Wel een video

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Ik eet echt enorm afwisselend, maar weet inmiddels redelijk goed hoe ik voor elke maaltijd uitkom qua kcal.
Ik heb net heerlijk gezond gesnackedik had een gezonde versie van een pizza Doner gemaakt.
[ [url=m/ehQFJd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vuUgkN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bodem van zoete aardappel en een beetje volkoren speltbloem, tomatensaus, paprika, pepers, ui, magere kip doner en knoflooksaus op basis van kwark. Was verrassend lekker, heb er echt van gesmuld
Ine23 schreef:gaucho schreef:Ik eet echt enorm afwisselend, maar weet inmiddels redelijk goed hoe ik voor elke maaltijd uitkom qua kcal.
Ik heb net heerlijk gezond gesnackedik had een gezonde versie van een pizza Doner gemaakt.
[ [url=m/ehQFJd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vuUgkN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bodem van zoete aardappel en een beetje volkoren speltbloem, tomatensaus, paprika, pepers, ui, magere kip doner en knoflooksaus op basis van kwark. Was verrassend lekker, heb er echt van gesmuld
Komt deze van een receptje? Ziet er heerlijk uit en volgens mij prima vega te maken.
Wij maken ook altijd knoflooksaus van kwark, lekker verfrissend ook
Klinkt overigens wel als een geweldig weekend, Pallatin
Marielle_93 schreef:@Iloveiswan kan me voorstellen dat je dan het stoppen gaat proberen. Hoor er wel vaker positieve dingen over, het stoppen maar daar wil ik eigenlijk nog niet aan haha! En het is hier dus normaal geen issue, heb nooit een doorbraak of ook maar iets wat erop lijkt, daarom vind ik het juist zo vreemd en vraag ik me af of er mogelijk een link is..
@Gaucho als ik de site die volgens mij Roos deelde pak zit bmr op 1534, energieverbruik weet ik nooit zo goed wat je nou in moet vullen, met lichte lichaamsbeweging zegt hij 2.109 en normaal 2.378
Reden dat ik twijfel is dus de laatste tijd zoveel gelezen hebben dat stelselmatig onder die 1500 niet goed zou zijn en zelfs 1500 op zich al twijfelachtig zou zijn. Wil het gewoon erg graag goed doen denk ik..en op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat goed is zeg maar.![]()
Heb 2x pw de PT, verder moet ik het vooral hebben van wandelen of de crosstrainer. Doe voor mijn gevoel juist te weinig nog steeds omdat ik buiten die 'bewuste beweging' al snel stilzit maar zeker nu in coronatijd vind ik meer bewegen/sporten best lastig. Ohja en het feit dus dat mijn hormonen op dit moment warrig zijn doet me ook twijfelen of dat in de voeding ligt maar dat is een lastige vraag denk ik.
Imre schreef:Voor vanavond staat een salade met bietjes, ruccola, pecannoten en appel op het programma, moet nog even kijken wat ik daar voor eiwitbron bij ga bedenken.