Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

(vriend rijdt) 
Hoop dat je snel van de stress af bent, een beetje stress houdt je scherp, maar (te)veel is niet gezond. Pas goed op je zelf!
De 24e loop ik de 10km tijdens de wintermarathon Leeuwarden. Daarna heb ik een week (of 2) verlof en wil ik een 30km lopen (training), is alweer even geleden en ik wil het op deze manier toch wat onderhouden richting een volgende marathon, ik ben getraind genoeg. 

Maar dat zien we tegen die tijd wel weer
dat los ik op door of ergens anders te lopen, of een training te lopen die een beetje uitdaging biedt
dit was een leuke.
), maar op een eiland heb je wel altijd de strijd met de elementen, als het waait, dan waait het hard, als het regent, dan is er geen beschutting etc.
En hoe kun je nu niet van de wadden houden
en ik zwaai ook altijd naar vaste mensen onderweg (geen idee wie het zijn
). MuSLi schreef:@SV, wel tof. Even naar Kleve om de stokken te testen. Het is dat het voor mij echt te ver weg is, anders was ik met je mee gegaan

). Vanmiddag aangekomen in Bremen en nog even over de kerstmarkt gelopen. Morgen begint het programma pas om 12u, dus dan ga ik s ochtends lekker even lopen!
Meestal zijn het wel intensieve reisjes maar deze is vrij relaxed. We zijn hier op uitnodiging van een fabrikant van apparatuur/software wat wij veel gebruiken. Morgen wat lezingen over de nieuwste snufjes en dinsdag een rondje door de fabriek maken. Vooral klantenbinding vanuit hun kant uit dus we worden in de watten gelegd. Ik vond het dus niet zo erg om hier nog heen te gaan ondanks dat het niet helemaal gepland was