Wat fijn dat het lopen wel redelijk goed gaat Samantha! Alleen wel klote dat slapen niet lukt natuurlijk.
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen Ninus! Hoop dat er een goede oplosisng uitkomt. Ik moet ze ook nog even gaan berichten...
Ahh jammer dat je te laat was Suliko maar een heel mooi alternatief gelopen! Ik zie er ooke en konijn in! Heb je nu een soort van sokker over je schoenen aan? Ik zie dat wel vaker, lijkt me best handig!
Onwijs balen van blessure Namiro. Ik vind krachttraining ook leuk maar het rennen is toch wel echt wat anders.
Wat leuk dat je les in borstcrawl gaat krijgen lies! Ben benieuwd hoe dat bevalt.
Lisitano hoop dat je leuke run hebt gehad. Als het 2x de zelfde ronde is, haak ik idd vaak af. Vind dat zo vreselijk saai.
heerlijk gelopen dus uiteindelijk Puera. en die lage hrv komt wel weer goed.
Ai Morris, beterschap! Ik hoop dat gekneusde/gebroken ribben niet besmettelijk is in dit topic.

Respect hoor 9996 dat je met de kinderen gaat!
Wauw Sv "even" 21km met zoveel hm en een griepje

Wat fijn dat je pijnvrij bent Laura! Loopt toch een stuk fijner!
Piekosjj verhuizen en nieuwe baan zal er idd wel even inhakken maar als je er tijd voor maakt, komt het goed! Lekker aan het opbouwen nu dus.
Danseresje wauw wat ziet dat er tof uit en wat een kilometers leg jij toch af! De elfstedentocht lijkt me ook wel tof!
Wat betreft toiletten, ik moet vaak de eerste 3km rennen plassen en als ik dat negeer kan ik het heeel lang volhouden. Maar soms moet het gewoon. Niks aan te doen. Ik ben nog nooit bij een run, tijdens het rennen hoeven gaan gelukkig. Maar ervoor wil ik wel altijd een keer of 2/3

Ahh irisje ergens stopt het natuurlijk een keer maar ik snap dat het vervelend is. VInd het al heel knap dat je zo lang hebt kunnen lopen. Mijn bekken zei al heel snel dat het tijd was om te stoppen helaas.
Ik ga hier even verder met koffers uitpaken en wil straks ook een rondje gaan lopen. Ben er nog niet over uit wat het gaat worden.