[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

trippertjuhh

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:36

had een tongpiercing.. maar iets te lang eruit geweest.. wou hij niet meer terug.. ook 2 oorbellen boven in me oor eruit gehaald begon pijn te doen.. nu nog maar 5 oorbellen

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:49

milo schreef:
ik heb mijn tragus laten schieten.
ik vond het piercen ervan echt veels te duur, dus illegaal laten schieten. (amsterdam he, Knipoog ) schieten is gevaarlijker iv.m rondvliegend kraakbeen. en het groeit heel vaak uit bij mensen.

mijn navel gaat wel goed, ik heb er geen last van, ik heb volgens mij al een kort staafje erin? meteen bij het zetten, meteen een gekleurde met glim, gewoon uit de uitkies-kast Lachen

hoeft niet, had ik ook. maar die zijn er ook in lang formaat Knipoog

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 00:23

Ik heb wel gemerkt dat er heel veel verschil zit in het zetten van piercings.
Sommige zijn heel breed gezet 1 cm opngeveer.
En de miijnes is nog geen halve centimeter..

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 00:29

nienke1208 schreef:
ik moest van acupuncturist hem eruit halen, omdat hij de behandeling in de weg kon staan -> niet dus!!!!

vreemd dat een accupuncturist dat zomaar kan/mag zeggen Boos!
[/quote]
Niks vreemds aan.. hij kan alles zeggen en vinden..
het is alleen aan jou of jij ernaar luisterd
[/quote]

Inderdaad, het is of jij ernaar luisterd... Ik heb na een heftige discussie met mn moeder hem er uit gehaald...
Tja... het was te proberen of het zou helpen, hoewel ik er zelf niet zoveel heil in zag om hem eruit te halen, maar goed...
Ik heb mijn gelijk, het heeft niet geholpen, en géén tongpiercing meer...
Dus... ff wachten op geld, en dan... komt ie opnieuw!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:00

Ik heb zelf een nek piercing gehad helaas...is ie er na een paar maanden uitgegroeit...zou hem zo weer zetten vind het zo gaaf....alleeen is de kans groot dat ie er weer uitgroeit....

mys_bohemian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:02

vera23 schreef:
Ik heb zelf een nek piercing gehad helaas...is ie er na een paar maanden uitgegroeit...zou hem zo weer zetten vind het zo gaaf....alleeen is de kans groot dat ie er weer uitgroeit....

na hoe lang is hij eruit gegroeit? die van mij heb ik al bijna een jaar maar zit nog steeds goed.
mijn vriend heeft er ook 1 alleen die heeft en nu al voor de 2 keer laten zetten

missyissyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:34

ik heb eergister eindelijk mijn navelpircing laten zetten!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:40

mys_bohemian schreef:
vera23 schreef:

na hoe lang is hij eruit gegroeit? die van mij heb ik al bijna een jaar maar zit nog steeds goed.
mijn vriend heeft er ook 1 alleen die heeft en nu al voor de 2 keer laten zetten

Ik denk na 2 maandjes al ofzo...weet niet meer precies...denk dat die van jou wel blijft zitten andesr was ie er al uitgeweest...

meestal als hij er uitgegroeit is blijft ie de keer erna ook niet zitten...ik wilde hem namelijk ook weer opnieuw zetten maar die vrouw deed het niet...ze zegt dan is ie toch weer uit na een paar maanden vind ik zonde van je geld...is wat

mys_bohemian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:51

Ik denk na 2 maandjes al ofzo...weet niet meer precies...denk dat die van jou wel blijft zitten andesr was ie er al uitgeweest...

meestal als hij er uitgegroeit is blijft ie de keer erna ook niet zitten...ik wilde hem namelijk ook weer opnieuw zetten maar die vrouw deed het niet...ze zegt dan is ie toch weer uit na een paar maanden vind ik zonde van je geld...is wat
[/quote]

bij wie ben jij geweest dan? bij me vriend hebben ze hem gewoon gezet en die zit nu toch ook al 1.5 jaar en dat is voor hem de 2 de keer

mys_bohemian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:52

Heel leuk zo'n piercing topic.
Maar zijn er dan ook mensen die is een keer een andere piercing hebben dan standaard een navel piercing. iets extremers ofzo.

navelpiercing doet totaal geen pijn is simpel en erg mooi.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:59

mys_bohemian schreef:
Heel leuk zo'n piercing topic.
Maar zijn er dan ook mensen die is een keer een andere piercing hebben dan standaard een navel piercing. iets extremers ofzo.

navelpiercing doet totaal geen pijn is simpel en erg mooi.

Ja hoor een intiem piercing Knipoog

mys_bohemian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:02

hoe heb je die intiem piercing? aangezien je daar ook vele soorten in hebt. heb er zelf ook 2

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:57

Ik heb een verticale hood piercing Lachen

Moet alleen nog even een iets langer staafje halen.. merk dat deze net iets te kort is.

mys_bohemian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:58

die heb ik ook ja. dacht eerst dat het staafje veel groter zou zijn. heb ook een christina!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:22

Myryana schreef:
Ik heb een verticale hood piercing Lachen

Moet alleen nog even een iets langer staafje halen.. merk dat deze net iets te kort is.

Ik ook, ik heb juist een 8mm staafje genomen Ja
Wil binnenkort wel een ringetje proberen Haha!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:25

brrr dat lijkt mij juist best eng.. maar wel vet Lachen

mijn doodgewone ordinaire navelpiercing gaat nog steeds goed, alleen hij is wat rood en een soort velletje zit er langs?
hij doet geen extreem pijn, en ik zit er niet overbodig aan.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:42

Ik heb iets meer dan een jaar geleden een labret laten zetten en heb tot nu toe alleen last ervan gehad. Mijn tandvlees is op die plek erg terug getrokken en zo erg dat mijn tanden bijna helemaal bloot zijn komen te liggen en heb sinds maandag de stap genomen om hem eruit te halen . maar nu heb ik nog steeds last denk dat het komt omdat mijn tandvlees weer terug gaat groeien zeg maar. Ik had zelf een plastic staafje geprobeert maar tervergeefs. Heeft iemand dit ook gehad en is bij jou het tandvlees weer helemaal terug gekomen?

buongiorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 01:41

Citaat:
mys_bohemian schreef:
vera23 schreef:

nog even over nekpiercing!!
een nek piercing kan er binnen 2 maanden uit groeien, maar ook na een jaar! De kans van uitgroeien als je 'm de 2e keer laat zetten op dezelfde plek is kleiner dan de eerste keer, dit omdat ie dan onder het litteken word geplaatst (huid is dan sterker)
ik heb dit zelf ondervonden, want die van mij zit er nog steeds na de tweede keer laten zetten!!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 01:50

lightmorebh schreef:
Ik heb iets meer dan een jaar geleden een labret laten zetten en heb tot nu toe alleen last ervan gehad. Mijn tandvlees is op die plek erg terug getrokken en zo erg dat mijn tanden bijna helemaal bloot zijn komen te liggen en heb sinds maandag de stap genomen om hem eruit te halen . maar nu heb ik nog steeds last denk dat het komt omdat mijn tandvlees weer terug gaat groeien zeg maar. Ik had zelf een plastic staafje geprobeert maar tervergeefs. Heeft iemand dit ook gehad en is bij jou het tandvlees weer helemaal terug gekomen?

Oh, wat raar dat dat bij jou is. Ik heb ook een Labret piercing en heb echt nergens last van!
Hoop dat het snel wel weer goed komt met je tandvlees, want het klinkt niet echt lekker.. Ach gut

Nannoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 07:57

zo'n clithood piercing heb je daar geen last van tijdens het paardrijden?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 09:01

buongiorno schreef:
Citaat:
mys_bohemian schreef:
vera23 schreef:

nog even over nekpiercing!!
een nek piercing kan er binnen 2 maanden uit groeien, maar ook na een jaar! De kans van uitgroeien als je 'm de 2e keer laat zetten op dezelfde plek is kleiner dan de eerste keer, dit omdat ie dan onder het litteken word geplaatst (huid is dan sterker)
ik heb dit zelf ondervonden, want die van mij zit er nog steeds na de tweede keer laten zetten!!

Ja het kan idd nog wel naar een jaar maar de kans is dan wel minder groot...tenzij die gaat ontsteken ofzo....maar daar zat ik idd ook aan te denken om hem onder het litteken te zetten....ik vind het zo gaaf...maar dat stommem mens wilde hem niet zetten...misschien laat ik het nog wel ergens anders doen...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 09:21

Jensje schreef:

De eerste paar dagen gewoon niet rijden. Knipoog

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 10:25

Needje schreef:
Jensje schreef:

De eerste paar dagen gewoon niet rijden. Knipoog

en je zit toch op je zitbeenknobbels en niet op je doos?
dus dan kan je er geen last van hebben!
aleen strakke broeken zijn in het begin vervelend
groetjes madrieka Pling Pling Pling

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 10:32

Oeeh, lijkt me echt niks.
Wel echt knap als je dat durft/doet Ja

Ik heb paar dagen terug traguspiercing laten schieten, bij de juwelier, piercen deden ze niet volgens mij. Heel illegaal dus Nagelbijten / Gniffelen Maar 't ziet er goed uit en ik vond het niet heel pijn doen.
Je voelt het, that's it.

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 10:36

quote van Mariekjee:Oeeh, lijkt me echt niks.
Wel echt knap als je dat durft/doet, quote

haha, ik vond het geen pijn doen hoor de clithood Haha! Haha! Haha!