Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:33

secricible

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:36

hilarisch. Ook wel een beetje wappies, maar dan andersom :')

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:38

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een ondoordachte (en zelfs domme) actie. Wat als het was gelukt om die vaccins te bemachtigen en ze daarna niet meer bruikbaar waren doordat er niet op de juiste manier mee om werd gegaan? Laat het aub over aan de betrokken professionals.

Edit: als het om een ludieke actie gaat om de aandacht te vestigen op eerder vaccineren, is mijn oordeel wat te hard misschien.
Laatst bijgewerkt door Ann op 04-01-21 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:39

Ik snap het wel hoor, dat ze note bene in de VS al zijn begonnen intenten, zelfs niet-IC medici zijn al aan de beurt, ik kan het niet begrijpen eigenlijk.
Al zullen die paar dagen gezien dalende besmettingen ook niet zo gek veel uitmaken, maar toch. Dinsdag is er debat over geloof ik. Dan zullen we wel zien of het sneller had gekund.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:06

De VS (en UK) zijn in aantallen geen vergelijkingsmateriaal, die hadden ook al veel eerder goedkeuring voor het vaccin dus konden ook eerder beginnen.

Volgens mij is het idd een ludieke actie, geloof niet dat ze plannen hadden om echt in te breken als ik het zo lees.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:29

secricible schreef:
hilarisch. Ook wel een beetje wappies, maar dan andersom :')

Ja dat idee kreeg ik ook een beetje. Ik bedoel, dat je verwacht dat je met 3 personen en een vrachtwagen daadwerkelijk het verschil kunt gaan maken :P := Het is inderdaad wel schattig :P

Overigens snap ik het ergens wel, hup gewoon beginnen zou je denken. Maar natuurlijk is het een behoorlijke organisatie en kunnen z natuurlijk niet klakkeloos maar ergens beginnen :P

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:12

Willem Engel van Viruswaarheid kandidaat voor Tweede Kamer
Voorman Willem Engel van de actiegroep Viruswaarheid staat als derde op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer van Vrij en Sociaal Nederland (VSN).

VSN noemt zich meer een volksbeweging dan een partij, "bestaande uit betrokken burgers". De speerpunten zijn vrijheid, "echte democratie" en ondernemerschap.

Lijsttrekker is Bas Filippini. Hij was oprichter en tot 9 september vorig jaar voorzitter van de stichting Privacy First. Belangrijkste doel van deze stichting is het behouden en bevorderen van het recht op privacy.

Zie hier de dubbele agenda van WC Engel. En dat zou ons land moeten gaan besturen? En waarschijnlijk lukt het hem ook nog om gekozen te worden door alle wappies die zijn voeten kussen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:15

bigone schreef:
Willem Engel van Viruswaarheid kandidaat voor Tweede Kamer
Voorman Willem Engel van de actiegroep Viruswaarheid staat als derde op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer van Vrij en Sociaal Nederland (VSN).

VSN noemt zich meer een volksbeweging dan een partij, "bestaande uit betrokken burgers". De speerpunten zijn vrijheid, "echte democratie" en ondernemerschap.

Lijsttrekker is Bas Filippini. Hij was oprichter en tot 9 september vorig jaar voorzitter van de stichting Privacy First. Belangrijkste doel van deze stichting is het behouden en bevorderen van het recht op privacy.

Zie hier de dubbele agenda van WC Engel. En dat zou ons land moeten gaan besturen? En waarschijnlijk lukt het hem ook nog om gekozen te worden door alle wappies die zijn voeten kussen.

Soms is het gewoon een beetje jammer dat iedereen hier een politieke partij op kan richten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:23

Zebrastreep, dat vind ik niet erg maar wel je hele leven tegen de regels van een regering aanschoppen en wanneer puntje bij paaltje komt op het pluche gaan zitten. En dat is nog niet het ergste maar wachtgeld zijn de meesten ook dol op. Dus wel de lusten maar niet de lasten, lijkt Baudet wel.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:49

Oei gevaarlijke ontwikkeling. Want stel hij wint en gaat samen met pvv en fvd een regering vormen. %) loop je dan als land niet enorme risicos als ze besluiten alle covid maatregelen overboord gegooid worden. Help. ;( -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:50

karuna schreef:
Oei gevaarlijke ontwikkeling. Want stel hij wint en gaat samen met pvv en fvd een regering vormen. %) loop je dan als land niet enorme risicos als ze besluiten alle covid maatregelen overboord gegooid worden. Help. ;( -O-

Nou niet alleen de covid maatregelen ben ik bang voor

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:06

Nou, ik mag er tch wel vanuit gaan dat er lang niet zoveel mensen op deze partij gaan stemmen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:11

Ik hoop het, maar er is wel gebleken dat er minder slimme mensen in NL zijn dan ik had gedacht.... En Trump was ook tegen beter weten in president gekozen :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:15

Ik vrees dat alle drie de partijen nog wel eens een heel groot aantal stemmers kunnen trekken. Hoeveel mensen zijn er niet tegen mondkapjes en vinden 1.5 meter onzin. Helaas zijn mensen kortzichtig genoeg is wel gebleken dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is. En al helemaal niet verder vooruit.

Fvd is wel gebleken bij de vorige verkiezingen dat best veel mensen het met hen eens is. Idem pvv. -O-

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 17:17

Afbeelding

Media zaait weer angst voor niks.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:24

Dimphyl schreef:
[ [url=m/Z2zn3Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

En jouw media dan :7 die claimen zonder bewijs dat er iemand dood is

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:28

Citaat:
Clarkson, who said his breathing became “laboured,” feared the worst. “Because I am 60 and fat, and because I’ve smoked half a million cigarettes and had double pneumonia, I’d probably die, on my own, in a lonely plastic tent,” he explained.

Clarkson continued: “I’m not going to lie – it was quite scary. With every illness I’ve had, there has always been a sense that medicine and time would eventually ride to the rescue. But with Covid-19 you have to lie there, on your own, knowing that medicine is not on its way and that time is your worst enemy.”

Letterlijk gequote uit zijn eigen column. Kan de media verder ook niks aan doen natuurlijk, dat hij zo dramatiseert terwijl hij eigenlijk alleen een boek las en wachtte tot het over was.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:29

Clarkson kennende is dat wel een typische reactie van hem. Iets enorm opblazen maar het niet zo bedoelen :')

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:34

Och ik denk dat we best kunnen toegeven dat de mainstream media zaken aandikt, dat is media. Dat maakt nog niet alles wat ze zegt duivels of onwaar.

Daarnaast is het ene mediabedrijf het andere niet. Er is nog weldegelijk onderzoeksjournalistiek, mensen met respect voor dat vak die niet willen liegen voor de sensatie. Er is niet zoiets 'de media' waar je dan een algemene uitspraak over kan doen.

Maar zijn ze allemaal netjes en perfect? Nee, zeker niet. Worden er fouten gemaakt? Zeker wel. Hebben ze daarom geen enkel nut meer? Natuurlijk niet, media heeft onze leefwereld groter gemaakt en ons veel meer kracht gegeven doordat we zaken weten en vergelijken. Media is juist bevrijdend voor het volk.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:26

SinneJ schreef:
Och ik denk dat we best kunnen toegeven dat de mainstream media zaken aandikt, dat is media. Dat maakt nog niet alles wat ze zegt duivels of onwaar.

Daarnaast is het ene mediabedrijf het andere niet. Er is nog weldegelijk onderzoeksjournalistiek, mensen met respect voor dat vak die niet willen liegen voor de sensatie. Er is niet zoiets 'de media' waar je dan een algemene uitspraak over kan doen.

Maar zijn ze allemaal netjes en perfect? Nee, zeker niet. Worden er fouten gemaakt? Zeker wel. Hebben ze daarom geen enkel nut meer? Natuurlijk niet, media heeft onze leefwereld groter gemaakt en ons veel meer kracht gegeven doordat we zaken weten en vergelijken. Media is juist bevrijdend voor het volk.

Zeker, eens :j
Vond haar opmerking alleen wat hypocriet, gezien haar reacties van een paar pagina's terug.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:34

IMANDRA schreef:
SinneJ schreef:

Zeker, eens :j
Vond haar opmerking alleen wat hypocriet, gezien haar reacties van een paar pagina's terug.

Oh dat zeker :+ ik snap de reacties erop maar al te goed. Mijn punt is vooral dat er prima tegenargumentatie is, zelfs met alle fouten open en bloot. Dat is het voordeel van de realiteit achter je te hebben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:17

karuna schreef:

Als dat gebeurt emigreer ik, 100%..

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 19:31

IMANDRA schreef:
Dimphyl schreef:
[ [url=m/Z2zn3Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

En jouw media dan :7 die claimen zonder bewijs dat er iemand dood is

De andere media claimt zonder bewijs dat ze leeft. :') kap gewoon met die discussie tot er bewijs is.
Het gaat om een grote tegenstand bij het vaccineren, die ze proberen over te halen door mensen op tv te vaccineren, lijkt me dat ze dan wel willen bewijzen dat ze nog leeft ..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:37

Relaxed schreef:
karuna schreef:

Als dat gebeurt emigreer ik, 100%..

Beetje vertrouwen in de democratie ;) er zitten altijd nog 150 mensen in de kamer en vanuit de oppositie kan je ook wat betekenen.

Daarnaast moeten alle ideeën nog door de eerste kamer en wordt het getoetst aan de wet en de helft van die partijprogramma’s komen daar al niet doorheen, dus ik ben niet zo bang.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:41

Daarnaast roeren de PVV, FVD en VSN grotendeels in hetzelfde potje mensen. Daarmee is de invloed op de volledige uitslag waarschijnlijk vrij beperkt.