Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Mijn zusje was voordat de ze de positieve test had ook weer naar haar studentenkamer gegaan , scheelt toch wel een hoop als het dan gescheiden kan blijven inderdaad!
Als ik het wel had , was ik wel in isolatie gegaan op mijn kamer.
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Mijn zusje was voordat de ze de positieve test had ook weer naar haar studentenkamer gegaan , scheelt toch wel een hoop als het dan gescheiden kan blijven inderdaad!
Als ik het wel had , was ik wel in isolatie gegaan op mijn kamer.
Toch is dat ingewikkeld. Je moet toch plassen, douchen, eten etc.
Wij zeiden ook dat doen we wel ‘even’. Zeker toen hij ziek was kon ik echt niet van hem verwachten dat hij het toilet en de badkamer zou poetsen als hij er was geweest.
Het advies van de ggd was zelfs afwas in aparte vaatwassers zetten. Ik vroeg mij echt af of er mensen zijn die dat kunnen.
Zebrastreep schreef:Ik ben toch nog negatief getest![]()
De booster werkt dus in ieder geval dat is fijn om te weten![]()
Vindt het wel bijzonder 3 dagen met iemand in contact geweest ook wel binnen 1,5 meter en zeker langer als 15 minuten en het toch niet opgelopen. Mijn ouders zijn nog helemaal klachtenvrij en we zijn inmiddels een week verder. Ik had echt een positieve test verwacht.
Nadeel is wel dat ik een vals positieve zelftest had.
Vayo schreef:Zebrastreep schreef:Ik ben toch nog negatief getest![]()
De booster werkt dus in ieder geval dat is fijn om te weten![]()
Vindt het wel bijzonder 3 dagen met iemand in contact geweest ook wel binnen 1,5 meter en zeker langer als 15 minuten en het toch niet opgelopen. Mijn ouders zijn nog helemaal klachtenvrij en we zijn inmiddels een week verder. Ik had echt een positieve test verwacht.
Nadeel is wel dat ik een vals positieve zelftest had.
Hier zelfs 2 kinderen tegelijk positief in huis. Dagelijks contact. Wij hebben geen afstand gehouden en ik heb ook geen extra maatregelen genomen. De jongste geknuffeld en gewoon een kus gegeven. En ook niet gekregen. Je hoort dat toch ook vaak vind ik. Ik ben er niet gevoelig voor denk ik.
Beide kinderen zijn hier alweer helemaal fit. Mijn jongste gaf wel aan dat ze minder hard en minder lang kon rennen met de gym. Dus wat eerder moe en buiten adem. Maar in principe is ze gewoon alweer fit.
Alleen nu is ze sinds vandaag ineens best verkouden en een beetje schor. Woensdag mocht ze uit isolatie. Of het er nog een beetje bij hoort of dat het gewoon een nieuw iets is door een wat verminderde weerstand?
Sheran schreef:Ik ben er ook weer uit gelukkig, het viel me toch wel zwaar, paniekaanval in de nacht enzo. Maar goed, ik mag nu weer mensen zien
.
Mijn conditie is nog niet terug. Als ik thuis zit voel ik me heel prima, maar gisteren ging ik even bij mijn bijrijdpaard kijken en de hele avond erna spierpijn, heel slap, beetje misselijk.
tokedri schreef:Sheran schreef:Ik ben er ook weer uit gelukkig, het viel me toch wel zwaar, paniekaanval in de nacht enzo. Maar goed, ik mag nu weer mensen zien
.
Mijn conditie is nog niet terug. Als ik thuis zit voel ik me heel prima, maar gisteren ging ik even bij mijn bijrijdpaard kijken en de hele avond erna spierpijn, heel slap, beetje misselijk.
Maar dan ben je niet zonder klachten toch?