik hoop het niet, want zo wil ik geen weken over straat _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:29

Nee, succes. :')
Ik heb het ook rood gehad en het duurde echt maanden voordat dat warme er uit was _O-
EDIT: Even serieus, ik denk dat je het beste gewoon even naar de kapper gaat (wel even wachten met opnieuw verven ivm gezondheid van je haar). Die kan je wel helpen :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 00:21

Wilke93 schreef:
Hoe krijg je paars uit je haar, die er in kwam door een white toner? Silver toner durf ik er nu bijna niet op te zetten. Sommige stukken zijn nog wat gelig, sommige wit en/of paarsig. De Silvertoner is nog donkerder..

edit: anti roos shampoo?

Japs, anti-roos maar geef het 3 dagen en dan is het er ook wel uit.

Mijn haar is afgebroken. Droog doorkammen was echt het stomste wat ik kon doen :') Nu mag ik het pas weer in augustus ontkleuren en wit. En daarna pas mintgroen er in. Ik heb meteen allerlei fancy haarmaskertjes gehaald. Wat ben ik toch een ei.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 00:32

Aii dat klinkt niet fijn! Scheelt dat het bij mij niet nodig is om te kammen met m'n korte krullen kapsel :P

Heb de anti roos er 10 min in laten zitten en toen was er nog maar een kleeein paars gloedje :j
Daarna silver toner 2x erin gehad (achter was het nogsteeds geel, dat was het al trouwens) en nu ben ik eindelijk wittig! Zitten nog een paar 'blonde' plukjes tussen en achterop is het nog lichtblond. Ben benieuwd morgen met daglicht :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 00:46

Nou ik kam nooit, want ik heb krullen van mezelf. Maar ik zat een film te kijken en met mijn vingers door de klitten heen... Zo lekker onoplettend. Gelukkig kan ik wel wat hebben maar ik vind het evengoed best wel poedersuiker. Ik wilde mijn haar net laten groeien. Nu krult het weer in omdat het zo kort is :')

Mijn haar werd trouwens echt wit-wit na de 2e behandeling bij de kapper. En nu hoef ik eigenlijk geen paarse shampoo meer te gebruiken. Ik durfde niet zelf met toner te stunten.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 01:23

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 01:30

Haha ik eet ook organic maar rook gauloises blauw :') :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:57

lieveli schreef:
Nou ik kam nooit, want ik heb krullen van mezelf. Maar ik zat een film te kijken en met mijn vingers door de klitten heen... Zo lekker onoplettend. Gelukkig kan ik wel wat hebben maar ik vind het evengoed best wel poedersuiker. Ik wilde mijn haar net laten groeien. Nu krult het weer in omdat het zo kort is :')

Mijn haar werd trouwens echt wit-wit na de 2e behandeling bij de kapper. En nu hoef ik eigenlijk geen paarse shampoo meer te gebruiken. Ik durfde niet zelf met toner te stunten.

Haha oh op die manier :') snap dat je t k.t vind ja! Wat is jouw eigen haarkleur? Dat wat mijn eigen haarkleur was (bijna zwart) en nu geblondeerd is, is het moeilijkste gedeelte om het geel weg te krijgen, na gister al behooorlijk stuk minder geel, maar nogsteeds niet helemaal weg, ook vergeleken t lange gedeelte (wat donkerrood geverfd was). Dat is nu helemaal niet echt meer geel.

Appelmoes_11 schreef:
Ik wil ook meepraten over haar en haarverf, mag dat? :D

(op het moment loop ik er zo bij.)

Tof kapsel!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:25

Appelmoes_11 schreef:
Ik wil ook meepraten over haar en haarverf, mag dat? :D

(op het moment loop ik er zo bij.)

Tof! :D
Heb je het altijd rood of verander je vaak van kleur?

Ik zit te denken om mijn witte haar vaarwel te zeggen :') al twijfel ik nog heeeeeeeel erg.
Zelf ben ik gewoon blond en denk eraan om een kleur te nemen die tussen het wit/platina en mijn blond zit.

Dan zou ik van dit:
Afbeelding

Naar ongeveer zoiets als dit gaan:
Afbeelding

Enige nadeel is dat ik hiervoor dus echt naar de kapper moet en dat kost zoveel :$
Twijfel twijfel :roll:

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:27

ik ga waarschijnlijk volgende maand van bruin naar blond ! kost me wel 5 uur stilzitten en 77 euro :roll:

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:04

Liesjeex schreef:
ik ga waarschijnlijk volgende maand van bruin naar blond ! kost me wel 5 uur stilzitten en 77 euro :roll:

Ik was 160 kwijt :oo
Van zwart en donkerrood naar blond :')

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:08

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:30

Ik vind het verre weg van ordinair. Staat je leuk juist.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:31

Ik vind het ook leuk staan hoor :)

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:12

Thanks :D Ik verander vaak van kleur, meestal blauw, groen, paars of roze. Zag dat de discussie net ging over rood uit je haar halen, een vreselijk drama is dat :+ Zelfs met kleurspoelingen duurt het eeuwen.

Vivi, wauw wat is je haar licht! :o Hoe lang heb je het al zo? Heb je misschien ook een foto van je gezicht/huidskleur?

Karlijn, ik vind het heel erg leuk, vooral met die krullen! :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:21

Bedankt! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:00

Liesjeex schreef:

Hier 7 uur en 180 euro :=

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:15

wow ! duur allemaal zeg ! waar doen jullie het dan ? in super goede kapsalons zeker ? :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:18

haha gewoon bij de kapsalon waar ik al jaaaren kom :P Weet ik ook dat ze m'n haar kennen :)

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:32

ja, maar mijn moeder is kapper, dus die knipt en verfd mijn haar altijd bruin ! maar nu wil ik weer eens blond ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:37

Ik kom bij een kapper in de stad hier, ex-kinkykapsters.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:40

kinkykappers zijn goed ! maar wel erg duur ja ..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:02

Okéé ik ben echt de wanhoop nabij! Je kent ze wel die donuts voor in je haar.
In het begin gingen ze goed, bleven goed zitten en zat de hele dag goed maar nu...
Ik krijg ten eerste al niet meer als mijn haar netjes plat tegen dat vervloekte ding aan, als dat dan eindelijk zit en begin te draaien om alles vast te spelden... schiet nog alles los!
Heb al vanalles geprobeerd. Elastiekje in haar-donut erover-haar over donut-elastiekje-ronddraaien-spelden-elastiekje. Gebruik zo'n 10 of 12 schuifspeldjes maar die verrekte krengen komen iedere keer weer uit mijn donut geschoten. Heb al geprobeerd ze enkel in mijn haar te steken maar ook daar laten ze los en schuiven ze zo mijn haar uit.
Wie o wie heeft de tip zodat mijn haar op een bad hair day toch in een mooie dot terecht komt??

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:04

Ik zit te twijfelen om zoiets met mijn haar te doen, maar dan wel een ander figuurtjes enzo, want deze vind ik niet zo mooi. Moet alleen even met mijn kapper overleggen of mijn overige haar niet te dun is zodat het er raar uit ziet als je het los hebt.
Afbeelding

Echt balen van je haar Lee, dat van mij begint eindelijk een beetje bij te komen. Maar ik weet hoe het is. Ik denk wel dat mint je echt geweldig gaat staan, maar het is zo'n klote kleur om het bij te houden. Tenminste met mijn pastel roze en lichtpaars wel.