Vergeleken met paarden is het inderdaad relatief goedkoop HC

Neemt niet weg dat fietsen ook heel duur kan zijn..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sakura789 schreef:Voordeel is wel dat wls je eenmaal alles hebt, het best lang mee kan gaan. Ik heb nog veel spullen die ik ooit bij aanschaf heb gekocht (10 jaar geleden). Alleen qua kleding moet ik echt weer wat nieuws kopen, gebruik het om de dag, dus dat is zo gek niet. Alleen onderhoud van de fiets bezuinig ik niet op.
Weer terug in het land, dus vanavond eerste rondje weer. Wat betreft gemiddelde snelheid zitten wij meestal rond de 20-25 km, hangt af of we een mtb route doen en of we een hele dijk tegenwind hebben. Daarnaast ook een hybride fiets ipv racefiets, dat scheelt ook enorm.
Doe het vooral door de week om hoofd lekker leeg te maken en in het weekend en vakanties gaan we voor de langere trips. Heb ooit door de week en tocht van 75km gemaakt, maar de werkdag erna was dramatisch![]()
Wat is het heerlijk weer hier! Zoveel zin om weer de fiets te pakken!
Doubtless schreef:Helm eens per jaar vervangen? Waarom?
Lauraennala schreef:Vanmorgen hadden we het toevallig bij de voorbespreking vab de training over helmen, daaf werd gezegd iedere 5 jaar vervangen.
75 km gefietst, relatief rustig, maar wel een paar sprints. Het was wel echt prachtig weer! En we hebben de bunny hop geoefend, hilarisch
Lauraennala schreef:Vanmorgen hadden we het toevallig bij de voorbespreking vab de training over helmen, daaf werd gezegd iedere 5 jaar vervangen.
Lauraennala schreef:
Huertecilla schreef:Wow![]()
Been there, done that: LOVED it.
...weer op de boerderij. Beetje moe maar voldaan![]()
Wat een prachtige rit. Door het vele hemelwater is de natuur uitbundig voorjaar aan het vieren met een bonte pracht aan bloemen tegen een achtergrond van groenschakeringen.
Oh en heerlijk stuurwerk.
Lauraennala schreef:Ik fiets ook iedere dag naar de uninog geen km
![]()
culaccino schreef:Lauraennala schreef:Ik fiets ook iedere dag naar de uninog geen km
![]()
Wat lekker! Kan je je fiets goed kwijt? Ik zou dat ook wel willen, maar ik ben als de dood dat 'ie gejat of gestript wordt![]()